Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wybrzeże Morza Czerwonego w ofertach biur podróży
Red Sea is offered through travel agencies
Turystyka - Biura podróży – Promocja – Egipt
Tourist agency – Travel agencies – Promotion - Egypt
Przedmiotem pracy jest analiza oraz ocena ofert proponowanych przez biura podróży. Celem pracy jest przedstawienie, że Wybrzeże Morza Czerwonego jest regionem atrakcyjnym, który posiada ciekawe oferty wyjazdów proponowanych przez biura podróży. Przeprowadzona analiza pokazała, że biura podróży posiadają wiele interesujących ofert wyjazdów do krajów położonych nad Morzem Czerwonym. Najbardziej popularnymi kierunkami wyjazdów są Egipt, Izrael, Jordania. Natomiast Jemen nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Niezwykle rozszerzoną ofertę wyjazdu z uwzględnieniem wycieczek fakultatywnych posiadają biura Exim Tours i Alfa Star. Z przeprowadzonej analizy można stwierdzić, że biura dobrze promują region za pomocą stron WWW. Katalogi z ofertami przyciągają wspaniałą szatą graficzną, ciekawym opisem i atrakcyjnymi wyjazdami. W trakcie pisania pracy niezwykle przydatne były katalogi biur podróży oraz strony internetowe. Na podstawie tych dwóch źródeł przeprowadzono analizę ofert wyjazdów. Również przewodniki, encyklopedie, książki, atlasy świata posłużyły jako ważne materiały w uzyskaniu informacji o krajach położonych nad Wybrzeżem Morza Czerwonego oraz w opisie omawianych zagadnień. Z przeprowadzonych badań wynika, że najliczniej odwiedzany był Egipt (57,14%). Najważniejszym determinantem wpływającym na wybór oferty wyjazdu jest oczywiście cena. 71,67% badanych uważa omawiany region za atrakcyjny turystycznie. Przebadana grupa jednomyślnie wskazała, że jest zadowolona z odbytych wyjazdów (30 osób – 100%). Na temat promocji regionu nie ma zdania, aż 40% badanych, natomiast pozytywnie ocenia ją 35% badanych. Najbardziej popularnym źródłem informacji na temat omawianego regionu jest Internet. Badani uważają, że najciekawsze oferty wyjazdów nad Morze Czerwone posiadają Itaka, Exim Tours i Tui.
The object of study is the analysis and evaluation of offers submitted by travel agencies. The purpose of study is a presentation of the Red Sea coast as an attractive region, which has interesting offers trips offered by travel agencies. The analysis showed that travel agents have a lot of interesting offers and trips to the countries bordering the Read Sea. The most popular travel attractions are Egypt, Israel, and Jordan. Yemen is not of great interest. Extremely expanded range of travel, including excursions have offices Exim Tours and Alpha Star. The analysis can be stated that the agency promoted the region as well with web pages. There are catalogs with offers to attract a great graphic design, interesting and attractive description of the trips. At the time of writing the work was extremely useful directory of travel agents and websites. Based on these two source analysis promotional offers were made. Also guides, encyclopedias, books, atlases of the world have served as important materials in obtaining information about the countries bordering the Red Sea coast and in the description of the issues discussed. The study shows that the most frequently visited was Egypt (57.14%). The most important determinant influencing the choice of departure is, of course, offer price. 71.67% of respondents think that the region of attraction presented will be an attractive tourist destination. Studied group unanimously indicated that it is satisfied of recorded visits (30 persons-100%). The promotion of the region has no opinion, as much as 40% of respondents, while it appreciates 35% of respondents. The most popular source of information about the region is the Internet. Respondents believe that the most interesting offer trips to the Read Sea have Ithaca, Exim Tours and Tui.
dc.abstract.en | The object of study is the analysis and evaluation of offers submitted by travel agencies. The purpose of study is a presentation of the Red Sea coast as an attractive region, which has interesting offers trips offered by travel agencies. The analysis showed that travel agents have a lot of interesting offers and trips to the countries bordering the Read Sea. The most popular travel attractions are Egypt, Israel, and Jordan. Yemen is not of great interest. Extremely expanded range of travel, including excursions have offices Exim Tours and Alpha Star. The analysis can be stated that the agency promoted the region as well with web pages. There are catalogs with offers to attract a great graphic design, interesting and attractive description of the trips. At the time of writing the work was extremely useful directory of travel agents and websites. Based on these two source analysis promotional offers were made. Also guides, encyclopedias, books, atlases of the world have served as important materials in obtaining information about the countries bordering the Red Sea coast and in the description of the issues discussed. The study shows that the most frequently visited was Egypt (57.14%). The most important determinant influencing the choice of departure is, of course, offer price. 71.67% of respondents think that the region of attraction presented will be an attractive tourist destination. Studied group unanimously indicated that it is satisfied of recorded visits (30 persons-100%). The promotion of the region has no opinion, as much as 40% of respondents, while it appreciates 35% of respondents. The most popular source of information about the region is the Internet. Respondents believe that the most interesting offer trips to the Read Sea have Ithaca, Exim Tours and Tui. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem pracy jest analiza oraz ocena ofert proponowanych przez biura podróży. Celem pracy jest przedstawienie, że Wybrzeże Morza Czerwonego jest regionem atrakcyjnym, który posiada ciekawe oferty wyjazdów proponowanych przez biura podróży. Przeprowadzona analiza pokazała, że biura podróży posiadają wiele interesujących ofert wyjazdów do krajów położonych nad Morzem Czerwonym. Najbardziej popularnymi kierunkami wyjazdów są Egipt, Izrael, Jordania. Natomiast Jemen nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Niezwykle rozszerzoną ofertę wyjazdu z uwzględnieniem wycieczek fakultatywnych posiadają biura Exim Tours i Alfa Star. Z przeprowadzonej analizy można stwierdzić, że biura dobrze promują region za pomocą stron WWW. Katalogi z ofertami przyciągają wspaniałą szatą graficzną, ciekawym opisem i atrakcyjnymi wyjazdami. W trakcie pisania pracy niezwykle przydatne były katalogi biur podróży oraz strony internetowe. Na podstawie tych dwóch źródeł przeprowadzono analizę ofert wyjazdów. Również przewodniki, encyklopedie, książki, atlasy świata posłużyły jako ważne materiały w uzyskaniu informacji o krajach położonych nad Wybrzeżem Morza Czerwonego oraz w opisie omawianych zagadnień. Z przeprowadzonych badań wynika, że najliczniej odwiedzany był Egipt (57,14%). Najważniejszym determinantem wpływającym na wybór oferty wyjazdu jest oczywiście cena. 71,67% badanych uważa omawiany region za atrakcyjny turystycznie. Przebadana grupa jednomyślnie wskazała, że jest zadowolona z odbytych wyjazdów (30 osób – 100%). Na temat promocji regionu nie ma zdania, aż 40% badanych, natomiast pozytywnie ocenia ją 35% badanych. Najbardziej popularnym źródłem informacji na temat omawianego regionu jest Internet. Badani uważają, że najciekawsze oferty wyjazdów nad Morze Czerwone posiadają Itaka, Exim Tours i Tui. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.author | Dereń, Anna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Bednarczyk, Małgorzata - 127272 | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T06:56:25Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T06:56:25Z | |
dc.date.submitted | 2012-07-04 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce | pl |
dc.identifier.apd | diploma-66428-133603 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/179897 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Tourist agency – Travel agencies – Promotion - Egypt | pl |
dc.subject.pl | Turystyka - Biura podróży – Promocja – Egipt | pl |
dc.title | Wybrzeże Morza Czerwonego w ofertach biur podróży | pl |
dc.title.alternative | Red Sea is offered through travel agencies | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |