Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Strategia rozwoju instytucji kulturalnej na przykładzie kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowie
The development strategy of cultural institutions as an example KIJÓW.CENTRUM theater in Krakow
analiza– instytucja kultury – kino – produkt – strategia rozwoju
analysis - a cultural institution - cinema strategy - product -the development of strategies
Instytucje kulturalne aby utrzymać się na rynku muszą podejmować wiele rozwiązań i otwierać się na nowe technologie jak i strategie. Wyznaczanie strategii, w szczególności dobrej strategii, która będzie przynosiła korzyści finansowe danej firmie, jest decydującym czynnikiem istnienia takiego przedsiębirostwa.Praca ta pokazuję jedną z instytucji kulturalnych, która działa od ponad 45 lat na rynku polskim wśród licznej konkurencji. Aby utrzymać swoją pozycję i renomę cały czas opracowuję to nowe strategie rozwoju, poszukuje nowych produktów, unowocześnia stare produkty a także poszukuje nowych segmentów zbytu jak i nowych dostawców. Praca opiera się głównie na danych firmowych spółki Apollo Film, do której należy kino KIJÓW.CENTRUM.Pierwszy rozdział zawiera ogólną charakterystykę strategii, rodzaje i jej elementy. A także zdefiniowana została analiza przedsiębiorstwa, analiza SWOT oraz analiza makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego.Drugi rozdział zawiera obszerne dane dotyczące strategii Spółki Apollo Film. Przedstawia historię kina, strukturę organizacyjną, strategię jaką prowadzi obiekt. W tym rozdziale został poddany analizie cały obiekt, przeprowadzono analizę SWOT przedsiębiorstwa oraz nastąpiła próba zdefiniowania jaką strategią posługuje się kino. Trzeci rozdział, opisuje jakie plany rozwoju będą czekać kino w najbliższych 3 latach.
Cultural institutions in order to stay in business have to take a lot of practice and open to new technologies and strategies. Determination of the strategy, in particular a good strategy that will bring financial benefits of the company, is the decisive factor for such a enterprise.This work shows one of the cultural institutions, which operates more than 45 years on the Polish market of numerous competitors. To maintain its position and reputation continues to develop this new development strategies, looking for new products, updates old products and looking for new segments of the market and new suppliers.The work is based mainly on data of Apollo Film Company that owns the cinema KIJÓW.CENTRUM.The first chapter provides an overview of the strategy, the types and components. And also defined the analysis of the company, SWOT analysis and analysis of macro-environment and competitive environment.The second chapter contains comprehensive data on the Company's strategy Apollo Movie. It presents the history of cinema, organizational structure, a strategy that runs it. This chapter has analyzed the entire facility, conducted a SWOT analysis of the company and there has been an attempt to define a strategy that uses the cinema. The third chapter describes the development plans that will wait cinema in the next three years.
dc.abstract.en | Cultural institutions in order to stay in business have to take a lot of practice and open to new technologies and strategies. Determination of the strategy, in particular a good strategy that will bring financial benefits of the company, is the decisive factor for such a enterprise.This work shows one of the cultural institutions, which operates more than 45 years on the Polish market of numerous competitors. To maintain its position and reputation continues to develop this new development strategies, looking for new products, updates old products and looking for new segments of the market and new suppliers.The work is based mainly on data of Apollo Film Company that owns the cinema KIJÓW.CENTRUM.The first chapter provides an overview of the strategy, the types and components. And also defined the analysis of the company, SWOT analysis and analysis of macro-environment and competitive environment.The second chapter contains comprehensive data on the Company's strategy Apollo Movie. It presents the history of cinema, organizational structure, a strategy that runs it. This chapter has analyzed the entire facility, conducted a SWOT analysis of the company and there has been an attempt to define a strategy that uses the cinema. The third chapter describes the development plans that will wait cinema in the next three years. | pl |
dc.abstract.pl | Instytucje kulturalne aby utrzymać się na rynku muszą podejmować wiele rozwiązań i otwierać się na nowe technologie jak i strategie. Wyznaczanie strategii, w szczególności dobrej strategii, która będzie przynosiła korzyści finansowe danej firmie, jest decydującym czynnikiem istnienia takiego przedsiębirostwa.Praca ta pokazuję jedną z instytucji kulturalnych, która działa od ponad 45 lat na rynku polskim wśród licznej konkurencji. Aby utrzymać swoją pozycję i renomę cały czas opracowuję to nowe strategie rozwoju, poszukuje nowych produktów, unowocześnia stare produkty a także poszukuje nowych segmentów zbytu jak i nowych dostawców. Praca opiera się głównie na danych firmowych spółki Apollo Film, do której należy kino KIJÓW.CENTRUM.Pierwszy rozdział zawiera ogólną charakterystykę strategii, rodzaje i jej elementy. A także zdefiniowana została analiza przedsiębiorstwa, analiza SWOT oraz analiza makrootoczenia i otoczenia konkurencyjnego.Drugi rozdział zawiera obszerne dane dotyczące strategii Spółki Apollo Film. Przedstawia historię kina, strukturę organizacyjną, strategię jaką prowadzi obiekt. W tym rozdziale został poddany analizie cały obiekt, przeprowadzono analizę SWOT przedsiębiorstwa oraz nastąpiła próba zdefiniowania jaką strategią posługuje się kino. Trzeci rozdział, opisuje jakie plany rozwoju będą czekać kino w najbliższych 3 latach. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Stępniewski, Jan - 132105 | pl |
dc.contributor.author | Ignatowicz, Aleksandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Monika - 128511 | pl |
dc.contributor.reviewer | Stępniewski, Jan - 132105 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T22:18:20Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T22:18:20Z | |
dc.date.submitted | 2013-10-30 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-84121-153788 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/193357 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | analysis - a cultural institution - cinema strategy - product -the development of strategies | pl |
dc.subject.pl | analiza– instytucja kultury – kino – produkt – strategia rozwoju | pl |
dc.title | Strategia rozwoju instytucji kulturalnej na przykładzie kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowie | pl |
dc.title.alternative | The development strategy of cultural institutions as an example KIJÓW.CENTRUM theater in Krakow | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |