Kreacja marki w mediach społecznościowych na przykładzie influencerów zajmujących się trekkingiem

master
dc.abstract.enNowadays brand creation in social media is a difficult challenge due to a large number of competitors. Each brand has its own idea to present itself on the Internet. The main target of this master’s thesis was to investigate the brand creation process based on selected examples. This master’s thesis shows examples of influencers or content creators on the Internet who are interested in trekking. The surveys were done in the form of expert interviews. They enabled the determination of repetitive tasks that affect the success of brand creation. Thanks to literature it was also possible to define what should be done better to be more successful. The surveys results show that there is no single effective way to create a brand in social media. However, it is possible to point out the social media platform where the brand creation is the most successful. It is aslo possible to indicate behaviors and social media tools that have a positive impact on brand creation.pl
dc.abstract.plKreacja marki w mediach społecznościowych to trudne wyzwanie w dzisiejszych czasach ze względu na sporą ilość marek. Każda marka ma swój własny pomysł na pokazanie siebie w Internecie. Celem tej pracy było zbadanie procesu kreacji marki na przykładzie wybranych twórców internetowych. W pracy magisterskiej wykorzystano przykłady influencerów lub twórców internetowych zajmujących się trekkingiem. Badania zostały wykonane w formie wywiadów eksperckich. Pozwoliły one na określenie powtarzalnych czynności, które wpływają na sukces kreacji marki. W konfrontacji z literaturą, wysnuto również wnioski, co można zrobić lepiej, aby tę markę wykreować w bardziej skuteczny sposób. Wyniki badań wskazują, że nie ma jednego skutecznego sposobu na wykreowanie marki. Można jednak wskazać platformy social mediów, gdzie najlepiej wykreować swoją markę, zachowania, które pozytywnie wpływają na kreację marki oraz narzędzia, których warto używać.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorOleksy, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2022-06-30T21:40:31Z
dc.date.available2022-06-30T21:40:31Z
dc.date.submitted2022-06-30pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-158055-246347pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293916
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND CREATION, BRAND, INFLUENCER, TREKKINGpl
dc.subject.plINFLUENCER, KREACJA MARKI, MARKA, TREKKINGpl
dc.titleKreacja marki w mediach społecznościowych na przykładzie influencerów zajmujących się trekkingiempl
dc.title.alternativeBrand creation in social media on the example of influencers dealing with trekkingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Nowadays brand creation in social media is a difficult challenge due to a large number of competitors. Each brand has its own idea to present itself on the Internet. The main target of this master’s thesis was to investigate the brand creation process based on selected examples. This master’s thesis shows examples of influencers or content creators on the Internet who are interested in trekking. The surveys were done in the form of expert interviews. They enabled the determination of repetitive tasks that affect the success of brand creation. Thanks to literature it was also possible to define what should be done better to be more successful. The surveys results show that there is no single effective way to create a brand in social media. However, it is possible to point out the social media platform where the brand creation is the most successful. It is aslo possible to indicate behaviors and social media tools that have a positive impact on brand creation.
dc.abstract.plpl
Kreacja marki w mediach społecznościowych to trudne wyzwanie w dzisiejszych czasach ze względu na sporą ilość marek. Każda marka ma swój własny pomysł na pokazanie siebie w Internecie. Celem tej pracy było zbadanie procesu kreacji marki na przykładzie wybranych twórców internetowych. W pracy magisterskiej wykorzystano przykłady influencerów lub twórców internetowych zajmujących się trekkingiem. Badania zostały wykonane w formie wywiadów eksperckich. Pozwoliły one na określenie powtarzalnych czynności, które wpływają na sukces kreacji marki. W konfrontacji z literaturą, wysnuto również wnioski, co można zrobić lepiej, aby tę markę wykreować w bardziej skuteczny sposób. Wyniki badań wskazują, że nie ma jednego skutecznego sposobu na wykreowanie marki. Można jednak wskazać platformy social mediów, gdzie najlepiej wykreować swoją markę, zachowania, które pozytywnie wpływają na kreację marki oraz narzędzia, których warto używać.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Oleksy, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2022-06-30T21:40:31Z
dc.date.available
2022-06-30T21:40:31Z
dc.date.submittedpl
2022-06-30
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-158055-246347
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293916
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND CREATION, BRAND, INFLUENCER, TREKKING
dc.subject.plpl
INFLUENCER, KREACJA MARKI, MARKA, TREKKING
dc.titlepl
Kreacja marki w mediach społecznościowych na przykładzie influencerów zajmujących się trekkingiem
dc.title.alternativepl
Brand creation in social media on the example of influencers dealing with trekking
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
5
Views per month
Views per city
Warsaw
2
Poznan
1
Wroclaw
1

No access

No Thumbnail Available
Collections