Oddziaływanie reklamy na decyzje zakupowe kobiet

master
dc.abstract.enThe main objective of this paper is to describe, analyze, and evaluate the impact of advertising on women’s purchasing decisions. The theoretical part includes a discussion of significant advertising features that influence purchasing decisions. The next stage covers the main and specific research objectives along with research questions and hypotheses. The empirical part presents the results of original research, whose primary goal was to investigate the impact of advertising on women’s purchasing decisions. The research was conducted exclusively on females. The research process was carried out using the survey method. Collected questionnaires were used as the main source of empirical data. The results indicate that advertising has an effective influence on women’s purchasing decisions.pl
dc.abstract.plGłównym celem niniejszej pracy jest opisanie, analiza i ocena wpływu reklamy na decyzje zakupowe kobiet. Część teoretyczna zawiera omówienie istotnych cech reklam, które mają rzeczywisty wpływ na decyzje zakupowe. Na kolejnym etapie zostały omówione główne oraz szczegółowe cele badawcze wraz z pytaniami i tezami badawczymi. W części empirycznej zaprezentowano wyniki badań własnych, których głównym celem było przedstawienie wpływu reklamy na decyzje zakupowe kobiet wraz z interpretacją oraz wnioskami. Badanie zostało przeprowadzone tylko dla płci żeńskiej. Proces badawczy zrealizowano poprzez zastosowanie metody badawczej jaką jest ankieta. Jako główne źródła danych empirycznych zostały wykorzystane zebrane kwestionariusze ankiet. Wyniki badań wskazują, że reklama wywiera efektywny wpływ na decyzje zakupowe kobiet.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorPajdzik, Julia - USOS280515 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2024-07-09T23:12:51Z
dc.date.available2024-07-09T23:12:51Z
dc.date.submitted2024-07-09pl
dc.fieldofstudyzarządzanie - psychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-172494-280515pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/374421
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising - advertising influence - marketing – women’s purchasing decisionspl
dc.subject.plreklama – wpływ reklamy – marketing – decyzje zakupowe kobietpl
dc.titleOddziaływanie reklamy na decyzje zakupowe kobietpl
dc.title.alternativeThe impact of advertising on women's purchasing decisionspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main objective of this paper is to describe, analyze, and evaluate the impact of advertising on women’s purchasing decisions. The theoretical part includes a discussion of significant advertising features that influence purchasing decisions. The next stage covers the main and specific research objectives along with research questions and hypotheses. The empirical part presents the results of original research, whose primary goal was to investigate the impact of advertising on women’s purchasing decisions. The research was conducted exclusively on females. The research process was carried out using the survey method. Collected questionnaires were used as the main source of empirical data. The results indicate that advertising has an effective influence on women’s purchasing decisions.
dc.abstract.plpl
Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie, analiza i ocena wpływu reklamy na decyzje zakupowe kobiet. Część teoretyczna zawiera omówienie istotnych cech reklam, które mają rzeczywisty wpływ na decyzje zakupowe. Na kolejnym etapie zostały omówione główne oraz szczegółowe cele badawcze wraz z pytaniami i tezami badawczymi. W części empirycznej zaprezentowano wyniki badań własnych, których głównym celem było przedstawienie wpływu reklamy na decyzje zakupowe kobiet wraz z interpretacją oraz wnioskami. Badanie zostało przeprowadzone tylko dla płci żeńskiej. Proces badawczy zrealizowano poprzez zastosowanie metody badawczej jaką jest ankieta. Jako główne źródła danych empirycznych zostały wykorzystane zebrane kwestionariusze ankiet. Wyniki badań wskazują, że reklama wywiera efektywny wpływ na decyzje zakupowe kobiet.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Pajdzik, Julia - USOS280515
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2024-07-09T23:12:51Z
dc.date.available
2024-07-09T23:12:51Z
dc.date.submittedpl
2024-07-09
dc.fieldofstudypl
zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-172494-280515
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/374421
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising - advertising influence - marketing – women’s purchasing decisions
dc.subject.plpl
reklama – wpływ reklamy – marketing – decyzje zakupowe kobiet
dc.titlepl
Oddziaływanie reklamy na decyzje zakupowe kobiet
dc.title.alternativepl
The impact of advertising on women's purchasing decisions
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections