Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego

master
dc.abstract.enThe master's thesis is devoted to brand image management on an example of the Wydawnictwo Literackie. The mainpurpose is to show the impact of brandidentity on the perceived image in the minds of recipients. The theoretical chapters presented the most import ant issues regarding the proper definition of the brand, its image and identity, as well as the outline of the discussed institution. In the empirical part, based on own research, carried out both inside and outside the company, aspects of the Wydawnictwa Literackiego activities within the created image and theirperception by consumer were shown. By analyzing the collected material, the correlation between the brand's image strategy and itsactual image shown in interviews by recipients was shown.pl
dc.abstract.plPraca magisterska poświęcona jest zarządzaniu wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego. Głównym celem jest ukazanie wpływu tożsamości marki na postrzegany wizerunek w świadomości odbiorców. W rozdziałach teoretycznych ukazane zostały najważniejsze kwestie dotyczące prawidłowego definiowania marki, jej wizerunku oraz tożsamości, a także zarysu omawianej instytucji. W części empirycznej w oparciu o badania własne przeprowadzone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy, zostały ukazane aspekty działań Wydawnictwa Literackiego w obrębie tworzonego wizerunku oraz ich postrzeganie przez konsumentów. Dzięki analizie zebranego materiału została ukazana korelacja pomiędzy strategią marki dotyczącą wizerunku, a faktycznym jej obrazem ukazanym przez odbiorców w wywiadach.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.contributor.authorKrótkopad, Dominikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2020-10-22T07:34:37Z
dc.date.available2020-10-22T07:34:37Z
dc.date.submitted2020-10-19pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-140057-266864pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/250946
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand, brand identity, brand image, Public Relationspl
dc.subject.plmarka, tożsamość marki, wizerunek marki, Public Relationspl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiegopl
dc.title.alternativeBrand image management on an example of the Wydawnictwo Literackiepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The master's thesis is devoted to brand image management on an example of the Wydawnictwo Literackie. The mainpurpose is to show the impact of brandidentity on the perceived image in the minds of recipients. The theoretical chapters presented the most import ant issues regarding the proper definition of the brand, its image and identity, as well as the outline of the discussed institution. In the empirical part, based on own research, carried out both inside and outside the company, aspects of the Wydawnictwa Literackiego activities within the created image and theirperception by consumer were shown. By analyzing the collected material, the correlation between the brand's image strategy and itsactual image shown in interviews by recipients was shown.
dc.abstract.plpl
Praca magisterska poświęcona jest zarządzaniu wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego. Głównym celem jest ukazanie wpływu tożsamości marki na postrzegany wizerunek w świadomości odbiorców. W rozdziałach teoretycznych ukazane zostały najważniejsze kwestie dotyczące prawidłowego definiowania marki, jej wizerunku oraz tożsamości, a także zarysu omawianej instytucji. W części empirycznej w oparciu o badania własne przeprowadzone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy, zostały ukazane aspekty działań Wydawnictwa Literackiego w obrębie tworzonego wizerunku oraz ich postrzeganie przez konsumentów. Dzięki analizie zebranego materiału została ukazana korelacja pomiędzy strategią marki dotyczącą wizerunku, a faktycznym jej obrazem ukazanym przez odbiorców w wywiadach.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.contributor.authorpl
Krótkopad, Dominika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2020-10-22T07:34:37Z
dc.date.available
2020-10-22T07:34:37Z
dc.date.submittedpl
2020-10-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-140057-266864
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/250946
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand, brand identity, brand image, Public Relations
dc.subject.plpl
marka, tożsamość marki, wizerunek marki, Public Relations
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie Wydawnictwa Literackiego
dc.title.alternativepl
Brand image management on an example of the Wydawnictwo Literackie
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
8
Views per month
Views per city
Krakow
3
Wroclaw
2
Leszno
1
Lodz
1
Skała
1

No access

No Thumbnail Available