Strategia rozwoju instytucji kulturalnej na przykładzie kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowie

master
dc.abstract.enCultural institutions in order to stay in business have to take a lot of practice and open to new technologies and strategies. Determination of the strategy, in particular a good strategy that will bring financial benefits of the company, is the decisive factor for such a enterprise.This work shows one of the cultural institutions, which operates more than 45 years on the Polish market of numerous competitors. To maintain its position and reputation continues to develop this new development strategies, looking for new products, updates old products and looking for new segments of the market and new suppliers.The work is based mainly on data of Apollo Film Company that owns the cinema KIJÓW.CENTRUM.The first chapter provides an overview of the strategy, the types and components. And also defined the analysis of the company, SWOT analysis and analysis of macro-environment and competitive environment.The second chapter contains comprehensive data on the Company's strategy Apollo Movie. It presents the history of cinema, organizational structure, a strategy that runs it. This chapter has analyzed the entire facility, conducted a SWOT analysis of the company and there has been an attempt to define a strategy that uses the cinema. The third chapter describes the development plans that will wait cinema in the next three years.pl
dc.abstract.plInstytucje kulturalne aby utrzymać się na rynku muszą podejmować wiele rozwiązań i otwierać się na nowe technologie jak i strategie. Wyznaczanie strategii, w szczególności dobrej strategii, która będzie przynosiła korzyści finansowe danej firmie, jest decydującym czynnikiem istnienia takiego przedsiębirostwa.Praca ta pokazuję jedną z instytucji kulturalnych, która działa od ponad 45 lat na rynku polskim wśród licznej konkurencji. Aby utrzymać swoją pozycję i renomę cały czas opracowuję to nowe strategie rozwoju, poszukuje nowych produktów, unowocześnia stare produkty a także poszukuje nowych segmentów zbytu jak i nowych dostawców. Praca opiera się głównie na danych firmowych spółki Apollo Film, do której należy kino KIJÓW.CENTRUM.Pierwszy rozdział zawiera ogólną charakterystykę strategii, rodzaje i jej elementy. A także zdefiniowana została analiza przedsiębiorstwa, analiza SWOT oraz analiza makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego.Drugi rozdział zawiera obszerne dane dotyczące strategii Spółki Apollo Film. Przedstawia historię kina, strukturę organizacyjną, strategię jaką prowadzi obiekt. W tym rozdziale został poddany analizie cały obiekt, przeprowadzono analizę SWOT przedsiębiorstwa oraz nastąpiła próba zdefiniowania jaką strategią posługuje się kino. Trzeci rozdział, opisuje jakie plany rozwoju będą czekać kino w najbliższych 3 latach.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.authorIgnatowicz, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T22:18:20Z
dc.date.available2020-07-24T22:18:20Z
dc.date.submitted2013-10-30pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-84121-153788pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/193357
dc.languagepolpl
dc.subject.enanalysis - a cultural institution - cinema strategy - product -the development of strategiespl
dc.subject.planaliza– instytucja kultury – kino – produkt – strategia rozwojupl
dc.titleStrategia rozwoju instytucji kulturalnej na przykładzie kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowiepl
dc.title.alternativeThe development strategy of cultural institutions as an example KIJÓW.CENTRUM theater in Krakowpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Cultural institutions in order to stay in business have to take a lot of practice and open to new technologies and strategies. Determination of the strategy, in particular a good strategy that will bring financial benefits of the company, is the decisive factor for such a enterprise.This work shows one of the cultural institutions, which operates more than 45 years on the Polish market of numerous competitors. To maintain its position and reputation continues to develop this new development strategies, looking for new products, updates old products and looking for new segments of the market and new suppliers.The work is based mainly on data of Apollo Film Company that owns the cinema KIJÓW.CENTRUM.The first chapter provides an overview of the strategy, the types and components. And also defined the analysis of the company, SWOT analysis and analysis of macro-environment and competitive environment.The second chapter contains comprehensive data on the Company's strategy Apollo Movie. It presents the history of cinema, organizational structure, a strategy that runs it. This chapter has analyzed the entire facility, conducted a SWOT analysis of the company and there has been an attempt to define a strategy that uses the cinema. The third chapter describes the development plans that will wait cinema in the next three years.
dc.abstract.plpl
Instytucje kulturalne aby utrzymać się na rynku muszą podejmować wiele rozwiązań i otwierać się na nowe technologie jak i strategie. Wyznaczanie strategii, w szczególności dobrej strategii, która będzie przynosiła korzyści finansowe danej firmie, jest decydującym czynnikiem istnienia takiego przedsiębirostwa.Praca ta pokazuję jedną z instytucji kulturalnych, która działa od ponad 45 lat na rynku polskim wśród licznej konkurencji. Aby utrzymać swoją pozycję i renomę cały czas opracowuję to nowe strategie rozwoju, poszukuje nowych produktów, unowocześnia stare produkty a także poszukuje nowych segmentów zbytu jak i nowych dostawców. Praca opiera się głównie na danych firmowych spółki Apollo Film, do której należy kino KIJÓW.CENTRUM.Pierwszy rozdział zawiera ogólną charakterystykę strategii, rodzaje i jej elementy. A także zdefiniowana została analiza przedsiębiorstwa, analiza SWOT oraz analiza makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego.Drugi rozdział zawiera obszerne dane dotyczące strategii Spółki Apollo Film. Przedstawia historię kina, strukturę organizacyjną, strategię jaką prowadzi obiekt. W tym rozdziale został poddany analizie cały obiekt, przeprowadzono analizę SWOT przedsiębiorstwa oraz nastąpiła próba zdefiniowania jaką strategią posługuje się kino. Trzeci rozdział, opisuje jakie plany rozwoju będą czekać kino w najbliższych 3 latach.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.authorpl
Ignatowicz, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-24T22:18:20Z
dc.date.available
2020-07-24T22:18:20Z
dc.date.submittedpl
2013-10-30
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-84121-153788
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/193357
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
analysis - a cultural institution - cinema strategy - product -the development of strategies
dc.subject.plpl
analiza– instytucja kultury – kino – produkt – strategia rozwoju
dc.titlepl
Strategia rozwoju instytucji kulturalnej na przykładzie kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowie
dc.title.alternativepl
The development strategy of cultural institutions as an example KIJÓW.CENTRUM theater in Krakow
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
68
Views per month
Views per city
Krakow
11
Wroclaw
10
Warsaw
5
Lublin
3
Poznan
3
Katowice
2
Lodz
2
Szczecin
2
Collado Villalba
1
Dachowa
1

No access

No Thumbnail Available