Polskie media mniejszości białoruskiej - badania realizacji celów programowych. Studium przypadku tygodnika Niwa

licenciate
dc.abstract.enFortune of traditional press has been in question for many years. Some changes are noticeable regarding media usage preferences. That is why media organizations face a difficult task of reaching the audience and convincing readers of their content. The purpose of the work is to learn about the functions of the Belarusian minority magazine, to assess the role and importance of the media for that minority. The author tries to find out how to reach the selected auditorium and examine the results of the magazine's promotion of minority culture. The study is based on the results of surveys conducted among Belarusian minority students, an interview with the editor of „Zorka” and the exploration of social media of the examined weekly.pl
dc.abstract.plLosy tradycyjnej prasy od wielu lat stoją pod znakiem zapytania. Zauważalne są pewne zmiany dotyczące preferencji użytkowania mediów. Dlatego też organizacje medialne stają przed trudnym zadaniem dotarcia do audytorium oraz przekonania czytelników do swoich treści. Praca ma na celu poznanie funkcji czasopisma mniejszości białoruskiej, ocenę roli i znaczenia mediów dla tejże mniejszości. Autorka stara się poznać sposoby dotarcia do wybranego audytorium oraz zbadać rezultaty promowania kultury mniejszości przez czasopismo. Badanie opiera się na wynikach ankiet przeprowadzonych wśród uczniów mniejszości białoruskiej, wywiadzie z redaktor „Zorki” oraz eksploracji mediów społecznościowych badanego tygodnika.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.authorMichalczuk, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Katarzyna - 101989 pl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.date.accessioned2020-07-28T05:32:05Z
dc.date.available2020-07-28T05:32:05Z
dc.date.submitted2020-07-09pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-139299-245108pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240134
dc.languagepolpl
dc.subject.enMINORITY MEDIA, MINORITY PRESS, PRESS AND THE INTERNET, MEDIA MANAGEMENT, TRADITIONAL MEDIApl
dc.subject.plMEDIA MNIEJSZOŚCI, PRASA MNIEJSZOŚCI, PRASA I INTERNET, ZARZĄDZANIE MEDIAMI, MEDIA TRADYCYJNEpl
dc.titlePolskie media mniejszości białoruskiej - badania realizacji celów programowych. Studium przypadku tygodnika Niwapl
dc.title.alternativePolish media of the Belarusian minority. Case study of Niwa weeklypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Fortune of traditional press has been in question for many years. Some changes are noticeable regarding media usage preferences. That is why media organizations face a difficult task of reaching the audience and convincing readers of their content. The purpose of the work is to learn about the functions of the Belarusian minority magazine, to assess the role and importance of the media for that minority. The author tries to find out how to reach the selected auditorium and examine the results of the magazine's promotion of minority culture. The study is based on the results of surveys conducted among Belarusian minority students, an interview with the editor of „Zorka” and the exploration of social media of the examined weekly.
dc.abstract.plpl
Losy tradycyjnej prasy od wielu lat stoją pod znakiem zapytania. Zauważalne są pewne zmiany dotyczące preferencji użytkowania mediów. Dlatego też organizacje medialne stają przed trudnym zadaniem dotarcia do audytorium oraz przekonania czytelników do swoich treści. Praca ma na celu poznanie funkcji czasopisma mniejszości białoruskiej, ocenę roli i znaczenia mediów dla tejże mniejszości. Autorka stara się poznać sposoby dotarcia do wybranego audytorium oraz zbadać rezultaty promowania kultury mniejszości przez czasopismo. Badanie opiera się na wynikach ankiet przeprowadzonych wśród uczniów mniejszości białoruskiej, wywiadzie z redaktor „Zorki” oraz eksploracji mediów społecznościowych badanego tygodnika.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.authorpl
Michalczuk, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Katarzyna - 101989
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.date.accessioned
2020-07-28T05:32:05Z
dc.date.available
2020-07-28T05:32:05Z
dc.date.submittedpl
2020-07-09
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-139299-245108
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240134
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MINORITY MEDIA, MINORITY PRESS, PRESS AND THE INTERNET, MEDIA MANAGEMENT, TRADITIONAL MEDIA
dc.subject.plpl
MEDIA MNIEJSZOŚCI, PRASA MNIEJSZOŚCI, PRASA I INTERNET, ZARZĄDZANIE MEDIAMI, MEDIA TRADYCYJNE
dc.titlepl
Polskie media mniejszości białoruskiej - badania realizacji celów programowych. Studium przypadku tygodnika Niwa
dc.title.alternativepl
Polish media of the Belarusian minority. Case study of Niwa weekly
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
17
Views per month
Views per city
Krakow
4
Dublin
3
Lodz
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Lublin
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available