„Sylwetka lidera w organizacji na przykładzie współczesnego modelu biznesowego"

master
dc.abstract.enThis thesis deals with issues related to being a leader and managing a team in a specific business environment, which is a very popular, modern business model - multi-level marketing. Through literature studies and an analysis of the topic, the concepts and issues related to both the topic of being a leader and team management were presented. The aim of the research was to present the profile of a leader in the contemporary business model. In the theoretical part of the thesis, the literature on the analyzed issues was reviewed. The next part of the work describes the qualitative research carried out with the use of a case study. The conclusions of the research show that most leaders in the network marketing industry manage their team in an intuitive way, most often using the experiences of other leaders and the knowledge they have obtained on their own.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca dotyczy zagadnień związanych z byciem liderem oraz kierowaniem zespołem w specyficznym środowisku biznesowym, jakim jest bardzo popularny, współczesny model biznesowy – multi level marketing. Poprzez studia literaturowe oraz analizę tematu przedstawione zostały pojęcia oraz zagadnienia związane zarówno z tematyką bycia liderem, jak i z zarządzaniem zespołem. Celem przeprowadzonych badań było przedstawienie sylwetki lidera we współczesnym modelu biznesowym. W części teoretycznej pracy dokonano przeglądu literatury na temat badanych zagadnień. W dalszej części pracy opisano badania jakościowe przeprowadzone za pomocą studium przypadku. Wnioski z przeprowadzonych badań ukazują, iż większość liderów działających branży network marketingu zarządza zespołem w sposób intuicyjny, korzystając najczęściej z doświadczeń innych liderów oraz samodzielnie pozyskanej wiedzy.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorTutko, Marta - 161487 pl
dc.contributor.authorPopławska, Paulinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerTutko, Marta - 161487 pl
dc.contributor.reviewerGeryk, Marcinpl
dc.date.accessioned2022-10-17T21:33:56Z
dc.date.available2022-10-17T21:33:56Z
dc.date.submitted2022-10-17pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-149631-279352pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/301746
dc.languagepolpl
dc.subject.enDevelopment – Business Model - Leader – Network Marketingpl
dc.subject.plLider – Model Biznesowy – Network Marketing – Rozwój – Zarządzanie zespołempl
dc.title„Sylwetka lidera w organizacji na przykładzie współczesnego modelu biznesowego"pl
dc.title.alternative„A profile of a leader in an organization on the example of a modern business model"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis deals with issues related to being a leader and managing a team in a specific business environment, which is a very popular, modern business model - multi-level marketing. Through literature studies and an analysis of the topic, the concepts and issues related to both the topic of being a leader and team management were presented. The aim of the research was to present the profile of a leader in the contemporary business model. In the theoretical part of the thesis, the literature on the analyzed issues was reviewed. The next part of the work describes the qualitative research carried out with the use of a case study. The conclusions of the research show that most leaders in the network marketing industry manage their team in an intuitive way, most often using the experiences of other leaders and the knowledge they have obtained on their own.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca dotyczy zagadnień związanych z byciem liderem oraz kierowaniem zespołem w specyficznym środowisku biznesowym, jakim jest bardzo popularny, współczesny model biznesowy – multi level marketing. Poprzez studia literaturowe oraz analizę tematu przedstawione zostały pojęcia oraz zagadnienia związane zarówno z tematyką bycia liderem, jak i z zarządzaniem zespołem. Celem przeprowadzonych badań było przedstawienie sylwetki lidera we współczesnym modelu biznesowym. W części teoretycznej pracy dokonano przeglądu literatury na temat badanych zagadnień. W dalszej części pracy opisano badania jakościowe przeprowadzone za pomocą studium przypadku. Wnioski z przeprowadzonych badań ukazują, iż większość liderów działających branży network marketingu zarządza zespołem w sposób intuicyjny, korzystając najczęściej z doświadczeń innych liderów oraz samodzielnie pozyskanej wiedzy.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Tutko, Marta - 161487
dc.contributor.authorpl
Popławska, Paulina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Tutko, Marta - 161487
dc.contributor.reviewerpl
Geryk, Marcin
dc.date.accessioned
2022-10-17T21:33:56Z
dc.date.available
2022-10-17T21:33:56Z
dc.date.submittedpl
2022-10-17
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-149631-279352
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/301746
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Development – Business Model - Leader – Network Marketing
dc.subject.plpl
Lider – Model Biznesowy – Network Marketing – Rozwój – Zarządzanie zespołem
dc.titlepl
„Sylwetka lidera w organizacji na przykładzie współczesnego modelu biznesowego"
dc.title.alternativepl
„A profile of a leader in an organization on the example of a modern business model"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
53
Views per month
Views per city
Krakow
10
Warsaw
10
Poznan
6
Wroclaw
3
Pietrzykowice
2
Bytom
1
Elblag
1
Gdansk
1
Jaworzno
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available
Collections