KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ORGANIZACJII IMPREZ

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of this work is to carry out the analysis of the key success factors in the customer service process based on the event organization. The whole work consists of three parts - two theoretical and one practical. The first chapter presents customer relationship management as the foundation of modern contemporary information. Chapter two shows an approximate topic of conditions and evaluation of the effectiveness of the customer service system. Chapter three presents the results of the final analysis in event organization sector based on own reserch.The work was created based on literature research, internet sources, internal documentation, legal articles and websites of the surveyed companies. In the work based on the results of surveys carried out by surveys with company staff based on categorized interviews - a questionnaire and anonymous surveys.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy kluczowych czynników sukcesu w procesie obsługi klienta na przykładzie branży organizacji imprez.Całość pracy składa się z trzech części – dwóch teoretycznych i jednego praktycznego. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzanie relacjami z klientem jako fundament funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi przybliża temat uwarunkowań i kryteriów oceny efektywności systemu obsługi klienta. Rozdział trzecia przedstawia analizę i ocenę kluczowych czynników sukcesu w branży organizacji wydarzeń i imprez przeprowadzoną w oparciu o badania własne.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną, artykuły prawne, oraz strony internetowe badanych firm. W pracy oparto się także na wynikach badań własnych przeprowadzonych przez badania ankietowe z personelem firmy w oparciu o wywiady skategoryzowane – kwestionariusz oraz ankiety anonimowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorAdamek, Wiktoriapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniewpl
dc.date.accessioned2020-07-28T05:40:53Z
dc.date.available2020-07-28T05:40:53Z
dc.date.submitted2020-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-139530-243252pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240271
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: customer service - industry of events and events - keys to success resultspl
dc.subject.plSłowa kluczowe: branża organizacji wydarzeń i imprez - kluczowe czynniki sukcesu – obsługa klientapl
dc.titleKLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ORGANIZACJII IMPREZpl
dc.title.alternativeKey results of success in the customer service process on creating event organizationpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this work is to carry out the analysis of the key success factors in the customer service process based on the event organization. The whole work consists of three parts - two theoretical and one practical. The first chapter presents customer relationship management as the foundation of modern contemporary information. Chapter two shows an approximate topic of conditions and evaluation of the effectiveness of the customer service system. Chapter three presents the results of the final analysis in event organization sector based on own reserch.The work was created based on literature research, internet sources, internal documentation, legal articles and websites of the surveyed companies. In the work based on the results of surveys carried out by surveys with company staff based on categorized interviews - a questionnaire and anonymous surveys.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy kluczowych czynników sukcesu w procesie obsługi klienta na przykładzie branży organizacji imprez.Całość pracy składa się z trzech części – dwóch teoretycznych i jednego praktycznego. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzanie relacjami z klientem jako fundament funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi przybliża temat uwarunkowań i kryteriów oceny efektywności systemu obsługi klienta. Rozdział trzecia przedstawia analizę i ocenę kluczowych czynników sukcesu w branży organizacji wydarzeń i imprez przeprowadzoną w oparciu o badania własne.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną, artykuły prawne, oraz strony internetowe badanych firm. W pracy oparto się także na wynikach badań własnych przeprowadzonych przez badania ankietowe z personelem firmy w oparciu o wywiady skategoryzowane – kwestionariusz oraz ankiety anonimowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Adamek, Wiktoria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew
dc.date.accessioned
2020-07-28T05:40:53Z
dc.date.available
2020-07-28T05:40:53Z
dc.date.submittedpl
2020-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-139530-243252
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240271
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: customer service - industry of events and events - keys to success results
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: branża organizacji wydarzeń i imprez - kluczowe czynniki sukcesu – obsługa klienta
dc.titlepl
KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ORGANIZACJII IMPREZ
dc.title.alternativepl
Key results of success in the customer service process on creating event organization
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available