Reklama kreatywna jako nowa forma działań marketingowych.

master
dc.abstract.enThe theme of the master thesis is the issue of creative advertising as a new form of marketing. The main aim of this study is to show the importance of creativity in today's transmission of advertising. The author of this study defends that only creative advertising is effective and that companies can only achieve their goals and desires through strong and effective creative ideas. The research is based on a case study about the most interesting and popular adverts in Poland in recent years. This thesis is divided into four sections. The first section will focus on the theoretical aspects of advertising, to be more specific; forms, origins, definitions, functions and benefits of advertising. The second section is devoted to the types of advertising strategies as well as the importance of pure creativity. The third section looks into the most well known and famous polish advertising materials. In the last section all advertising sources such as the internet, radio, press and television will be analyzed/ Thanks to the case studies and researches, the author was able to show the important role of creativity in advertising. The study proves that creative advertising is a new form of marketing activity that generates eminent effects and that the use of creative advertising can help the achievement of desired objectives leading to success.pl
dc.abstract.plPraca magisterska dotyczy zagadnienia reklamy kreatywnej jako nowej formy działań marketingowych na przykładzie polskich przekazów reklamowych. Celem pracy było przedstawienie istotnej roli kreatywności w dzisiejszym przekazie reklamowym. Udowodnienie, że jedynie reklama kreatywna jest najskuteczniejszym typem reklamy, a jej skuteczność, efektywność i siła umożliwiają osiągniecie zamierzonych celów. Proces badawczy oparty został na analizie przypadku (case studies) najciekawszych i najbardziej kreatywnych reklam w Polsce w ostatnich latach. Praca podzielona została na cztery rozdziały. W pierwszym przedstawiono teoretyczne aspekty reklamy, od genezy poprzez definicje i funkcje po korzyści wynikające z reklamy. Drugi rozdział poświęcony został typom reklamy, strategii oraz istocie samej kreatywności. W części trzeciej zbadano i poddano analizie najskuteczniejsze polskie reklamy w Internecie, radiu, prasie, telewizji, a także reklamy typu outdoor oraz kampanie społeczne. Przykłady te uznano za nowoczesne formy działań marketingowych. W rozdziale czwartym wykorzystane zostały badania wtórne oraz pierwotne, w których zbadano czym jest kreatywność, co się na nią składa. W pracy udowodniono, że reklama kreatywna jest nową formą wszelkich działań marketingowych, przynoszącą wymierne efekty, a umiejętne wykorzystanie reklamy kreatywnej umożliwia osiągnięcie zamierzonych celów i pozwala osiągnąć sukces.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.contributor.authorMieszawska, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.reviewerNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T15:30:28Z
dc.date.available2020-07-24T15:30:28Z
dc.date.submitted2013-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-74174-151399pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187016
dc.languagepolpl
dc.subject.enADVERTISING – CREATIVE ADVERTISING – MARKETING – NEW TECHNOLOGIESpl
dc.subject.plREKLAMA – REKLAMA KREATYWNA – MARKETING – NOWE TECHNOLOGIEpl
dc.titleReklama kreatywna jako nowa forma działań marketingowych.pl
dc.title.alternativeCreative advertising as a new form o marketing activitiespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The theme of the master thesis is the issue of creative advertising as a new form of marketing. The main aim of this study is to show the importance of creativity in today's transmission of advertising. The author of this study defends that only creative advertising is effective and that companies can only achieve their goals and desires through strong and effective creative ideas. The research is based on a case study about the most interesting and popular adverts in Poland in recent years. This thesis is divided into four sections. The first section will focus on the theoretical aspects of advertising, to be more specific; forms, origins, definitions, functions and benefits of advertising. The second section is devoted to the types of advertising strategies as well as the importance of pure creativity. The third section looks into the most well known and famous polish advertising materials. In the last section all advertising sources such as the internet, radio, press and television will be analyzed/ Thanks to the case studies and researches, the author was able to show the important role of creativity in advertising. The study proves that creative advertising is a new form of marketing activity that generates eminent effects and that the use of creative advertising can help the achievement of desired objectives leading to success.
dc.abstract.plpl
Praca magisterska dotyczy zagadnienia reklamy kreatywnej jako nowej formy działań marketingowych na przykładzie polskich przekazów reklamowych. Celem pracy było przedstawienie istotnej roli kreatywności w dzisiejszym przekazie reklamowym. Udowodnienie, że jedynie reklama kreatywna jest najskuteczniejszym typem reklamy, a jej skuteczność, efektywność i siła umożliwiają osiągniecie zamierzonych celów. Proces badawczy oparty został na analizie przypadku (case studies) najciekawszych i najbardziej kreatywnych reklam w Polsce w ostatnich latach. Praca podzielona została na cztery rozdziały. W pierwszym przedstawiono teoretyczne aspekty reklamy, od genezy poprzez definicje i funkcje po korzyści wynikające z reklamy. Drugi rozdział poświęcony został typom reklamy, strategii oraz istocie samej kreatywności. W części trzeciej zbadano i poddano analizie najskuteczniejsze polskie reklamy w Internecie, radiu, prasie, telewizji, a także reklamy typu outdoor oraz kampanie społeczne. Przykłady te uznano za nowoczesne formy działań marketingowych. W rozdziale czwartym wykorzystane zostały badania wtórne oraz pierwotne, w których zbadano czym jest kreatywność, co się na nią składa. W pracy udowodniono, że reklama kreatywna jest nową formą wszelkich działań marketingowych, przynoszącą wymierne efekty, a umiejętne wykorzystanie reklamy kreatywnej umożliwia osiągnięcie zamierzonych celów i pozwala osiągnąć sukces.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.contributor.authorpl
Mieszawska, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.reviewerpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.date.accessioned
2020-07-24T15:30:28Z
dc.date.available
2020-07-24T15:30:28Z
dc.date.submittedpl
2013-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-74174-151399
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187016
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ADVERTISING – CREATIVE ADVERTISING – MARKETING – NEW TECHNOLOGIES
dc.subject.plpl
REKLAMA – REKLAMA KREATYWNA – MARKETING – NOWE TECHNOLOGIE
dc.titlepl
Reklama kreatywna jako nowa forma działań marketingowych.
dc.title.alternativepl
Creative advertising as a new form o marketing activities
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
92
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Wroclaw
16
Poznan
4
Chrzanów
3
Krakow
3
Opole
3
Bialystok
2
Cieszyn
2
Gdynia
2
Gmina Opole Lubelskie
2

No access

No Thumbnail Available