Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach

master
dc.abstract.enImprovement of the tourism product is a natural step in the development of the company. The needs of customers are constantly changing and the company - if wants to be competitive in the market - should constantly adjust its offer to them.The subject of this work concerns the development of the tourism product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy. As the method of research one used a survey addressed to families with children. It was because they are the main recipients of enterprise’s services. In addition, the analysis of the strengths and weaknesses of the presented holiday camp was made, as well as an analysis of its opportunities and threats. On this basis it was possible to design a new tourist product of "Słoneczny Kemping", which as much as possible will meet the needs of families with children. One proposed changes as for example: additional animation for children, facilities for families with children, the employment of staff who speak a foreign language, expansion of distribution channels, the introduction of additional catering services, dedicated to the children, and the use of different forms of promotion. These changes should increase the competitiveness of the company on market.pl
dc.abstract.plDoskonalenie produktu turystycznego jest naturalnym etapem rozwoju przedsiębiorstwa. Potrzeby nabywców nieustannie się zmieniają, a przedsiębiorstwo – jeśli chce być konkurencyjne na rynku – powinno ciągle dostosowywać do nich swoją ofertę. Tematyka niniejszej pracy dotyczy kształtowania produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach. Zastosowano w niej metodę badawczą w postaci ankiety skierowanej do rodzin z dziećmi, gdyż to są główni odbiorcy usług badanego przedsiębiorstwa. Ponadto wykonano również analizę mocnych i słabych stron badanego ośrodka wczasowego, a także analizę jego szans i zagrożeń. Na tej podstawie możliwe było zaprojektowanie nowego produktu turystycznego ośrodka „Słoneczny Kemping”, który w jak najwyższym stopniu spełniał będzie potrzeby rodzin z dziećmi. Zaproponowano wprowadzenie zmian w postaci: dodatkowych animacji dla dzieci, udogodnień dla rodzin z dziećmi, zatrudnienia personelu, mówiącego w obcym języku, rozbudowy kanałów dystrybucyjnych, wprowadzenia dodatkowych usług gastronomicznych, dedykowanych dla dzieci, a także zastosowanie zróżnicowanych form promocji. Wprowadzenie tych zmian powinno zwiększyć konkurencyjność badanego przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorCzyż, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:02:37Z
dc.date.available2020-07-25T01:02:37Z
dc.date.submitted2016-07-06pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-87372-113937pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/195931
dc.languagepolpl
dc.subject.enTOURISM MARKETING - TOURIST PRODUCT - HOLIDAY CAMP – ‘SŁONECZNY KEMPING’ IN ROWYpl
dc.subject.plMARKETING TURYSTYCZNY – PRODUKT TURYSTYCZNY – OŚRODEK WCZASOWY – „SŁONECZNY KEMPING” W ROWACHpl
dc.titleKształtowanie produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowachpl
dc.title.alternativeShaping the tourist product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Improvement of the tourism product is a natural step in the development of the company. The needs of customers are constantly changing and the company - if wants to be competitive in the market - should constantly adjust its offer to them.The subject of this work concerns the development of the tourism product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy. As the method of research one used a survey addressed to families with children. It was because they are the main recipients of enterprise’s services. In addition, the analysis of the strengths and weaknesses of the presented holiday camp was made, as well as an analysis of its opportunities and threats. On this basis it was possible to design a new tourist product of "Słoneczny Kemping", which as much as possible will meet the needs of families with children. One proposed changes as for example: additional animation for children, facilities for families with children, the employment of staff who speak a foreign language, expansion of distribution channels, the introduction of additional catering services, dedicated to the children, and the use of different forms of promotion. These changes should increase the competitiveness of the company on market.
dc.abstract.plpl
Doskonalenie produktu turystycznego jest naturalnym etapem rozwoju przedsiębiorstwa. Potrzeby nabywców nieustannie się zmieniają, a przedsiębiorstwo – jeśli chce być konkurencyjne na rynku – powinno ciągle dostosowywać do nich swoją ofertę. Tematyka niniejszej pracy dotyczy kształtowania produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach. Zastosowano w niej metodę badawczą w postaci ankiety skierowanej do rodzin z dziećmi, gdyż to są główni odbiorcy usług badanego przedsiębiorstwa. Ponadto wykonano również analizę mocnych i słabych stron badanego ośrodka wczasowego, a także analizę jego szans i zagrożeń. Na tej podstawie możliwe było zaprojektowanie nowego produktu turystycznego ośrodka „Słoneczny Kemping”, który w jak najwyższym stopniu spełniał będzie potrzeby rodzin z dziećmi. Zaproponowano wprowadzenie zmian w postaci: dodatkowych animacji dla dzieci, udogodnień dla rodzin z dziećmi, zatrudnienia personelu, mówiącego w obcym języku, rozbudowy kanałów dystrybucyjnych, wprowadzenia dodatkowych usług gastronomicznych, dedykowanych dla dzieci, a także zastosowanie zróżnicowanych form promocji. Wprowadzenie tych zmian powinno zwiększyć konkurencyjność badanego przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Czyż, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:02:37Z
dc.date.available
2020-07-25T01:02:37Z
dc.date.submittedpl
2016-07-06
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-87372-113937
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/195931
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
TOURISM MARKETING - TOURIST PRODUCT - HOLIDAY CAMP – ‘SŁONECZNY KEMPING’ IN ROWY
dc.subject.plpl
MARKETING TURYSTYCZNY – PRODUKT TURYSTYCZNY – OŚRODEK WCZASOWY – „SŁONECZNY KEMPING” W ROWACH
dc.titlepl
Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie ośrodka „Słoneczny Kemping” w Rowach
dc.title.alternativepl
Shaping the tourist product on the example of the holiday camp "Słoneczny Kemping" in Rowy
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Dublin
4
Gmina Lutomiersk
3
Wejherowo
2
Wroclaw
2
Elblag
1
Gdansk
1
Znin
1

No access

No Thumbnail Available