Zarządzanie marketingiem symbolicznym na przykładzie festiwalu muzycznego Pol’and’Rock Festival

master
dc.abstract.enThe aim of the thesis is to define the symbolism of the festival that exists in society in Poland. For the purposes of the work, following hypothesis was adopted: Pol’and Rock ’Festival is an event with numerous symbolism that attracts fans, every year. The basic research question is: Which symbols have influence on popularity of the event? What influence the creation of an emotional bond between festival participants? Does the new name of the festiwal affect perception of the recipients? Following work used two research methods, a research survey and analysis of online articles. The problem of the subject has not been analyzed in the context of the Pol’and’Rock Festival. The work is embedded in the research on humanities management because it mainly focuses on the values professed by festival participants, and on examining perceived events in a symbolic context. The most important publications that contributed to the development of the topic is publication of Philip Kotler entitled "Marketing. Analysis, planning, implementation and control, monograph ,,Przystanek Woodstock. Historia najpiękniejszego Festiwalu świata.'' by Jerzy Owsiak and Jan Skaradziński, and a book by Marcin Laberschek entitled " Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach." Research will contribute to explore the topic of symbolic marketing and filling the research gap.pl
dc.abstract.plCelem pracy dyplomowej jest określenie symboliki festiwalu, która istnieje w świadomości społeczeństwa w Polsce. Na poczet niniejszej pracy przyjęto hipotezę: Pol’and Rock’ Festival jest wydarzeniem o licznej symbolice, która sprawia, że co roku przyciąga rzecze fanów. Podstawowym pytaniem badawczym jest: Które symbole wpływają na popularność wydarzenia? A także pytania szczegółowe: Co wpływa na utworzenie więzi emocjonalnej między uczestnikami festiwalu? Czy zmiana nazwy festiwalu wpłynęła na jego postrzeganie w świadomości odbiorców? W ninijeszej pracy zostały wykorzystane dwie metody badawcze, ankieta badawcza, oraz analiza artykułów internetowych. Analizowana tematyka, w kontekście festiwalu Pol’and’Rock Festival nie została do tej pory opracowana. Praca osadzona jest w nurcie badań o zarządzaniu humanistycznym, ponieważ w głównej mierze skupia się na wartościach wyznawanych przez uczestników festiwalu, a także na zbadaniu postrzegania wydarzenia w kontekście symbolicznym. Do najważnejszych publikacji, które przyczyniły się do opracowania tej pracy jest książka Philipa Kotlera pt. „Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, i kontrola, monografia ,,Przystanek Woodstock. Historia najpiękniejszego festiwalu świata” autorstwa Jerzego Owsiaka i Jana Skaradzińskiego, a także publikacja autorstwa Marcina Laberscheka pt. „Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach”. Autorskie badanie przyczyni się do zgłębienia tematyki marketingu symbolicznego i wypełnienia luki badawczej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorBarańska, Marzenapl
dc.contributor.authorSzponarska, Majapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T00:15:34Z
dc.date.available2020-07-28T00:15:34Z
dc.date.submitted2019-10-28pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-132986-181062pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235368
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, symbolic marketing, Woodstock Festival, Pol’and’Rock Festival, music festival, culture management.pl
dc.subject.plmarketing, marketing symboliczny, Przystanek Woodstock, Pol’and’Rock Festival, festiwal muzyczny, zarządzanie kulturąpl
dc.titleZarządzanie marketingiem symbolicznym na przykładzie festiwalu muzycznego Pol’and’Rock Festivalpl
dc.title.alternativeSymbolic marketing management based on music festival, Pol’and’Rock Festivalpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the thesis is to define the symbolism of the festival that exists in society in Poland. For the purposes of the work, following hypothesis was adopted: Pol’and Rock ’Festival is an event with numerous symbolism that attracts fans, every year. The basic research question is: Which symbols have influence on popularity of the event? What influence the creation of an emotional bond between festival participants? Does the new name of the festiwal affect perception of the recipients? Following work used two research methods, a research survey and analysis of online articles. The problem of the subject has not been analyzed in the context of the Pol’and’Rock Festival. The work is embedded in the research on humanities management because it mainly focuses on the values professed by festival participants, and on examining perceived events in a symbolic context. The most important publications that contributed to the development of the topic is publication of Philip Kotler entitled "Marketing. Analysis, planning, implementation and control, monograph ,,Przystanek Woodstock. Historia najpiękniejszego Festiwalu świata.'' by Jerzy Owsiak and Jan Skaradziński, and a book by Marcin Laberschek entitled " Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach." Research will contribute to explore the topic of symbolic marketing and filling the research gap.
dc.abstract.plpl
Celem pracy dyplomowej jest określenie symboliki festiwalu, która istnieje w świadomości społeczeństwa w Polsce. Na poczet niniejszej pracy przyjęto hipotezę: Pol’and Rock’ Festival jest wydarzeniem o licznej symbolice, która sprawia, że co roku przyciąga rzecze fanów. Podstawowym pytaniem badawczym jest: Które symbole wpływają na popularność wydarzenia? A także pytania szczegółowe: Co wpływa na utworzenie więzi emocjonalnej między uczestnikami festiwalu? Czy zmiana nazwy festiwalu wpłynęła na jego postrzeganie w świadomości odbiorców? W ninijeszej pracy zostały wykorzystane dwie metody badawcze, ankieta badawcza, oraz analiza artykułów internetowych. Analizowana tematyka, w kontekście festiwalu Pol’and’Rock Festival nie została do tej pory opracowana. Praca osadzona jest w nurcie badań o zarządzaniu humanistycznym, ponieważ w głównej mierze skupia się na wartościach wyznawanych przez uczestników festiwalu, a także na zbadaniu postrzegania wydarzenia w kontekście symbolicznym. Do najważnejszych publikacji, które przyczyniły się do opracowania tej pracy jest książka Philipa Kotlera pt. „Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, i kontrola, monografia ,,Przystanek Woodstock. Historia najpiękniejszego festiwalu świata” autorstwa Jerzego Owsiaka i Jana Skaradzińskiego, a także publikacja autorstwa Marcina Laberscheka pt. „Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach”. Autorskie badanie przyczyni się do zgłębienia tematyki marketingu symbolicznego i wypełnienia luki badawczej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.authorpl
Szponarska, Maja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.date.accessioned
2020-07-28T00:15:34Z
dc.date.available
2020-07-28T00:15:34Z
dc.date.submittedpl
2019-10-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-132986-181062
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235368
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, symbolic marketing, Woodstock Festival, Pol’and’Rock Festival, music festival, culture management.
dc.subject.plpl
marketing, marketing symboliczny, Przystanek Woodstock, Pol’and’Rock Festival, festiwal muzyczny, zarządzanie kulturą
dc.titlepl
Zarządzanie marketingiem symbolicznym na przykładzie festiwalu muzycznego Pol’and’Rock Festival
dc.title.alternativepl
Symbolic marketing management based on music festival, Pol’and’Rock Festival
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
86
Views per month
Views per city
Krakow
25
Warsaw
12
Poznan
8
Wroclaw
5
Lodz
3
Szczecin
3
Dortmund
2
Radom
2
Bydgoszcz
1
Bytom
1

No access

No Thumbnail Available