Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Marka modowa na fundamentach marki osobistej – wizerunek i zarządzanie
Fashion brand on the foundations of a personal brand - image and management
marka osobista - marka modowa - zarządzanie - kreowanie wizerunku - media społecznościowe
personal brand - fashion brand - management - image creation - social media
W pracy autorzy przyjrzeli się sposobom zarządzania oraz sprawdzili zależności między markami modowymi NAREE i Belle Cose Store oraz markami osobistymi ich twórczyń Kamili Piwowarskiej i Barbary Kruk Starzec. Badania zostały przeprowadzone w formie wywiadów oraz analizy kont w medium społecznościowym Instagram, kolejno: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli oraz @ciaobasia. Szczegółowo przeanalizowane zostały publikacje z roku 2023 oraz wypowiedzi ze transkrybowanych wywiadów aby zestawić ze sobą wizerunki wspomnianych marek osobistych oraz modowych. Wywiad z Kamilą został przeprowadzony osobiście przez autorów w Krakowie w siedzibie firmy NAREE 19 lipca 2023 roku, wywiad z Barbarą został przeprowadzony w formie zdalnej 1 sierpnia 2023 roku. Analiza publikowanych treści w aplikacji Instagram nastąpiła w styczniu 2024 roku.
In the study, the authors examined management strategies and explored the relationships between the fashion brands NAREE and Belle Cose Store, as well as the personal brands of their creators, Kamila Piwowarska and Barbara Kruk Starzec. The research was conducted through interviews and the analysis of social media accounts on Instagram, specifically: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli, and @ciaobasia. Publications from the year 2023 and transcribed interview statements were thoroughly analyzed to compare the images of the mentioned personal and fashion brands. An interview with Kamila was conducted in person by the authors at the NAREE headquarters in Krakow on July 19, 2023, while the interview with Barbara took place remotely on August 1, 2023. The analysis of published content on the Instagram platform was carried out in January 2024.
dc.abstract.en | In the study, the authors examined management strategies and explored the relationships between the fashion brands NAREE and Belle Cose Store, as well as the personal brands of their creators, Kamila Piwowarska and Barbara Kruk Starzec. The research was conducted through interviews and the analysis of social media accounts on Instagram, specifically: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli, and @ciaobasia. Publications from the year 2023 and transcribed interview statements were thoroughly analyzed to compare the images of the mentioned personal and fashion brands. An interview with Kamila was conducted in person by the authors at the NAREE headquarters in Krakow on July 19, 2023, while the interview with Barbara took place remotely on August 1, 2023. The analysis of published content on the Instagram platform was carried out in January 2024. | pl |
dc.abstract.pl | W pracy autorzy przyjrzeli się sposobom zarządzania oraz sprawdzili zależności między markami modowymi NAREE i Belle Cose Store oraz markami osobistymi ich twórczyń Kamili Piwowarskiej i Barbary Kruk Starzec. Badania zostały przeprowadzone w formie wywiadów oraz analizy kont w medium społecznościowym Instagram, kolejno: @naree__pl, @bellecose.store, @milabyli oraz @ciaobasia. Szczegółowo przeanalizowane zostały publikacje z roku 2023 oraz wypowiedzi ze transkrybowanych wywiadów aby zestawić ze sobą wizerunki wspomnianych marek osobistych oraz modowych. Wywiad z Kamilą został przeprowadzony osobiście przez autorów w Krakowie w siedzibie firmy NAREE 19 lipca 2023 roku, wywiad z Barbarą został przeprowadzony w formie zdalnej 1 sierpnia 2023 roku. Analiza publikowanych treści w aplikacji Instagram nastąpiła w styczniu 2024 roku. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Popiołek, Malwina | pl |
dc.contributor.author | Czarnecka, Katarzyna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Popiołek, Malwina | pl |
dc.contributor.reviewer | Gaweł, Łukasz - 128023 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T21:31:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T21:31:22Z | |
dc.date.submitted | 2024-03-04 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami i reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164434-248279 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/327672 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | personal brand - fashion brand - management - image creation - social media | pl |
dc.subject.pl | marka osobista - marka modowa - zarządzanie - kreowanie wizerunku - media społecznościowe | pl |
dc.title | Marka modowa na fundamentach marki osobistej – wizerunek i zarządzanie | pl |
dc.title.alternative | Fashion brand on the foundations of a personal brand - image and management | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |