Ambush Marketing w Polsce na przykładzie Euro 2012

licenciate
dc.abstract.enIn this paper, the author discusses the phenomenon of Ambush Marketing in Poland, based on an example UEFA Euro 2012. The main objective is to demonstrate that it does not have to spend enormous sums of becoming an official sponsor of the event, when you use the Ambush marketing.The verification shall be subjected to the hypothesis that the visibility of brands does not depend on the status of an official sponsor, but the creativity of advertising and skilfully carried out a campaign to reach the different audiences.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy autor omawia zjawisko Ambush Marketingu w Polsce, na przykładzie UEFA Euro 2012. Głównym celem jest wykazanie, iż nie trzeba wydawać gigantycznych sum na uzyskanie statusu oficjalnego sponsora imprezy, kiedy można posłużyć się Ambush Marketingiem i osiągnąć dużo lepsze wyniki rozpoznawalności.Weryfikacji poddana zostaje hipoteza, że rozpoznawalność marek nie zależy od statusu oficjalnego sponsora, ale od kreatywności reklamy i umiejętnie przeprowadzonej kampanii, która pozwala na dotarcie do różnych grup odbiorców.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorHodalska, Magdalena - 199974 pl
dc.contributor.authorRonij, Pawełpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.contributor.reviewerHodalska, Magdalena - 199974 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T17:35:25Z
dc.date.available2020-07-24T17:35:25Z
dc.date.submitted2013-07-08pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-76295-130102pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188959
dc.languagepolpl
dc.subject.enAmbush Marketing, UEFA Euro 2012, sponsorship in Polandpl
dc.subject.plAmbush Marketing, UEFA Euro 2012, sponsoring w Polsce,pl
dc.titleAmbush Marketing w Polsce na przykładzie Euro 2012pl
dc.title.alternativeAmbush Marketing in Poland based on an example UEFA Euro 2012pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this paper, the author discusses the phenomenon of Ambush Marketing in Poland, based on an example UEFA Euro 2012. The main objective is to demonstrate that it does not have to spend enormous sums of becoming an official sponsor of the event, when you use the Ambush marketing.The verification shall be subjected to the hypothesis that the visibility of brands does not depend on the status of an official sponsor, but the creativity of advertising and skilfully carried out a campaign to reach the different audiences.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy autor omawia zjawisko Ambush Marketingu w Polsce, na przykładzie UEFA Euro 2012. Głównym celem jest wykazanie, iż nie trzeba wydawać gigantycznych sum na uzyskanie statusu oficjalnego sponsora imprezy, kiedy można posłużyć się Ambush Marketingiem i osiągnąć dużo lepsze wyniki rozpoznawalności.Weryfikacji poddana zostaje hipoteza, że rozpoznawalność marek nie zależy od statusu oficjalnego sponsora, ale od kreatywności reklamy i umiejętnie przeprowadzonej kampanii, która pozwala na dotarcie do różnych grup odbiorców.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Hodalska, Magdalena - 199974
dc.contributor.authorpl
Ronij, Paweł
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.contributor.reviewerpl
Hodalska, Magdalena - 199974
dc.date.accessioned
2020-07-24T17:35:25Z
dc.date.available
2020-07-24T17:35:25Z
dc.date.submittedpl
2013-07-08
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-76295-130102
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188959
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Ambush Marketing, UEFA Euro 2012, sponsorship in Poland
dc.subject.plpl
Ambush Marketing, UEFA Euro 2012, sponsoring w Polsce,
dc.titlepl
Ambush Marketing w Polsce na przykładzie Euro 2012
dc.title.alternativepl
Ambush Marketing in Poland based on an example UEFA Euro 2012
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
21
Views per month
Views per city
Wroclaw
6
Dublin
3
Krakow
3
Warsaw
3
Bydgoszcz
1
Gdynia
1
Manchester
1
Otmuchow
1
Reda
1
Sosnowiec
1

No access

No Thumbnail Available