Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Competitiveness in the Indian Automobile Industry: a comparative study of Hyundai India and Maruti Suzuki
Konkurencyjność indyjskiego przemysłu samochodowego: studium porównawcze Hyundai India i Maruti Suzuki
Gospodarka Indii – Przewaga konkurencyjna – Zarządzanie strategiczne – Przemysł samochodowy – Decyzja o zakupie.
Indian Economy – Competitive advantage– Strategic Management – Automobile Industry – Purchase decision.
Napisane zgodnie z obowiązującymi przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych.Malhotra, Raghav (2023). Konkurencyjność indyjskiego przemysłu samochodowego: studium porównawcze Hyundai India i Maruti Suzuki. Praca magisterska pod kierunkiem prof. UJ dr Zofia Łapniewska, Kraków: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, UJ, 70 stron, 39 pozycji bibliograficznych/piśmiennictwa.AbstrakcyjnyNegatywny wpływ pandemii COVID-19 wyraźnie widać w liczbach: ponad 3,1 miliona zgonów, 120 milionów osób popadło w skandaliczną nędzę i potworny światowy kryzys. W przeszłości dochód narodowy Indii spadł kilka razy przed 2020 r. – w 1958, 1966, 1973 i 1980 r. – przy czym największy spadek miał miejsce w 1980 r. (5,2%). Oznacza to, że rok 2020/21 jest najstraszniejszym rokiem pod względem ograniczeń finansowych w zestawie doświadczeń narodu i znacznie straszniejszym niż ogólne wycofanie się na świecie.Przez lata w indyjskim sektorze samochodowym działało wiele firm, poszukujących perspektyw biznesowych na tym szybko rozwijającym się rynku. W niniejszym opracowaniu skupiono się na ocenie liderów indyjskiego przemysłu motoryzacyjnego. ponadto niniejsze badanie opisowe porównuje również kilka czynników i koncentruje się na tym, jak lider przemysłu samochodowego w Indiach - Hyundai India i Maruti Suzuki weszli na rynek, aby stać się firmami globalnymi.
Written in accordance with the applicable provisions on copyright and related rights.Malhotra, Raghav (2023). Competitiveness in the Indian Automobile Industry: a comparative study of Hyundai India and Maruti Suzuki. Master’s thesis supervised by prof. UJ Dr. Zofia Łapniewska, Kraków: Faculty of Management and Social Communication, Jagiellonian University, 70 pages, 39 bibliographical entries / references.AbstractThe adverse effect of the COVID-19 pandemic is significantly found in the numbers: more than 3.1 million deaths, 120 million individuals drove into outrageous destitution and a monstrous worldwide downturn. In the past India's national income has declined just multiple times before 2020 - in 1958, 1966, 1973, and 1980 - with the biggest drop being in 1980 (5.2%). This implies that 2020/21 is the most awful year concerning financial constriction in the nation's set of experiences, and much more terrible than the general withdrawal in the world.Numerous businesses have operated in the Indian car sector throughout the years, looking for prospective business prospects in this quickly expanding market. In this study the focus is on assessing the leaders of Indian automotive industry. furthermore, this Descriptive research also compares several factors and focus on how the leader of automobile industry in India- Hyundai India and Maruti Suzuki entered the market to become the global companies.
dc.abstract.en | Written in accordance with the applicable provisions on copyright and related rights.Malhotra, Raghav (2023). Competitiveness in the Indian Automobile Industry: a comparative study of Hyundai India and Maruti Suzuki. Master’s thesis supervised by prof. UJ Dr. Zofia Łapniewska, Kraków: Faculty of Management and Social Communication, Jagiellonian University, 70 pages, 39 bibliographical entries / references.AbstractThe adverse effect of the COVID-19 pandemic is significantly found in the numbers: more than 3.1 million deaths, 120 million individuals drove into outrageous destitution and a monstrous worldwide downturn. In the past India's national income has declined just multiple times before 2020 - in 1958, 1966, 1973, and 1980 - with the biggest drop being in 1980 (5.2%). This implies that 2020/21 is the most awful year concerning financial constriction in the nation's set of experiences, and much more terrible than the general withdrawal in the world.Numerous businesses have operated in the Indian car sector throughout the years, looking for prospective business prospects in this quickly expanding market. In this study the focus is on assessing the leaders of Indian automotive industry. furthermore, this Descriptive research also compares several factors and focus on how the leader of automobile industry in India- Hyundai India and Maruti Suzuki entered the market to become the global companies. | pl |
dc.abstract.pl | Napisane zgodnie z obowiązującymi przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych.Malhotra, Raghav (2023). Konkurencyjność indyjskiego przemysłu samochodowego: studium porównawcze Hyundai India i Maruti Suzuki. Praca magisterska pod kierunkiem prof. UJ dr Zofia Łapniewska, Kraków: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, UJ, 70 stron, 39 pozycji bibliograficznych/piśmiennictwa.AbstrakcyjnyNegatywny wpływ pandemii COVID-19 wyraźnie widać w liczbach: ponad 3,1 miliona zgonów, 120 milionów osób popadło w skandaliczną nędzę i potworny światowy kryzys. W przeszłości dochód narodowy Indii spadł kilka razy przed 2020 r. – w 1958, 1966, 1973 i 1980 r. – przy czym największy spadek miał miejsce w 1980 r. (5,2%). Oznacza to, że rok 2020/21 jest najstraszniejszym rokiem pod względem ograniczeń finansowych w zestawie doświadczeń narodu i znacznie straszniejszym niż ogólne wycofanie się na świecie.Przez lata w indyjskim sektorze samochodowym działało wiele firm, poszukujących perspektyw biznesowych na tym szybko rozwijającym się rynku. W niniejszym opracowaniu skupiono się na ocenie liderów indyjskiego przemysłu motoryzacyjnego. ponadto niniejsze badanie opisowe porównuje również kilka czynników i koncentruje się na tym, jak lider przemysłu samochodowego w Indiach - Hyundai India i Maruti Suzuki weszli na rynek, aby stać się firmami globalnymi. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Łapniewska, Zofia | pl |
dc.contributor.author | Malhotra, Raghav | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Łapniewska, Zofia | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Marta | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T21:39:59Z | |
dc.date.available | 2023-07-05T21:39:59Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-04 | pl |
dc.fieldofstudy | Business and Finance Management | pl |
dc.identifier.apd | diploma-166164-300063 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/314296 | |
dc.language | eng | pl |
dc.subject.en | Indian Economy – Competitive advantage– Strategic Management – Automobile Industry – Purchase decision. | pl |
dc.subject.pl | Gospodarka Indii – Przewaga konkurencyjna – Zarządzanie strategiczne – Przemysł samochodowy – Decyzja o zakupie. | pl |
dc.title | Competitiveness in the Indian Automobile Industry: a comparative study of Hyundai India and Maruti Suzuki | pl |
dc.title.alternative | Konkurencyjność indyjskiego przemysłu samochodowego: studium porównawcze Hyundai India i Maruti Suzuki | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |