Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ORGANIZACJII IMPREZ
Key results of success in the customer service process on creating event organization
Słowa kluczowe: branża organizacji wydarzeń i imprez - kluczowe czynniki sukcesu – obsługa klienta
Keywords: customer service - industry of events and events - keys to success results
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy kluczowych czynników sukcesu w procesie obsługi klienta na przykładzie branży organizacji imprez.Całość pracy składa się z trzech części – dwóch teoretycznych i jednego praktycznego. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzanie relacjami z klientem jako fundament funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi przybliża temat uwarunkowań i kryteriów oceny efektywności systemu obsługi klienta. Rozdział trzecia przedstawia analizę i ocenę kluczowych czynników sukcesu w branży organizacji wydarzeń i imprez przeprowadzoną w oparciu o badania własne.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną, artykuły prawne, oraz strony internetowe badanych firm. W pracy oparto się także na wynikach badań własnych przeprowadzonych przez badania ankietowe z personelem firmy w oparciu o wywiady skategoryzowane – kwestionariusz oraz ankiety anonimowe.
The purpose of this work is to carry out the analysis of the key success factors in the customer service process based on the event organization. The whole work consists of three parts - two theoretical and one practical. The first chapter presents customer relationship management as the foundation of modern contemporary information. Chapter two shows an approximate topic of conditions and evaluation of the effectiveness of the customer service system. Chapter three presents the results of the final analysis in event organization sector based on own reserch.The work was created based on literature research, internet sources, internal documentation, legal articles and websites of the surveyed companies. In the work based on the results of surveys carried out by surveys with company staff based on categorized interviews - a questionnaire and anonymous surveys.
dc.abstract.en | The purpose of this work is to carry out the analysis of the key success factors in the customer service process based on the event organization. The whole work consists of three parts - two theoretical and one practical. The first chapter presents customer relationship management as the foundation of modern contemporary information. Chapter two shows an approximate topic of conditions and evaluation of the effectiveness of the customer service system. Chapter three presents the results of the final analysis in event organization sector based on own reserch.The work was created based on literature research, internet sources, internal documentation, legal articles and websites of the surveyed companies. In the work based on the results of surveys carried out by surveys with company staff based on categorized interviews - a questionnaire and anonymous surveys. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy kluczowych czynników sukcesu w procesie obsługi klienta na przykładzie branży organizacji imprez.Całość pracy składa się z trzech części – dwóch teoretycznych i jednego praktycznego. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzanie relacjami z klientem jako fundament funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi przybliża temat uwarunkowań i kryteriów oceny efektywności systemu obsługi klienta. Rozdział trzecia przedstawia analizę i ocenę kluczowych czynników sukcesu w branży organizacji wydarzeń i imprez przeprowadzoną w oparciu o badania własne.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną, artykuły prawne, oraz strony internetowe badanych firm. W pracy oparto się także na wynikach badań własnych przeprowadzonych przez badania ankietowe z personelem firmy w oparciu o wywiady skategoryzowane – kwestionariusz oraz ankiety anonimowe. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812 | pl |
dc.contributor.author | Adamek, Wiktoria | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812 | pl |
dc.contributor.reviewer | Makieła, Zbigniew | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T05:40:53Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T05:40:53Z | |
dc.date.submitted | 2020-07-07 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie firmą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-139530-243252 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240271 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Keywords: customer service - industry of events and events - keys to success results | pl |
dc.subject.pl | Słowa kluczowe: branża organizacji wydarzeń i imprez - kluczowe czynniki sukcesu – obsługa klienta | pl |
dc.title | KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ORGANIZACJII IMPREZ | pl |
dc.title.alternative | Key results of success in the customer service process on creating event organization | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |