Public relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości

2007
book section
article
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.authorSzymańska, Agnieszka - 132286 pl
dc.contributor.editorHess, Agnieszka - 128316 pl
dc.date.accessioned2017-05-31T16:24:18Z
dc.date.available2017-05-31T16:24:18Z
dc.date.issued2007pl
dc.date.openaccess144
dc.description.accesstimepo opublikowaniu
dc.description.additionalStrona wydawcy: https://www.wuj.plpl
dc.description.physical113-128pl
dc.description.publication1pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-233-2339-6pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/41033
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek utworów chronionych*
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf*
dc.share.typeotwarte repozytorium
dc.subtypeArticlepl
dc.titlePublic relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczościpl
dc.title.alternativePublic relations as an instrument of promotion for small and medium-sized enterprises sectorpl
dc.title.containerPromocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej : szanse, wizerunek, korzyścipl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.authorpl
Szymańska, Agnieszka - 132286
dc.contributor.editorpl
Hess, Agnieszka - 128316
dc.date.accessioned
2017-05-31T16:24:18Z
dc.date.available
2017-05-31T16:24:18Z
dc.date.issuedpl
2007
dc.date.openaccess
144
dc.description.accesstime
po opublikowaniu
dc.description.additionalpl
Strona wydawcy: https://www.wuj.pl
dc.description.physicalpl
113-128
dc.description.publicationpl
1
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-233-2339-6
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/41033
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.rights*
Dozwolony użytek utworów chronionych
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
http://ruj.uj.edu.pl/4dspace/License/copyright/licencja_copyright.pdf
dc.share.type
otwarte repozytorium
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Public relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości
dc.title.alternativepl
Public relations as an instrument of promotion for small and medium-sized enterprises sector
dc.title.containerpl
Promocja małej i średniej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej : szanse, wizerunek, korzyści
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Kleosin
3
Nowy Żmigród
3
Gdansk
2
Warsaw
2
Katowice
1
Krakow
1
Rumia
1
Sosnowiec
1
Szczecin
1
Torun
1
Downloads
szymanska_public_relations_jako_narzedzie_promocji_2007.odt
186
szymanska_public_relations_jako_narzedzie_promocji_2007.pdf
151