Zarządzie kryzysowe w mediach społecznościowych na wybranych przykładach firm

master
dc.abstract.enThe topic taken up at work is crisis management in social media. Crisis situations on selected companies' examples were arranged to check what factors cause the crisis and what actions are taken by the brands in crisis situations. The research, aimed at verification of hypotheses, was carried out on examples of crisis situations of four brands: Avon, Żytnia, Reserved, Sokołów and Facebook users. Thanks to the selection of the quantitative research and the research tool, the questionnaire was able to show that the vast majority of respondents use social media to check opinions about brands and products. The research also proved the validity of the hypothesis that the crisis caused strong emotions among users, which in the long run do not significantly affect the brand's position on the market. It was also possible to answer all research questions. Conducted research leaves room for further research related to crisis management in social media.pl
dc.abstract.plTematem podejmowanym w pracy jest zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych. W pracy umówione zostały sytuacje kryzysowe na przykładach wybranych firm, które miały na celu sprawdzenie jakie czynniki powodują powstanie kryzysu oraz jakie działania w sytuacjach kryzysowych są podejmowane przez marki. Badania, mające na celu weryfikację hipotez, zostały przeprowadzone na przykładach sytuacji kryzysowych czterech marek: Avon, Żytnia, Reserved, Sokołów oraz na użytkownikach Facebooka. Dzięki wyborowi badania ilościowego oraz narzędzia badawczego, jaki jest ankieta udało się wykazać, że znaczna większość respondentów korzysta z mediów społecznościowych w celu sprawdzenia opinii o markach i produktach. W toku badań udało się udowodnić również słuszność postawionej hipotezy, mówiącej o wywoływaniu przez kryzys silnych emocji wśród użytkowników, które w dłuższej perspektywie nie wpływają znacząco na pozycję marki na rynku. Udało się także odpowiedzieć na wszystkie pytania badawcze. Przeprowadzane badania pozostawiają pole do przeprowadzania kolejnych badań związanych z zarządzaniem kryzysowym w mediach społecznościowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorSłowik, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSowińska, Iwona - 174265 pl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T18:14:40Z
dc.date.available2020-07-27T18:14:40Z
dc.date.submitted2018-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-125639-229938pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/229818
dc.languagepolpl
dc.subject.encrisis management, social media, social media management,crisis situationpl
dc.subject.plzarządzanie kryzysowe, media społecznościowe, zarządzanie w mediach społecznościowych, sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowychpl
dc.titleZarządzie kryzysowe w mediach społecznościowych na wybranych przykładach firmpl
dc.title.alternativeCrisis management in social media on selected examples of companiespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The topic taken up at work is crisis management in social media. Crisis situations on selected companies' examples were arranged to check what factors cause the crisis and what actions are taken by the brands in crisis situations. The research, aimed at verification of hypotheses, was carried out on examples of crisis situations of four brands: Avon, Żytnia, Reserved, Sokołów and Facebook users. Thanks to the selection of the quantitative research and the research tool, the questionnaire was able to show that the vast majority of respondents use social media to check opinions about brands and products. The research also proved the validity of the hypothesis that the crisis caused strong emotions among users, which in the long run do not significantly affect the brand's position on the market. It was also possible to answer all research questions. Conducted research leaves room for further research related to crisis management in social media.
dc.abstract.plpl
Tematem podejmowanym w pracy jest zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych. W pracy umówione zostały sytuacje kryzysowe na przykładach wybranych firm, które miały na celu sprawdzenie jakie czynniki powodują powstanie kryzysu oraz jakie działania w sytuacjach kryzysowych są podejmowane przez marki. Badania, mające na celu weryfikację hipotez, zostały przeprowadzone na przykładach sytuacji kryzysowych czterech marek: Avon, Żytnia, Reserved, Sokołów oraz na użytkownikach Facebooka. Dzięki wyborowi badania ilościowego oraz narzędzia badawczego, jaki jest ankieta udało się wykazać, że znaczna większość respondentów korzysta z mediów społecznościowych w celu sprawdzenia opinii o markach i produktach. W toku badań udało się udowodnić również słuszność postawionej hipotezy, mówiącej o wywoływaniu przez kryzys silnych emocji wśród użytkowników, które w dłuższej perspektywie nie wpływają znacząco na pozycję marki na rynku. Udało się także odpowiedzieć na wszystkie pytania badawcze. Przeprowadzane badania pozostawiają pole do przeprowadzania kolejnych badań związanych z zarządzaniem kryzysowym w mediach społecznościowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Słowik, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sowińska, Iwona - 174265
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.date.accessioned
2020-07-27T18:14:40Z
dc.date.available
2020-07-27T18:14:40Z
dc.date.submittedpl
2018-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-125639-229938
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/229818
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
crisis management, social media, social media management,crisis situation
dc.subject.plpl
zarządzanie kryzysowe, media społecznościowe, zarządzanie w mediach społecznościowych, sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowych
dc.titlepl
Zarządzie kryzysowe w mediach społecznościowych na wybranych przykładach firm
dc.title.alternativepl
Crisis management in social media on selected examples of companies
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
40
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Krakow
4
Poznan
4
Wroclaw
4
Sosnowiec
3
Gdynia
2
Lodz
2
Zielona Góra
2
Bogumilowice
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available