Znaczenie uwarunkowań kulturowych w budowie przekazów reklam telewizyjnych na przykładzie sektora spożywczego

master
dc.abstract.enThe work deals with the subject of cultural differences and their impact on the construction of television advertising. The aim of the work is to systematize knowledge in the field of standardization and adaptation of advertising message in marketing communication and to present the essence of cultural differences in building an advertising message for the food sector. In the work, one can find research that was carried out in order to show the importance of cultural differences in the construction of an advertising message on the example of advertising messages of well-known international food corporations. The study was conducted using case studies. It showed that cultural differences affect the construction of television advertising and are important in its subsequent reception.pl
dc.abstract.plW pracy poruszony został temat różnic kulturowych oraz ich wpływu na budowę reklamy telewizyjnej. Celem pracy jest systematyzacja wiedzy z zakresu standaryzacji i adaptacji przekazu reklamowego w komunikacji marketingowej oraz przedstawienie istoty różnic kulturowych w budowaniu przekazu reklamowego dla sektora spożywczego. W pracy znaleźć można badania, które zostały przeprowadzone w celu ukazania znaczenia różnic kulturowych w budowie przekazu reklamowego na przykładzie komunikatów reklamowych znanych międzynarodowych koncernów spożywczych. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą analizy przypadku. Wykazało ono, że różnice kulturowe wpływają na budowę reklamy telewizyjnej oraz mają znaczenie w jej późniejszym odbiorze.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorMilczarek, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:06:17Z
dc.date.available2020-07-27T23:06:17Z
dc.date.submitted2019-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-131677-195321pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234296
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: television advertising - marketing communication - cultural differences - advertising message - food sector - intercultural marketing - intercultural communicationpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: reklama telewizyjna - komunikacja marketingowa - różnice kulturowe - przekaz reklamowy - sektor spożywczy - marketing międzykulturowy - komunikacja międzykulturowapl
dc.titleZnaczenie uwarunkowań kulturowych w budowie przekazów reklam telewizyjnych na przykładzie sektora spożywczegopl
dc.title.alternativeThe importance of cultural conditions in the construction of TV commercials on the example of the food sector.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work deals with the subject of cultural differences and their impact on the construction of television advertising. The aim of the work is to systematize knowledge in the field of standardization and adaptation of advertising message in marketing communication and to present the essence of cultural differences in building an advertising message for the food sector. In the work, one can find research that was carried out in order to show the importance of cultural differences in the construction of an advertising message on the example of advertising messages of well-known international food corporations. The study was conducted using case studies. It showed that cultural differences affect the construction of television advertising and are important in its subsequent reception.
dc.abstract.plpl
W pracy poruszony został temat różnic kulturowych oraz ich wpływu na budowę reklamy telewizyjnej. Celem pracy jest systematyzacja wiedzy z zakresu standaryzacji i adaptacji przekazu reklamowego w komunikacji marketingowej oraz przedstawienie istoty różnic kulturowych w budowaniu przekazu reklamowego dla sektora spożywczego. W pracy znaleźć można badania, które zostały przeprowadzone w celu ukazania znaczenia różnic kulturowych w budowie przekazu reklamowego na przykładzie komunikatów reklamowych znanych międzynarodowych koncernów spożywczych. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą analizy przypadku. Wykazało ono, że różnice kulturowe wpływają na budowę reklamy telewizyjnej oraz mają znaczenie w jej późniejszym odbiorze.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Milczarek, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:06:17Z
dc.date.available
2020-07-27T23:06:17Z
dc.date.submittedpl
2019-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-131677-195321
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234296
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: television advertising - marketing communication - cultural differences - advertising message - food sector - intercultural marketing - intercultural communication
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: reklama telewizyjna - komunikacja marketingowa - różnice kulturowe - przekaz reklamowy - sektor spożywczy - marketing międzykulturowy - komunikacja międzykulturowa
dc.titlepl
Znaczenie uwarunkowań kulturowych w budowie przekazów reklam telewizyjnych na przykładzie sektora spożywczego
dc.title.alternativepl
The importance of cultural conditions in the construction of TV commercials on the example of the food sector.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Krakow
3
Prague
2
Wroclaw
2
Częstochowa
1
Dublin
1
Kalisz
1
Rzeszów
1
Warsaw
1
Zawadzkie
1
Český Těšín
1

No access

No Thumbnail Available