Postawy konsumentów wobec rekomendacji influencerów jako narzędzia influencer marketingu

master
dc.abstract.enThe aim of the study is to present the attitudes of consumers toward recommendation of influencers. This study is based on empirical research. The survey was used to collect the data. The questionnaire allowed for the collection of data from 190 respondents. Research has confirmed that influencers efficiently affect shopping decisions of consumers and brand actions connected with influencer marketing positively impact consumer relations.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest dyskusja roli rekomendacji influencerów jako formy influencer marketingu w podejmowaniu decyzji nabywczych przez konsumentów. Praca ma charakter empiryczny. Do gromadzenia danych użyto metody badań ankietowych. Kwestionariusz pozwolił na zebranie danych wśród 190 respondentówBadania pokazały, że influencerzy skutecznie oddziałują na decyzje zakupowe konsumentów, a działania marek związane z influencer marketingiem pozytywnie wpływają na relację z konsumentem.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorBoczkala, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2021-11-02T22:35:28Z
dc.date.available2021-11-02T22:35:28Z
dc.date.submitted2021-10-29pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-148280-280727pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282590
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing – influencer marketing – social media – recommendationpl
dc.subject.plmarketing – influencer marketing – media społecznościowe – rekomendacje influencerówpl
dc.titlePostawy konsumentów wobec rekomendacji influencerów jako narzędzia influencer marketingupl
dc.title.alternativeConsumer attitudes toward influencers recommendation as an influencer marketing toolpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the study is to present the attitudes of consumers toward recommendation of influencers. This study is based on empirical research. The survey was used to collect the data. The questionnaire allowed for the collection of data from 190 respondents. Research has confirmed that influencers efficiently affect shopping decisions of consumers and brand actions connected with influencer marketing positively impact consumer relations.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest dyskusja roli rekomendacji influencerów jako formy influencer marketingu w podejmowaniu decyzji nabywczych przez konsumentów. Praca ma charakter empiryczny. Do gromadzenia danych użyto metody badań ankietowych. Kwestionariusz pozwolił na zebranie danych wśród 190 respondentówBadania pokazały, że influencerzy skutecznie oddziałują na decyzje zakupowe konsumentów, a działania marek związane z influencer marketingiem pozytywnie wpływają na relację z konsumentem.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Boczkala, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2021-11-02T22:35:28Z
dc.date.available
2021-11-02T22:35:28Z
dc.date.submittedpl
2021-10-29
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-148280-280727
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282590
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing – influencer marketing – social media – recommendation
dc.subject.plpl
marketing – influencer marketing – media społecznościowe – rekomendacje influencerów
dc.titlepl
Postawy konsumentów wobec rekomendacji influencerów jako narzędzia influencer marketingu
dc.title.alternativepl
Consumer attitudes toward influencers recommendation as an influencer marketing tool
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
142
Views per month
Views per city
Warsaw
37
Krakow
21
Wroclaw
15
Poznan
7
Katowice
5
Torun
4
Ciechanów
3
Gdansk
3
Wejherowo
3
Bydgoszcz
2

No access

No Thumbnail Available
Collections