Chorwacja kontynentalna jako destynacja turystyczna

master
dc.abstract.enGetting rich of societies and the development of means of transport led to a huge increase of amount of tourist who have different needs, requirements and ways to spend their time. The paper presents a potential that continental part of Croatia has in the field of selective types of tourism and shows the marketing strategy which should leads to promote touristic products other than “sea and beach”, change the image of Croatia and alleviate the seasonality in tourism. Detailed analysis of the region based on newsletters, flyers, folders, web pages of tourist organization and my own observations led to stating that continental part of Croatia has a huge potential to develop selective types of tourism, but clumsily carried out marketing campaign it is not used. The strategy designed in this paper based on other effective marketing programs and information collected from the publication of authorities in marketing should help solve the problem.pl
dc.abstract.plBogacenie się społeczeństw oraz rozwój środków transportu doprowadził do ogromnego wzrostu międzynarodowych turystów, którzy mają różne potrzeby i sposoby na spędzanie wolnego czasu. W pracy przedstawiono potencjał, który w dziedzinie specyficznych form turystyki posiada kontynentalna cześć Chorwacji oraz strategię kampanii marketingowej, która ma wypromować produkty turystyczne inne niż „morze i plaża” i zmienić imidż kraju, a co za tym idzie zwiększyć liczbę turystów i niwelować zjawisko sezonalności. Dogłębna analiza regionu na podstawie biuletynów, folderów i stron internetowych organizacji turystycznych oraz obserwacje własne doprowadziły do twierdzenia, iż Chorwacja kontynentalna posiada ogromny potencjał do rozwoju specyficznych rodzajów turystyki, ale przez nieudolną kampanię marketingową nie jest on wykorzystywany. Strategia stworzona w pracy na podstawie innych programów marketingowych oraz informacji zaczerpniętych z publikacji autorytetów w dziedzinie marketingu ma problem pomóc rozwiązać.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.authorSprynca, Paulinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T06:17:40Z
dc.date.available2020-07-25T06:17:40Z
dc.date.submitted2014-10-20pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-92610-166490pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200745
dc.languagepolpl
dc.subject.enContinental Croatia, marketing, tourist offerpl
dc.subject.plkontynentalna Chorwacja, marketing, oferta turystycznapl
dc.titleChorwacja kontynentalna jako destynacja turystycznapl
dc.title.alternativeContinental Croatia as a tourist destinationpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Getting rich of societies and the development of means of transport led to a huge increase of amount of tourist who have different needs, requirements and ways to spend their time. The paper presents a potential that continental part of Croatia has in the field of selective types of tourism and shows the marketing strategy which should leads to promote touristic products other than “sea and beach”, change the image of Croatia and alleviate the seasonality in tourism. Detailed analysis of the region based on newsletters, flyers, folders, web pages of tourist organization and my own observations led to stating that continental part of Croatia has a huge potential to develop selective types of tourism, but clumsily carried out marketing campaign it is not used. The strategy designed in this paper based on other effective marketing programs and information collected from the publication of authorities in marketing should help solve the problem.
dc.abstract.plpl
Bogacenie się społeczeństw oraz rozwój środków transportu doprowadził do ogromnego wzrostu międzynarodowych turystów, którzy mają różne potrzeby i sposoby na spędzanie wolnego czasu. W pracy przedstawiono potencjał, który w dziedzinie specyficznych form turystyki posiada kontynentalna cześć Chorwacji oraz strategię kampanii marketingowej, która ma wypromować produkty turystyczne inne niż „morze i plaża” i zmienić imidż kraju, a co za tym idzie zwiększyć liczbę turystów i niwelować zjawisko sezonalności. Dogłębna analiza regionu na podstawie biuletynów, folderów i stron internetowych organizacji turystycznych oraz obserwacje własne doprowadziły do twierdzenia, iż Chorwacja kontynentalna posiada ogromny potencjał do rozwoju specyficznych rodzajów turystyki, ale przez nieudolną kampanię marketingową nie jest on wykorzystywany. Strategia stworzona w pracy na podstawie innych programów marketingowych oraz informacji zaczerpniętych z publikacji autorytetów w dziedzinie marketingu ma problem pomóc rozwiązać.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.authorpl
Sprynca, Paulina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-25T06:17:40Z
dc.date.available
2020-07-25T06:17:40Z
dc.date.submittedpl
2014-10-20
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-92610-166490
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200745
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Continental Croatia, marketing, tourist offer
dc.subject.plpl
kontynentalna Chorwacja, marketing, oferta turystyczna
dc.titlepl
Chorwacja kontynentalna jako destynacja turystyczna
dc.title.alternativepl
Continental Croatia as a tourist destination
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
49
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Poznan
4
Gliwice
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Krakow
2
Des Moines
1
Frankfurt am Main
1
Glogow Malopolski
1
Limanowa
1

No access

No Thumbnail Available