Współczesne zarządzanie kryzysowe w wielkich korporacjach na przykładzie Toyoty Motor Corporation

licenciate
dc.abstract.enCrises management is a key element in the modern enterprise. It is closely associated with the risk, in particular the risk of losing reputation. Properly carried out can bring us profit, or even a permanent competitive advantage. Contrast, incorrectly or not done could lead to bankruptcy.pl
dc.abstract.otherZarządzanie kryzysowe jest kluczowym elementem we współczesnym przedsiębiorstwie. Jest powiązane ściśle z ryzykiem, a w szczególności z ryzykiem utraty reputacji. Odpowiednio przeprowadzone może nam przynieść zysk, a nawet stałą przewagę konkurencyjną. Natomiast nieprawidłowo lub nie przeprowadzone może doprowadzić do bankructwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.authorGoliński, Arkadiuszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-07-15T17:55:23Z
dc.date.available2020-07-15T17:55:23Z
dc.date.submitted2011-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-58589-99835pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172577
dc.subject.encrises – enterprise - management – reputation - riskpl
dc.subject.otherkryzys – przedsiębiorstwo – reputacja – ryzyko -zarządzaniepl
dc.titleWspółczesne zarządzanie kryzysowe w wielkich korporacjach na przykładzie Toyoty Motor Corporationpl
dc.title.alternativeCrisis management today in large corporations on the example of Toyota Motor Corporationpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Crises management is a key element in the modern enterprise. It is closely associated with the risk, in particular the risk of losing reputation. Properly carried out can bring us profit, or even a permanent competitive advantage. Contrast, incorrectly or not done could lead to bankruptcy.
dc.abstract.otherpl
Zarządzanie kryzysowe jest kluczowym elementem we współczesnym przedsiębiorstwie. Jest powiązane ściśle z ryzykiem, a w szczególności z ryzykiem utraty reputacji. Odpowiednio przeprowadzone może nam przynieść zysk, a nawet stałą przewagę konkurencyjną. Natomiast nieprawidłowo lub nie przeprowadzone może doprowadzić do bankructwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.authorpl
Goliński, Arkadiusz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-07-15T17:55:23Z
dc.date.available
2020-07-15T17:55:23Z
dc.date.submittedpl
2011-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-58589-99835
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/172577
dc.subject.enpl
crises – enterprise - management – reputation - risk
dc.subject.otherpl
kryzys – przedsiębiorstwo – reputacja – ryzyko -zarządzanie
dc.titlepl
Współczesne zarządzanie kryzysowe w wielkich korporacjach na przykładzie Toyoty Motor Corporation
dc.title.alternativepl
Crisis management today in large corporations on the example of Toyota Motor Corporation
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Orzesze
3
Wroclaw
3
Blachownia Slaska
1
Dublin
1
Krakow
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available