Kształtowanie wizerunku marki odzieżowej na przykładzie marki Mohito

master
dc.abstract.enThe aim of this paper is to check how the marketing works in clothing business on the Polish market. Innovation research, which are located in the following text, are very important because they are one of the first studies which describe and investigate the textile industry. It’s showing how the companies are creating brands and image. Research have shown that customers identify with the brand image where they buying a clothes (80%), which is why advertising, fashion photoshoots, promotions, ale very important for them. I found that for 90% of the respondents the advertising of the Mohito is invisible, they can’t see it in the television or fashion magazines. The information about the brand they have from friends or when they are in the Shopping Malls. The problem is interesting because the company is strongly positioned in the Internet, and according to LPP (owner of the brand) materials, Mohito brand dynamically works for the position in fashion industry, included collaborations with well-known people, working with the fashion bloggers, or organizing special promotions for customers in their showrooms. It is a fact that the advertising and marketing campaigns is very strong and very visible in the network. Looking into a global perspective of the problem the very important book is the "No Logo" Naomi Kleine where the people can see the formation of the company, through their marketing campaigns, promotions. The book "Zakupologia" Martin Lindstrona shows how the big influence have a marketing and PR on the customers, why they buy a products, what they feel. Besides the books which showing the specific brands, fashion industry, product placement and positioning, it's important to pay attention to the general principles of marketing in the book "Marketing . The turning point of modern business, " it showing the definition that every brand use every day.pl
dc.abstract.plCelem poniższej pracy jest sprawdzenie i zbadanie jak funkcjonuje na polskim rynku kształtowanie wizerunku marki odzieżowej. Innowacyjność badań, które znajdują się w poniższym tekście, polegają na tym, że są to jedne z pierwszych na temat wizerunku i pozycjonowania firmy związanej z przemysłem odzieżowym, także warto je szerzej przybliżyć. Badania pokazały, ze klientki identyfikują się z wizerunkiem marki w której kupują ubrania (80%), dlatego bardzo ważne jest dla nich reklama, sesje wizerunkowe, promocje. Okazało się, że dla 90% badanych reklama wyżej wymienionej marki jest niedostrzegalna, a informacje o produktach czerpią od znajomych czy podczas zakupów. Problem jest interesujące gdyż firma jest bardzo mocno pozycjonowana w internecie, a według materiałów firmowych LPP, marka bardzo prężnie działa wchodzą w kolaboracje z osobami znanymi, współpracując z blogerami modowymi, czy organizując akcje dla klientek w swoich showroomach. Dostrzegalne jest, że kampanie marketingowe i informacje pojawiają się głównie w sieci. Patrząc z perspektywy globalnej na problem w bardzo dobry sposób kształtowanie i pozycjonowanie firm, a także mechanizmy z tym związane opisuje książka „No Logo” Naomi Kleine, gdzie dokładnie zobrazowany jest problem od samego powstawania firmy, poprzez jej kampanie marketingowe, promocje, które wykorzystuje by stać się rozpoznawalną i zyskać klientów. Książka „Zakupologia” Martina Lindstrona oczami klienta pokazuje jaki wpływ na niego mają zabiegi marketingowe, co powoduje, że kupuje właśnie ten produkt. Poza książkami które w sposób bezpośredni dotykają problemów kształtowania wizerunku, lokowania produktów czy pozycjonowania marek i skupiają się na firmach, ważne by zwrócić uwagę na same ogólne założenia marketingowe w książce „Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy”, jak z definicji wygląda marketing, sponsoring czy kreowanie wizerunku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorWiącek, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMiklaszewska, Ewa - 130599 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T22:24:03Z
dc.date.available2020-07-24T22:24:03Z
dc.date.submitted2014-03-21pl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-84406-135498pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/193447
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, brand, fashion, image, positioningpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: marka, moda, pozycjonowanie, reklama, wizerunekpl
dc.titleKształtowanie wizerunku marki odzieżowej na przykładzie marki Mohitopl
dc.title.alternativeCreating the image of clothing brands on the example of MOHITO brandpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this paper is to check how the marketing works in clothing business on the Polish market. Innovation research, which are located in the following text, are very important because they are one of the first studies which describe and investigate the textile industry. It’s showing how the companies are creating brands and image. Research have shown that customers identify with the brand image where they buying a clothes (80%), which is why advertising, fashion photoshoots, promotions, ale very important for them. I found that for 90% of the respondents the advertising of the Mohito is invisible, they can’t see it in the television or fashion magazines. The information about the brand they have from friends or when they are in the Shopping Malls. The problem is interesting because the company is strongly positioned in the Internet, and according to LPP (owner of the brand) materials, Mohito brand dynamically works for the position in fashion industry, included collaborations with well-known people, working with the fashion bloggers, or organizing special promotions for customers in their showrooms. It is a fact that the advertising and marketing campaigns is very strong and very visible in the network. Looking into a global perspective of the problem the very important book is the "No Logo" Naomi Kleine where the people can see the formation of the company, through their marketing campaigns, promotions. The book "Zakupologia" Martin Lindstrona shows how the big influence have a marketing and PR on the customers, why they buy a products, what they feel. Besides the books which showing the specific brands, fashion industry, product placement and positioning, it's important to pay attention to the general principles of marketing in the book "Marketing . The turning point of modern business, " it showing the definition that every brand use every day.
dc.abstract.plpl
Celem poniższej pracy jest sprawdzenie i zbadanie jak funkcjonuje na polskim rynku kształtowanie wizerunku marki odzieżowej. Innowacyjność badań, które znajdują się w poniższym tekście, polegają na tym, że są to jedne z pierwszych na temat wizerunku i pozycjonowania firmy związanej z przemysłem odzieżowym, także warto je szerzej przybliżyć. Badania pokazały, ze klientki identyfikują się z wizerunkiem marki w której kupują ubrania (80%), dlatego bardzo ważne jest dla nich reklama, sesje wizerunkowe, promocje. Okazało się, że dla 90% badanych reklama wyżej wymienionej marki jest niedostrzegalna, a informacje o produktach czerpią od znajomych czy podczas zakupów. Problem jest interesujące gdyż firma jest bardzo mocno pozycjonowana w internecie, a według materiałów firmowych LPP, marka bardzo prężnie działa wchodzą w kolaboracje z osobami znanymi, współpracując z blogerami modowymi, czy organizując akcje dla klientek w swoich showroomach. Dostrzegalne jest, że kampanie marketingowe i informacje pojawiają się głównie w sieci. Patrząc z perspektywy globalnej na problem w bardzo dobry sposób kształtowanie i pozycjonowanie firm, a także mechanizmy z tym związane opisuje książka „No Logo” Naomi Kleine, gdzie dokładnie zobrazowany jest problem od samego powstawania firmy, poprzez jej kampanie marketingowe, promocje, które wykorzystuje by stać się rozpoznawalną i zyskać klientów. Książka „Zakupologia” Martina Lindstrona oczami klienta pokazuje jaki wpływ na niego mają zabiegi marketingowe, co powoduje, że kupuje właśnie ten produkt. Poza książkami które w sposób bezpośredni dotykają problemów kształtowania wizerunku, lokowania produktów czy pozycjonowania marek i skupiają się na firmach, ważne by zwrócić uwagę na same ogólne założenia marketingowe w książce „Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy”, jak z definicji wygląda marketing, sponsoring czy kreowanie wizerunku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Wiącek, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Miklaszewska, Ewa - 130599
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-24T22:24:03Z
dc.date.available
2020-07-24T22:24:03Z
dc.date.submittedpl
2014-03-21
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-84406-135498
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/193447
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, brand, fashion, image, positioning
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: marka, moda, pozycjonowanie, reklama, wizerunek
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku marki odzieżowej na przykładzie marki Mohito
dc.title.alternativepl
Creating the image of clothing brands on the example of MOHITO brand
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available