Wykorzystanie Marketingu w strategii sklepów Wielkopowierzchniowych

master
dc.abstract.enThe aim of the following paper is to present and analyze strategies which are used by the large-format stores. Nowadays they take advantage of many instruments to control customers’ behavior. Theoretical part contains description of particular retail forms, store types and basic elements of marketing strategy. Empirical part presents merchandising practice, analysis of its usage in a large-format stores and author’s own research which show the influence of the strategy on customers’ shopping choices. Work is written on the basis of numerous books, publications and websites.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przedstawienie oraz dokonanie analizy strategii stosowanych przez sklepy wielkopowierzchniowe. W dzisiejszych czasach wykorzystują one wiele instrumentów, aby sterować zachowaniem klientów. W części teoretycznej zostały przedstawione poszczególne formy handlu detalicznego, rodzaje sklepów funkcjonujących na rynku oraz podstawowe elementy strategii marketingowej. Część empiryczna obejmuje przedstawienie merchandisingu, analizę jego zastosowania w sklepie dyskontowym oraz badania własne, które ukazują wpływ strategii sklepów wielkopowierzchniowych na wybory zakupowe klienta. Praca napisana została w oparciu o liczne książki, publikacje oraz strony internetowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorSikończyk, Łukaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMiklaszewska, Ewa - 130599 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T17:38:51Z
dc.date.available2020-07-24T17:38:51Z
dc.date.submitted2013-07-08pl
dc.fieldofstudyhandel i marketingpl
dc.identifier.apddiploma-76350-135515pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189013
dc.languagepolpl
dc.subject.enlarge-format store - marketing - merchandisingpl
dc.subject.plmarketing - merchandising – sklep wielkopowierzchniowy.pl
dc.titleWykorzystanie Marketingu w strategii sklepów Wielkopowierzchniowychpl
dc.title.alternativeAppliance of marketing techniques in large-format stores strategy.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the following paper is to present and analyze strategies which are used by the large-format stores. Nowadays they take advantage of many instruments to control customers’ behavior. Theoretical part contains description of particular retail forms, store types and basic elements of marketing strategy. Empirical part presents merchandising practice, analysis of its usage in a large-format stores and author’s own research which show the influence of the strategy on customers’ shopping choices. Work is written on the basis of numerous books, publications and websites.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie oraz dokonanie analizy strategii stosowanych przez sklepy wielkopowierzchniowe. W dzisiejszych czasach wykorzystują one wiele instrumentów, aby sterować zachowaniem klientów. W części teoretycznej zostały przedstawione poszczególne formy handlu detalicznego, rodzaje sklepów funkcjonujących na rynku oraz podstawowe elementy strategii marketingowej. Część empiryczna obejmuje przedstawienie merchandisingu, analizę jego zastosowania w sklepie dyskontowym oraz badania własne, które ukazują wpływ strategii sklepów wielkopowierzchniowych na wybory zakupowe klienta. Praca napisana została w oparciu o liczne książki, publikacje oraz strony internetowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Sikończyk, Łukasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Miklaszewska, Ewa - 130599
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-24T17:38:51Z
dc.date.available
2020-07-24T17:38:51Z
dc.date.submittedpl
2013-07-08
dc.fieldofstudypl
handel i marketing
dc.identifier.apdpl
diploma-76350-135515
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189013
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
large-format store - marketing - merchandising
dc.subject.plpl
marketing - merchandising – sklep wielkopowierzchniowy.
dc.titlepl
Wykorzystanie Marketingu w strategii sklepów Wielkopowierzchniowych
dc.title.alternativepl
Appliance of marketing techniques in large-format stores strategy.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
38
Views per month
Views per city
Krakow
7
Dublin
3
Katowice
3
Poznan
3
Szczecin
3
Tychy
3
Warsaw
2
Wroclaw
2
Andrychow
1
Bialystok
1

No access

No Thumbnail Available