Innowacje jako element strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Adidas

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this paper is to present on the basis of Adidas that the use of innovation is an essential element of the development strategy of the company. The work consists of three parts. The first chapter presents innovation as a tool for the development of companies. The second chapter is based on my own study which illustrates innovation as an element in shaping the competitiveness of the company Adidas. The third chapter is a presentation of personnel, product and process innovations in this company. This work was based on literature, internet sources, documentations, internal website and the Adidas website. The work was also based on an interview with a representative of the company Adidas and the information gained during the six -month practice in this company.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przedstawienie na podstawie firmy Adidas, że stosowane innowacje są nieodzownym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstwa.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia innowacje jako narzędzie rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi w oparciu o badania własne ilustruje innowacje jako element kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa Adidas. Rozdział trzeci jest prezentacją innowacji kadrowych, produktowych i procesowych w omawianej firmie. Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz stronę internetową firmy Adidas. W pracy oparto się także na przeprowadzonym wywiadzie z przedstawicielem przedsiębiorstwa Adidas oraz informacjach zdobytych podczas półrocznej praktyki w tej firmie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorWawrzyniak, Lindapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T00:18:47Z
dc.date.available2020-07-25T00:18:47Z
dc.date.submitted2014-06-18pl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-86628-172264pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/195243
dc.languagepolpl
dc.subject.encompetitiveness - development strategy - innovation - the innovative process managementpl
dc.subject.plinnowacje – konkurencyjność – strategia rozwoju – zarządzanie procesem innowacyjnympl
dc.titleInnowacje jako element strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Adidaspl
dc.title.alternativeInnovation as an element of the development strategy of companies based on the example of the company adidaspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this paper is to present on the basis of Adidas that the use of innovation is an essential element of the development strategy of the company. The work consists of three parts. The first chapter presents innovation as a tool for the development of companies. The second chapter is based on my own study which illustrates innovation as an element in shaping the competitiveness of the company Adidas. The third chapter is a presentation of personnel, product and process innovations in this company. This work was based on literature, internet sources, documentations, internal website and the Adidas website. The work was also based on an interview with a representative of the company Adidas and the information gained during the six -month practice in this company.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie na podstawie firmy Adidas, że stosowane innowacje są nieodzownym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstwa.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia innowacje jako narzędzie rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi w oparciu o badania własne ilustruje innowacje jako element kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa Adidas. Rozdział trzeci jest prezentacją innowacji kadrowych, produktowych i procesowych w omawianej firmie. Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz stronę internetową firmy Adidas. W pracy oparto się także na przeprowadzonym wywiadzie z przedstawicielem przedsiębiorstwa Adidas oraz informacjach zdobytych podczas półrocznej praktyki w tej firmie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Wawrzyniak, Linda
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.date.accessioned
2020-07-25T00:18:47Z
dc.date.available
2020-07-25T00:18:47Z
dc.date.submittedpl
2014-06-18
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-86628-172264
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/195243
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
competitiveness - development strategy - innovation - the innovative process management
dc.subject.plpl
innowacje – konkurencyjność – strategia rozwoju – zarządzanie procesem innowacyjnym
dc.titlepl
Innowacje jako element strategii rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Adidas
dc.title.alternativepl
Innovation as an element of the development strategy of companies based on the example of the company adidas
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available