Proces skutecznego wprowadzania nowego produktu na rynek w branży IT

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of this thesis was to provide an in-depth examination of the key factors that determine a successful new product launch in the IT market. The first chapter discusses product portfolio management as an area for creating competitive advantage. The second chapter presents the stages and instruments of the new product launch process in the IT market. The last chapter characterizes the new product launch in the IT industry on the example of F-Secure. The study is based on own observation, the examination of internal documents of the examined company and the analysis of source data.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy było dogłębne zbadanie kluczowych czynników decydujących o skutecznym wprowadzeniu nowego produktu na rynek IT. W pierwszym rozdziale omówiono zarządzanie portfelem produktów jako obszar tworzenia przewagi konkurencyjnej. W drugim rozdziale przedstawiono etapy i instrumenty procesu wprowadzania nowego produktu na rynek IT. Ostatni rozdział charakteryzuje wprowadzanie nowego produktu na rynek w branży IT na przykładzie firmy F-Secure. W pracy oparto się na bazie obserwacji własnej, badaniu dokumentów wewnętrznych badanej firmy jak i analizie danych źródłowych opisano podjęte działania odnosząc to do konkurencji.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorZwierzyński, Beniaminpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2022-07-18T21:41:31Z
dc.date.available2022-07-18T21:41:31Z
dc.date.submitted2022-07-14pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-156361-185973pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297471
dc.languagepolpl
dc.subject.enIT market – new product - product portfolio managementpl
dc.subject.plbranża IT - nowy produkt - zarządzanie portfelem produktówpl
dc.titleProces skutecznego wprowadzania nowego produktu na rynek w branży ITpl
dc.title.alternativeEffective process of new product introduction into the IT marketpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this thesis was to provide an in-depth examination of the key factors that determine a successful new product launch in the IT market. The first chapter discusses product portfolio management as an area for creating competitive advantage. The second chapter presents the stages and instruments of the new product launch process in the IT market. The last chapter characterizes the new product launch in the IT industry on the example of F-Secure. The study is based on own observation, the examination of internal documents of the examined company and the analysis of source data.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy było dogłębne zbadanie kluczowych czynników decydujących o skutecznym wprowadzeniu nowego produktu na rynek IT. W pierwszym rozdziale omówiono zarządzanie portfelem produktów jako obszar tworzenia przewagi konkurencyjnej. W drugim rozdziale przedstawiono etapy i instrumenty procesu wprowadzania nowego produktu na rynek IT. Ostatni rozdział charakteryzuje wprowadzanie nowego produktu na rynek w branży IT na przykładzie firmy F-Secure. W pracy oparto się na bazie obserwacji własnej, badaniu dokumentów wewnętrznych badanej firmy jak i analizie danych źródłowych opisano podjęte działania odnosząc to do konkurencji.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Zwierzyński, Beniamin
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2022-07-18T21:41:31Z
dc.date.available
2022-07-18T21:41:31Z
dc.date.submittedpl
2022-07-14
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-156361-185973
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/297471
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
IT market – new product - product portfolio management
dc.subject.plpl
branża IT - nowy produkt - zarządzanie portfelem produktów
dc.titlepl
Proces skutecznego wprowadzania nowego produktu na rynek w branży IT
dc.title.alternativepl
Effective process of new product introduction into the IT market
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
25
Views per month
Views per city
Krakow
8
Malczyce
4
Szczecin
4
Warsaw
3
Płock
2
Gdansk
1
Lubin
1
Poznan
1
Radom
1

No access

No Thumbnail Available