SEKS I ŚMIERĆ. KAMPANIA PROMOCYJNA PRODUCENTA TRUMIEN LINDNER W OCZACH POLSKICH KONSUMENTÓW

licenciate
dc.abstract.enThis text brings up the topic of shocking advertising practises of Lindner – a polish coffin producer. It describes the differences in reception of those practices between young, and older polish consumers. It touches on the justification of using erotic imagery, and death in advertising.pl
dc.abstract.plW tekście omawia się szokujące praktyki reklamowe producenta trumien Lindner. Wykazuje się różnice w ich postrzeganiu przez polskich konsumentów z dwóch grup wiekowych. Zwraca się przy tym uwagę na zasadność obecności erotyki i śmierci w przekazach reklamowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.authorWołosz, Patrykpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.contributor.reviewerSzymańska, Agnieszka - 132286 pl
dc.date.accessioned2022-07-04T21:44:05Z
dc.date.available2022-07-04T21:44:05Z
dc.date.submitted2022-07-04pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-156448-245450pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294333
dc.languagepolpl
dc.subject.encalendars, coffins, death, erotic, Lindnerpl
dc.subject.plerotyka, Lindner, kalendarze, śmierć, trumnypl
dc.titleSEKS I ŚMIERĆ. KAMPANIA PROMOCYJNA PRODUCENTA TRUMIEN LINDNER W OCZACH POLSKICH KONSUMENTÓWpl
dc.title.alternativeSex and Death. Advertising Campaign of "Lindner" - a Manufacturer of Coffins - In the Eyes of Polish Consumerspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This text brings up the topic of shocking advertising practises of Lindner – a polish coffin producer. It describes the differences in reception of those practices between young, and older polish consumers. It touches on the justification of using erotic imagery, and death in advertising.
dc.abstract.plpl
W tekście omawia się szokujące praktyki reklamowe producenta trumien Lindner. Wykazuje się różnice w ich postrzeganiu przez polskich konsumentów z dwóch grup wiekowych. Zwraca się przy tym uwagę na zasadność obecności erotyki i śmierci w przekazach reklamowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.authorpl
Wołosz, Patryk
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.contributor.reviewerpl
Szymańska, Agnieszka - 132286
dc.date.accessioned
2022-07-04T21:44:05Z
dc.date.available
2022-07-04T21:44:05Z
dc.date.submittedpl
2022-07-04
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-156448-245450
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294333
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
calendars, coffins, death, erotic, Lindner
dc.subject.plpl
erotyka, Lindner, kalendarze, śmierć, trumny
dc.titlepl
SEKS I ŚMIERĆ. KAMPANIA PROMOCYJNA PRODUCENTA TRUMIEN LINDNER W OCZACH POLSKICH KONSUMENTÓW
dc.title.alternativepl
Sex and Death. Advertising Campaign of "Lindner" - a Manufacturer of Coffins - In the Eyes of Polish Consumers
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available