Marka modowa na fundamentach marki osobistej – wizerunek i zarządzanie

master
dc.abstract.enIn the study, the authors examined management strategies and explored the relationships between the fashion brands NAREE and Belle Cose Store, as well as the personal brands of their creators, Kamila Piwowarska and Barbara Kruk Starzec. The research was conducted through interviews and the analysis of social media accounts on Instagram, specifically: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli, and @ciaobasia. Publications from the year 2023 and transcribed interview statements were thoroughly analyzed to compare the images of the mentioned personal and fashion brands. An interview with Kamila was conducted in person by the authors at the NAREE headquarters in Krakow on July 19, 2023, while the interview with Barbara took place remotely on August 1, 2023. The analysis of published content on the Instagram platform was carried out in January 2024.pl
dc.abstract.plW pracy autorzy przyjrzeli się sposobom zarządzania oraz sprawdzili zależności między markami modowymi NAREE i Belle Cose Store oraz markami osobistymi ich twórczyń Kamili Piwowarskiej i Barbary Kruk Starzec. Badania zostały przeprowadzone w formie wywiadów oraz analizy kont w medium społecznościowym Instagram, kolejno: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli oraz @ciaobasia. Szczegółowo przeanalizowane zostały publikacje z roku 2023 oraz wypowiedzi ze transkrybowanych wywiadów aby zestawić ze sobą wizerunki wspomnianych marek osobistych oraz modowych. Wywiad z Kamilą został przeprowadzony osobiście przez autorów w Krakowie w siedzibie firmy NAREE 19 lipca 2023 roku, wywiad z Barbarą został przeprowadzony w formie zdalnej 1 sierpnia 2023 roku. Analiza publikowanych treści w aplikacji Instagram nastąpiła w styczniu 2024 roku.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.authorCzarnecka, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.reviewerGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.date.accessioned2024-03-05T21:31:22Z
dc.date.available2024-03-05T21:31:22Z
dc.date.submitted2024-03-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-164434-248279pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/327672
dc.languagepolpl
dc.subject.enpersonal brand - fashion brand - management - image creation - social mediapl
dc.subject.plmarka osobista - marka modowa - zarządzanie - kreowanie wizerunku - media społecznościowepl
dc.titleMarka modowa na fundamentach marki osobistej – wizerunek i zarządzaniepl
dc.title.alternativeFashion brand on the foundations of a personal brand - image and managementpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In the study, the authors examined management strategies and explored the relationships between the fashion brands NAREE and Belle Cose Store, as well as the personal brands of their creators, Kamila Piwowarska and Barbara Kruk Starzec. The research was conducted through interviews and the analysis of social media accounts on Instagram, specifically: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli, and @ciaobasia. Publications from the year 2023 and transcribed interview statements were thoroughly analyzed to compare the images of the mentioned personal and fashion brands. An interview with Kamila was conducted in person by the authors at the NAREE headquarters in Krakow on July 19, 2023, while the interview with Barbara took place remotely on August 1, 2023. The analysis of published content on the Instagram platform was carried out in January 2024.
dc.abstract.plpl
W pracy autorzy przyjrzeli się sposobom zarządzania oraz sprawdzili zależności między markami modowymi NAREE i Belle Cose Store oraz markami osobistymi ich twórczyń Kamili Piwowarskiej i Barbary Kruk Starzec. Badania zostały przeprowadzone w formie wywiadów oraz analizy kont w medium społecznościowym Instagram, kolejno: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli oraz @ciaobasia. Szczegółowo przeanalizowane zostały publikacje z roku 2023 oraz wypowiedzi ze transkrybowanych wywiadów aby zestawić ze sobą wizerunki wspomnianych marek osobistych oraz modowych. Wywiad z Kamilą został przeprowadzony osobiście przez autorów w Krakowie w siedzibie firmy NAREE 19 lipca 2023 roku, wywiad z Barbarą został przeprowadzony w formie zdalnej 1 sierpnia 2023 roku. Analiza publikowanych treści w aplikacji Instagram nastąpiła w styczniu 2024 roku.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.authorpl
Czarnecka, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.reviewerpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.date.accessioned
2024-03-05T21:31:22Z
dc.date.available
2024-03-05T21:31:22Z
dc.date.submittedpl
2024-03-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-164434-248279
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/327672
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
personal brand - fashion brand - management - image creation - social media
dc.subject.plpl
marka osobista - marka modowa - zarządzanie - kreowanie wizerunku - media społecznościowe
dc.titlepl
Marka modowa na fundamentach marki osobistej – wizerunek i zarządzanie
dc.title.alternativepl
Fashion brand on the foundations of a personal brand - image and management
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
14
Views per month
Views per city
Krakow
4
Warsaw
4
Kirkcaldy
2
Gliwice
1
Jelenia Góra
1
Szczecin
1
Zabrze
1

No access

No Thumbnail Available
Collections