Analiza wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju działalności wybranych firm z branży fitness

master
dc.abstract.enThis paper rise the subject use of social media in increasing the popularity andrecognition of companies in the fitness industry. The research problem is the question whether using the potential of social media platform by brands have positive influences to the growth of their development. The aim of the work is to analyze the use of Facebook and Instagram's potential by the analyzed brands by examining the impact on their popularity and recognition and suggesting improvement directions in this area. The first and second chapter contains theoretical issues. The third chapter is empirical and contains an analysis of the surveyed enterprises. The fourth part of the work presents proposals for improvement of activities in social media of a selected enterprise.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca porusza kwestie wykorzystania mediów społecznościowych wzwiększaniu popularności, rozpoznawalności przedsiębiorstw z branży fitness. Problemem badawczym jest pytanie czy wykorzystanie potencjału portali społecznościowych przez marki wpływa pozytywnie na wzrost ich rozwój. Celem pracy jest przeanalizowanie wykorzystania potencjału Facebooka i Instagrama przez analizowane marki poprzez zbadanie wpływu na ich popularność i rozpoznawalność oraz zaproponowaniem kierunków doskonalenia w tym zakresie. Rozdział pierwszy i drugi zawiera kwestie teoretyczne. Trzeci rozdział ma charakter empiryczny i zawiera analizę badanych przedsiębiorstw. W czwartej części pracy przedstawiono propozycje doskonalenia działań w mediach społecznościowych wybranego przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorPanasiuk, Aleksanderpl
dc.contributor.authorRomek, Adampl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPanasiuk, Aleksanderpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:55:10Z
dc.date.available2020-07-27T22:55:10Z
dc.date.submitted2019-06-26pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-131341-249038pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234122
dc.languagepolpl
dc.subject.enSocial Media - fitness - Facebook - Instagram - e-marketingpl
dc.subject.plmedia społecznościowe- fitness - Facebook - Instagram - marketing internetowypl
dc.titleAnaliza wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju działalności wybranych firm z branży fitnesspl
dc.title.alternativeAnalysis of the use of Social Media in the development of the activities companies chosen from the industry fitnesspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper rise the subject use of social media in increasing the popularity andrecognition of companies in the fitness industry. The research problem is the question whether using the potential of social media platform by brands have positive influences to the growth of their development. The aim of the work is to analyze the use of Facebook and Instagram's potential by the analyzed brands by examining the impact on their popularity and recognition and suggesting improvement directions in this area. The first and second chapter contains theoretical issues. The third chapter is empirical and contains an analysis of the surveyed enterprises. The fourth part of the work presents proposals for improvement of activities in social media of a selected enterprise.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca porusza kwestie wykorzystania mediów społecznościowych wzwiększaniu popularności, rozpoznawalności przedsiębiorstw z branży fitness. Problemem badawczym jest pytanie czy wykorzystanie potencjału portali społecznościowych przez marki wpływa pozytywnie na wzrost ich rozwój. Celem pracy jest przeanalizowanie wykorzystania potencjału Facebooka i Instagrama przez analizowane marki poprzez zbadanie wpływu na ich popularność i rozpoznawalność oraz zaproponowaniem kierunków doskonalenia w tym zakresie. Rozdział pierwszy i drugi zawiera kwestie teoretyczne. Trzeci rozdział ma charakter empiryczny i zawiera analizę badanych przedsiębiorstw. W czwartej części pracy przedstawiono propozycje doskonalenia działań w mediach społecznościowych wybranego przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Panasiuk, Aleksander
dc.contributor.authorpl
Romek, Adam
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Panasiuk, Aleksander
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:55:10Z
dc.date.available
2020-07-27T22:55:10Z
dc.date.submittedpl
2019-06-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-131341-249038
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234122
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Social Media - fitness - Facebook - Instagram - e-marketing
dc.subject.plpl
media społecznościowe- fitness - Facebook - Instagram - marketing internetowy
dc.titlepl
Analiza wykorzystania mediów społecznościowych w rozwoju działalności wybranych firm z branży fitness
dc.title.alternativepl
Analysis of the use of Social Media in the development of the activities companies chosen from the industry fitness
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available