"Kontrowersja w reklamie jako skuteczne narzędzie promocji na wybranych przykładach".

licenciate
dc.abstract.enAdvertising is now a ubiquitous phenomenon. Despite its universality, it is not easy to assess whether identify it. Promotional activities include a lot of different sciences in the fields of marketing, psychology, sociology, economics or law. It can therefore be concluded that the advertisement binds together the qualities that thanks to the interpenetration have an impact on whether the message is effective. One of such features is the controversy.pl
dc.abstract.plReklama jest obecnie zjawiskiem wszechobecnym. Pomimo swojej powszechności, nie jest jednak łatwo ją ocenić czy zidentyfikować. Działania reklamowe zawierają w sobie wiele różnych nauk z dziedzin marketingu, psychologii, socjologii, ekonomii czy prawa. Można stwierdzić, że reklama wiąże ze sobą cechy, które dzięki wzajemnemu przenikaniu mają wpływ na to, czy dany przekaz jest skuteczny. Jedną z takich cech jest kontrowersja.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKucharczyk, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T18:03:29Z
dc.date.available2020-07-26T18:03:29Z
dc.date.submitted2015-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-100951-131659pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/207991
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising - promotion - promotion strategy - controversy – Marketingpl
dc.subject.plreklama – promocja – strategia promocji – kontrowersja - Marketingpl
dc.title"Kontrowersja w reklamie jako skuteczne narzędzie promocji na wybranych przykładach".pl
dc.title.alternative"Controversy in advertising as an effective promotional tool presented on selected examples".pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Advertising is now a ubiquitous phenomenon. Despite its universality, it is not easy to assess whether identify it. Promotional activities include a lot of different sciences in the fields of marketing, psychology, sociology, economics or law. It can therefore be concluded that the advertisement binds together the qualities that thanks to the interpenetration have an impact on whether the message is effective. One of such features is the controversy.
dc.abstract.plpl
Reklama jest obecnie zjawiskiem wszechobecnym. Pomimo swojej powszechności, nie jest jednak łatwo ją ocenić czy zidentyfikować. Działania reklamowe zawierają w sobie wiele różnych nauk z dziedzin marketingu, psychologii, socjologii, ekonomii czy prawa. Można stwierdzić, że reklama wiąże ze sobą cechy, które dzięki wzajemnemu przenikaniu mają wpływ na to, czy dany przekaz jest skuteczny. Jedną z takich cech jest kontrowersja.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Kucharczyk, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.date.accessioned
2020-07-26T18:03:29Z
dc.date.available
2020-07-26T18:03:29Z
dc.date.submittedpl
2015-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-100951-131659
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/207991
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising - promotion - promotion strategy - controversy – Marketing
dc.subject.plpl
reklama – promocja – strategia promocji – kontrowersja - Marketing
dc.titlepl
"Kontrowersja w reklamie jako skuteczne narzędzie promocji na wybranych przykładach".
dc.title.alternativepl
"Controversy in advertising as an effective promotional tool presented on selected examples".
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
87
Views per month
Views per city
Warsaw
28
Poznan
14
Krakow
7
Smogorzow
6
Wroclaw
4
Bydgoszcz
2
Dublin
2
Gdansk
2
Osiedle-Nowiny
2
Żyrardów
2

No access

No Thumbnail Available