Coca-Cola jako ikona kultury popularnej

licenciate
dc.abstract.enThis work is aimed to prove the thesis that Coca-Cola has a role of icon in contemporary culture. Chapters contains an information about what is popular culture, what role Coca-Cola has, how the history of the most famous product influences at its today's meaning and what characterizes the activity of the brand.pl
dc.abstract.plPraca ta ma na celu udowodnienie tezy, iż Coca-Cola odgrywa rolę ikony we współczesnej kulturze. Poszczególne rozdziały pracy traktują o tym, czym jest kultura popularna, jaką Coca-Cola pełni w niej rolę, jak historia najbardziej znanego produktu wpłynęła na dzisiejsze jego znaczenie oraz czym charakteryzuje się działalność marki.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznychpl
dc.contributor.advisorPorębski, Andrzej - 131525 pl
dc.contributor.authorLoos, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WSMPpl
dc.contributor.reviewerCzech, Franciszek - 159684 pl
dc.contributor.reviewerPorębski, Andrzej - 131525 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T21:08:26Z
dc.date.available2020-07-24T21:08:26Z
dc.date.submitted2013-10-17pl
dc.fieldofstudykulturoznawstwo międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-82774-131921pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192273
dc.languagepolpl
dc.subject.enCoca-Cola, popular culture, icon, logo, advertisementpl
dc.subject.plCoca-Cola, popkultura, ikona, logo, reklamapl
dc.titleCoca-Cola jako ikona kultury popularnejpl
dc.title.alternativeCoca-Cola as an icon of popular culturepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work is aimed to prove the thesis that Coca-Cola has a role of icon in contemporary culture. Chapters contains an information about what is popular culture, what role Coca-Cola has, how the history of the most famous product influences at its today's meaning and what characterizes the activity of the brand.
dc.abstract.plpl
Praca ta ma na celu udowodnienie tezy, iż Coca-Cola odgrywa rolę ikony we współczesnej kulturze. Poszczególne rozdziały pracy traktują o tym, czym jest kultura popularna, jaką Coca-Cola pełni w niej rolę, jak historia najbardziej znanego produktu wpłynęła na dzisiejsze jego znaczenie oraz czym charakteryzuje się działalność marki.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
dc.contributor.advisorpl
Porębski, Andrzej - 131525
dc.contributor.authorpl
Loos, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WSMP
dc.contributor.reviewerpl
Czech, Franciszek - 159684
dc.contributor.reviewerpl
Porębski, Andrzej - 131525
dc.date.accessioned
2020-07-24T21:08:26Z
dc.date.available
2020-07-24T21:08:26Z
dc.date.submittedpl
2013-10-17
dc.fieldofstudypl
kulturoznawstwo międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-82774-131921
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192273
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Coca-Cola, popular culture, icon, logo, advertisement
dc.subject.plpl
Coca-Cola, popkultura, ikona, logo, reklama
dc.titlepl
Coca-Cola jako ikona kultury popularnej
dc.title.alternativepl
Coca-Cola as an icon of popular culture
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
115
Views per month
Views per city
Krakow
31
Warsaw
16
Wroclaw
8
Poznan
6
Lublin
3
Torun
3
Acala
2
Dublin
2
Lodz
2
Opole
2

No access

No Thumbnail Available