Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach
Shaping the tourist product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy
MARKETING TURYSTYCZNY – PRODUKT TURYSTYCZNY – OŚRODEK WCZASOWY – „SŁONECZNY KEMPING” W ROWACH
TOURISM MARKETING - TOURIST PRODUCT - HOLIDAY CAMP – ‘SŁONECZNY KEMPING’ IN ROWY
Doskonalenie produktu turystycznego jest naturalnym etapem rozwoju przedsiębiorstwa. Potrzeby nabywców nieustannie się zmieniają, a przedsiębiorstwo – jeśli chce być konkurencyjne na rynku – powinno ciągle dostosowywać do nich swoją ofertę. Tematyka niniejszej pracy dotyczy kształtowania produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach. Zastosowano w niej metodę badawczą w postaci ankiety skierowanej do rodzin z dziećmi, gdyż to są główni odbiorcy usług badanego przedsiębiorstwa. Ponadto wykonano również analizę mocnych i słabych stron badanego ośrodka wczasowego, a także analizę jego szans i zagrożeń. Na tej podstawie możliwe było zaprojektowanie nowego produktu turystycznego ośrodka „Słoneczny Kemping”, który w jak najwyższym stopniu spełniał będzie potrzeby rodzin z dziećmi. Zaproponowano wprowadzenie zmian w postaci: dodatkowych animacji dla dzieci, udogodnień dla rodzin z dziećmi, zatrudnienia personelu, mówiącego w obcym języku, rozbudowy kanałów dystrybucyjnych, wprowadzenia dodatkowych usług gastronomicznych, dedykowanych dla dzieci, a także zastosowanie zróżnicowanych form promocji. Wprowadzenie tych zmian powinno zwiększyć konkurencyjność badanego przedsiębiorstwa.
Improvement of the tourism product is a natural step in the development of the company. The needs of customers are constantly changing and the company - if wants to be competitive in the market - should constantly adjust its offer to them.The subject of this work concerns the development of the tourism product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy. As the method of research one used a survey addressed to families with children. It was because they are the main recipients of enterprise’s services. In addition, the analysis of the strengths and weaknesses of the presented holiday camp was made, as well as an analysis of its opportunities and threats. On this basis it was possible to design a new tourist product of "Słoneczny Kemping", which as much as possible will meet the needs of families with children. One proposed changes as for example: additional animation for children, facilities for families with children, the employment of staff who speak a foreign language, expansion of distribution channels, the introduction of additional catering services, dedicated to the children, and the use of different forms of promotion. These changes should increase the competitiveness of the company on market.
dc.abstract.en | Improvement of the tourism product is a natural step in the development of the company. The needs of customers are constantly changing and the company - if wants to be competitive in the market - should constantly adjust its offer to them.The subject of this work concerns the development of the tourism product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy. As the method of research one used a survey addressed to families with children. It was because they are the main recipients of enterprise’s services. In addition, the analysis of the strengths and weaknesses of the presented holiday camp was made, as well as an analysis of its opportunities and threats. On this basis it was possible to design a new tourist product of "Słoneczny Kemping", which as much as possible will meet the needs of families with children. One proposed changes as for example: additional animation for children, facilities for families with children, the employment of staff who speak a foreign language, expansion of distribution channels, the introduction of additional catering services, dedicated to the children, and the use of different forms of promotion. These changes should increase the competitiveness of the company on market. | pl |
dc.abstract.pl | Doskonalenie produktu turystycznego jest naturalnym etapem rozwoju przedsiębiorstwa. Potrzeby nabywców nieustannie się zmieniają, a przedsiębiorstwo – jeśli chce być konkurencyjne na rynku – powinno ciągle dostosowywać do nich swoją ofertę. Tematyka niniejszej pracy dotyczy kształtowania produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach. Zastosowano w niej metodę badawczą w postaci ankiety skierowanej do rodzin z dziećmi, gdyż to są główni odbiorcy usług badanego przedsiębiorstwa. Ponadto wykonano również analizę mocnych i słabych stron badanego ośrodka wczasowego, a także analizę jego szans i zagrożeń. Na tej podstawie możliwe było zaprojektowanie nowego produktu turystycznego ośrodka „Słoneczny Kemping”, który w jak najwyższym stopniu spełniał będzie potrzeby rodzin z dziećmi. Zaproponowano wprowadzenie zmian w postaci: dodatkowych animacji dla dzieci, udogodnień dla rodzin z dziećmi, zatrudnienia personelu, mówiącego w obcym języku, rozbudowy kanałów dystrybucyjnych, wprowadzenia dodatkowych usług gastronomicznych, dedykowanych dla dzieci, a także zastosowanie zróżnicowanych form promocji. Wprowadzenie tych zmian powinno zwiększyć konkurencyjność badanego przedsiębiorstwa. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Kurleto, Małgorzata - 160656 | pl |
dc.contributor.author | Czyż, Karolina | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Kurleto, Małgorzata - 160656 | pl |
dc.contributor.reviewer | Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-25T01:02:37Z | |
dc.date.available | 2020-07-25T01:02:37Z | |
dc.date.submitted | 2016-07-06 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce | pl |
dc.identifier.apd | diploma-87372-113937 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/195931 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | TOURISM MARKETING - TOURIST PRODUCT - HOLIDAY CAMP – ‘SŁONECZNY KEMPING’ IN ROWY | pl |
dc.subject.pl | MARKETING TURYSTYCZNY – PRODUKT TURYSTYCZNY – OŚRODEK WCZASOWY – „SŁONECZNY KEMPING” W ROWACH | pl |
dc.title | Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach | pl |
dc.title.alternative | Shaping the tourist product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |