Wpływ rozwoju technologii oraz zmian kulturowych na ewolucję reklamy.

licenciate
dc.abstract.enThe topic of my thesis is influence of technology development and cultural changes on advertising. Advertisements were known even in acient ages and over centuries they had been transforming to the form which we know nowadays. First chapter presents basic defininitions connected with advertising and description of models of its functioning. Second chapter consist of brief look at history of advertisements and social changes which had influence on advertisement. The third chapter is history of technology development, new forms of advertisements and comparision of three advertisements from different historical moments.pl
dc.abstract.plTematem mojej pracy jest wpływ rozwoju technologii i zmian kulturowych na ewolucję reklamy. Reklama towarzyszy ludzkości już od czasów starożytnych i na przestrzeni wieków ulegała licznym transformacjom, aż do formy, w jakiej znamy ją obecnie. Pierwszy rozdział pracy jest teoretyczny i wyjaśnia podstawowe pojęcia dotyczące reklamy oraz opisuje modele jej funkcjonowania. Drugi rozdział to zarys historii rozwoju reklamy oraz opis przemian kulturowych i ich wpływ na reklamę. W rozdziale trzecim przedstawiona została historia rozwoju technologii istotnej z punktu widzenia reklamy, a także nowoczesne formy reklamy i analiza porównawcza reklamy z trzech okresów historycznych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKaczmarska, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:27:41Z
dc.date.available2020-07-25T01:27:41Z
dc.date.submitted2014-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-87777-144625pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196313
dc.languagepolpl
dc.subject.enadverisement development technology influence culturepl
dc.subject.plreklama kultura rozwój technologia wpływpl
dc.titleWpływ rozwoju technologii oraz zmian kulturowych na ewolucję reklamy.pl
dc.title.alternativeInfluence of technology developement and cultural changes on advertisement.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The topic of my thesis is influence of technology development and cultural changes on advertising. Advertisements were known even in acient ages and over centuries they had been transforming to the form which we know nowadays. First chapter presents basic defininitions connected with advertising and description of models of its functioning. Second chapter consist of brief look at history of advertisements and social changes which had influence on advertisement. The third chapter is history of technology development, new forms of advertisements and comparision of three advertisements from different historical moments.
dc.abstract.plpl
Tematem mojej pracy jest wpływ rozwoju technologii i zmian kulturowych na ewolucję reklamy. Reklama towarzyszy ludzkości już od czasów starożytnych i na przestrzeni wieków ulegała licznym transformacjom, aż do formy, w jakiej znamy ją obecnie. Pierwszy rozdział pracy jest teoretyczny i wyjaśnia podstawowe pojęcia dotyczące reklamy oraz opisuje modele jej funkcjonowania. Drugi rozdział to zarys historii rozwoju reklamy oraz opis przemian kulturowych i ich wpływ na reklamę. W rozdziale trzecim przedstawiona została historia rozwoju technologii istotnej z punktu widzenia reklamy, a także nowoczesne formy reklamy i analiza porównawcza reklamy z trzech okresów historycznych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Kaczmarska, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:27:41Z
dc.date.available
2020-07-25T01:27:41Z
dc.date.submittedpl
2014-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-87777-144625
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196313
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
adverisement development technology influence culture
dc.subject.plpl
reklama kultura rozwój technologia wpływ
dc.titlepl
Wpływ rozwoju technologii oraz zmian kulturowych na ewolucję reklamy.
dc.title.alternativepl
Influence of technology developement and cultural changes on advertisement.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
34
Views per month
Views per city
Krakow
6
Warsaw
6
Wroclaw
5
Katowice
2
Poznan
2
Boardman
1
Bytom
1
Błonie
1
Domaniewice
1
Gdynia
1

No access

No Thumbnail Available