Analiza polskiego rynku gier komputerowych

master
dc.abstract.enThe subject of this thesis was video games industry as one of the most important branches of modern industries in the world, where development studios combine global technological achievements with attempts to elevate games to the rank of art. The study focuses on a game’s characteristics as a product, stages of its creation, distribution and sale. Special attention was paid to video games market – both global and Polish. While writing the thesis literature of the subject, academical and publicity articles, as well as industry reports, were used. The purpose of the study was to analyse the Polish video games market, identify its segments and present percentage share of individual companies in total market value.pl
dc.abstract.plW pracy podjęto temat branży gier komputerowych jako jednej z najważniejszych gałęzi nowoczesnego przemysłu na świecie, w którym studia deweloperskie łączą globalny dorobek technologiczny z próbą wzniesienia gier do poziomu sztuki. Skupiono się na omówieniu charakterystyki produktu, jakim jest gra, etapów w procesie jej stworzenia, wydania oraz sprzedaży. Szczególną uwagę poświęcono rynkowi gier komputerowych, zarówno w ujęciu globalnym, jak i koncentrując się na sytuacji w Polsce. Korzystano z literatury przedmiotu, artykułów naukowych i publicystycznych, a także raportów branżowych. Celem pracy była analiza polskiego rynku gier komputerowych wraz z identyfikacją segmentów tegoż oraz przedstawienie procentowego udziału poszczególnych firm w całości wartości rynku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWyciślak, Sławomir - 132795 pl
dc.contributor.authorPyzioł, Paulinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWyciślak, Sławomir - 132795 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-27T12:01:08Z
dc.date.available2020-07-27T12:01:08Z
dc.date.submitted2017-10-11pl
dc.fieldofstudyrachunkowość i zarządzanie finansamipl
dc.identifier.apddiploma-119474-162002pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224465
dc.languagepolpl
dc.subject.enentertainment-game-market-project-technologypl
dc.subject.plgra-projekt-rozrywka-rynek-technologiapl
dc.titleAnaliza polskiego rynku gier komputerowychpl
dc.title.alternativeAnalysis of the Polish video games marketpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of this thesis was video games industry as one of the most important branches of modern industries in the world, where development studios combine global technological achievements with attempts to elevate games to the rank of art. The study focuses on a game’s characteristics as a product, stages of its creation, distribution and sale. Special attention was paid to video games market – both global and Polish. While writing the thesis literature of the subject, academical and publicity articles, as well as industry reports, were used. The purpose of the study was to analyse the Polish video games market, identify its segments and present percentage share of individual companies in total market value.
dc.abstract.plpl
W pracy podjęto temat branży gier komputerowych jako jednej z najważniejszych gałęzi nowoczesnego przemysłu na świecie, w którym studia deweloperskie łączą globalny dorobek technologiczny z próbą wzniesienia gier do poziomu sztuki. Skupiono się na omówieniu charakterystyki produktu, jakim jest gra, etapów w procesie jej stworzenia, wydania oraz sprzedaży. Szczególną uwagę poświęcono rynkowi gier komputerowych, zarówno w ujęciu globalnym, jak i koncentrując się na sytuacji w Polsce. Korzystano z literatury przedmiotu, artykułów naukowych i publicystycznych, a także raportów branżowych. Celem pracy była analiza polskiego rynku gier komputerowych wraz z identyfikacją segmentów tegoż oraz przedstawienie procentowego udziału poszczególnych firm w całości wartości rynku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wyciślak, Sławomir - 132795
dc.contributor.authorpl
Pyzioł, Paulina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wyciślak, Sławomir - 132795
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-27T12:01:08Z
dc.date.available
2020-07-27T12:01:08Z
dc.date.submittedpl
2017-10-11
dc.fieldofstudypl
rachunkowość i zarządzanie finansami
dc.identifier.apdpl
diploma-119474-162002
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224465
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
entertainment-game-market-project-technology
dc.subject.plpl
gra-projekt-rozrywka-rynek-technologia
dc.titlepl
Analiza polskiego rynku gier komputerowych
dc.title.alternativepl
Analysis of the Polish video games market
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
229
Views per month
Views per city
Warsaw
33
Wroclaw
25
Krakow
20
Poznan
19
Gdansk
13
Zabrze
9
Lodz
8
Ostrów Wielkopolski
6
Rzeszów
6
Skierniewice
6

No access

No Thumbnail Available