Wykorzystanie reklamy ambientowej i innych niestandardowych form reklamy w promocji filmów i seriali na przykładzie Netflixa

master
dc.abstract.enThe topic of this thesis is the use of non-traditional forms of advertising to promote movies and series by Netflix, a VOD platform. Based on the desk research, a synthesis was made of non-traditional forms of advertising used by the organization to promote its original productions in Poland in 2017-2020. The opinion of Netflix users and marketing specialists on selected examples of Netflix ads was also examined using the survey technique. This work broadens the literature in the field of non-traditional advertising.pl
dc.abstract.plTematem pracy jest wykorzystanie niestandardowych form reklamy do promocji filmów i seriali przez firmę Netflix, platformę z branży VOD. Na podstawie analizy danych zastanych dokonano syntezy nietradycyjnych form reklamy używanych przez organizację w celu promowania swoich produkcji oryginalnych na terenie Polski w latach 2017-2020. Z użyciem techniki badań ankietowych zbadano również opinię użytkowników Netflixa oraz specjalistów z dziedziny reklamy na temat wybranych przykładów reklam Netflixa. Praca rozszerza literaturę z zakresu niestandardowych form promocji.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPluszyńska, Anna - 160413 pl
dc.contributor.authorSerednicka, Aleksandra - USOS211637 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerPluszyńska, Anna - 160413 pl
dc.contributor.reviewerGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.date.accessioned2024-09-02T22:51:19Z
dc.date.available2024-09-02T22:51:19Z
dc.date.submitted2021-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-147164-211637pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/430737
dc.languagepolpl
dc.subject.enAMBIENT MARKETING, NON-TRADITIONAL ADVERTISING, VOD, NETFLIXpl
dc.subject.plAMBIENT MARKETING, NIESTANDARDOWE FORMY REKLAMY, VOD, NETFLIXpl
dc.titleWykorzystanie reklamy ambientowej i innych niestandardowych form reklamy w promocji filmów i seriali na przykładzie Netflixapl
dc.title.alternativeThe use of ambient advertising and other non-traditional forms of advertising in the promotion of movies and series on the example of Netflixpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The topic of this thesis is the use of non-traditional forms of advertising to promote movies and series by Netflix, a VOD platform. Based on the desk research, a synthesis was made of non-traditional forms of advertising used by the organization to promote its original productions in Poland in 2017-2020. The opinion of Netflix users and marketing specialists on selected examples of Netflix ads was also examined using the survey technique. This work broadens the literature in the field of non-traditional advertising.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest wykorzystanie niestandardowych form reklamy do promocji filmów i seriali przez firmę Netflix, platformę z branży VOD. Na podstawie analizy danych zastanych dokonano syntezy nietradycyjnych form reklamy używanych przez organizację w celu promowania swoich produkcji oryginalnych na terenie Polski w latach 2017-2020. Z użyciem techniki badań ankietowych zbadano również opinię użytkowników Netflixa oraz specjalistów z dziedziny reklamy na temat wybranych przykładów reklam Netflixa. Praca rozszerza literaturę z zakresu niestandardowych form promocji.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Pluszyńska, Anna - 160413
dc.contributor.authorpl
Serednicka, Aleksandra - USOS211637
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Pluszyńska, Anna - 160413
dc.contributor.reviewerpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.date.accessioned
2024-09-02T22:51:19Z
dc.date.available
2024-09-02T22:51:19Z
dc.date.submittedpl
2021-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-147164-211637
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/430737
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
AMBIENT MARKETING, NON-TRADITIONAL ADVERTISING, VOD, NETFLIX
dc.subject.plpl
AMBIENT MARKETING, NIESTANDARDOWE FORMY REKLAMY, VOD, NETFLIX
dc.titlepl
Wykorzystanie reklamy ambientowej i innych niestandardowych form reklamy w promocji filmów i seriali na przykładzie Netflixa
dc.title.alternativepl
The use of ambient advertising and other non-traditional forms of advertising in the promotion of movies and series on the example of Netflix
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections