STRATEGIA PROMOCJI JAKO ŹRÓDŁO KRYTERIÓW WYBORU OPERATORA NA PRZYKŁADZIE POSTRZEGANIA SIECI KOMÓRKOWEJ PLAY

master
dc.abstract.enPromotion is one of the most important elements of marketing strategy. It is to the brand helping to achieve success. This work describes us to promotion it as such an important element. An example of a brand performing marketing activities based on a well developed brand promotion is a mobile network. Polish telecommunications market is a constant struggle for the client for both individual and business. Therefore, to meet the needs of potential customers, innovative action is needed.Creative brand holds a special place in marketing. Any decision taken by the company shape it and give it the appropriate form. Therefore adapted offer is synonymous with proper marketing. Based on the opinions of potential customers mobile and carefully analyzing their responses, we can conclude that the brand of Play from the beginning of its foundation perfectly implements the provisions of the marketing strategy.This work contains a list of currently available tariff offers and their prices, understood as promotion quintessence - results of the marketing research are presented, confirming the market success of the network.pl
dc.abstract.plPromocja jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej. To dzięki niej marka może osiągnąć sukces rynkowy. Niniejsza praca opisuje nam promocję jako istotny jej element. Przykładem firmy, która skrupulatnie realizuje wszelkie działania marketingowe bazując na szeroko rozwiniętej promocji jest marka sieci komórkowej Play. Polski rynek telekomunikacyjny to ciągła walka o klienta za równo indywidualnego jak i biznesowego. Dlatego, aby sprostać wymaganiom potencjalnego odbiorcy, potrzebne jest innowacyjne działanie. Kreatywna marka zajmuje szczególne miejsce w marketingu. Wszelkie decyzje podejmowane przez firmę kształtują ją, oraz nadają jej odpowiednią formę. Dlatego więc odpowiednio dostosowana oferta jest synonimem właściwego marketingu. Bazując na opiniach potencjalnych odbiorców telefonii komórkowej i skrupulatnie analizując ich odpowiedzi, można stwierdzić, że marka Play od początku swojego powstania doskonale realizuje postanowienia strategii marketingowej.Niniejsza praca zawiera spis aktualnie dostępnych ofert taryfowych wraz z ich cenami. Podsumowaniem są przeprowadzone badania marketingowe, potwierdzające sukces rynkowy sieci. Praca wprowadza do świata marketingu, który pozwala lepiej zrozumieć istotę kreatywnej marki, którą jest Play.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.authorKołodziejska, Elizapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T15:11:52Z
dc.date.available2020-07-24T15:11:52Z
dc.date.submitted2013-06-28pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-73872-134222pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/186726
dc.languagepolpl
dc.subject.enPromotion strategy, Mobile network Playpl
dc.subject.plStrategia promocji, Sieć komórkowa Play,pl
dc.titleSTRATEGIA PROMOCJI JAKO ŹRÓDŁO KRYTERIÓW WYBORU OPERATORA NA PRZYKŁADZIE POSTRZEGANIA SIECI KOMÓRKOWEJ PLAYpl
dc.title.alternativePromotion strategy as a target marketing strategy on the example of the fastest growing mobile network in Poland – Playpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Promotion is one of the most important elements of marketing strategy. It is to the brand helping to achieve success. This work describes us to promotion it as such an important element. An example of a brand performing marketing activities based on a well developed brand promotion is a mobile network. Polish telecommunications market is a constant struggle for the client for both individual and business. Therefore, to meet the needs of potential customers, innovative action is needed.Creative brand holds a special place in marketing. Any decision taken by the company shape it and give it the appropriate form. Therefore adapted offer is synonymous with proper marketing. Based on the opinions of potential customers mobile and carefully analyzing their responses, we can conclude that the brand of Play from the beginning of its foundation perfectly implements the provisions of the marketing strategy.This work contains a list of currently available tariff offers and their prices, understood as promotion quintessence - results of the marketing research are presented, confirming the market success of the network.
dc.abstract.plpl
Promocja jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej. To dzięki niej marka może osiągnąć sukces rynkowy. Niniejsza praca opisuje nam promocję jako istotny jej element. Przykładem firmy, która skrupulatnie realizuje wszelkie działania marketingowe bazując na szeroko rozwiniętej promocji jest marka sieci komórkowej Play. Polski rynek telekomunikacyjny to ciągła walka o klienta za równo indywidualnego jak i biznesowego. Dlatego, aby sprostać wymaganiom potencjalnego odbiorcy, potrzebne jest innowacyjne działanie. Kreatywna marka zajmuje szczególne miejsce w marketingu. Wszelkie decyzje podejmowane przez firmę kształtują ją, oraz nadają jej odpowiednią formę. Dlatego więc odpowiednio dostosowana oferta jest synonimem właściwego marketingu. Bazując na opiniach potencjalnych odbiorców telefonii komórkowej i skrupulatnie analizując ich odpowiedzi, można stwierdzić, że marka Play od początku swojego powstania doskonale realizuje postanowienia strategii marketingowej.Niniejsza praca zawiera spis aktualnie dostępnych ofert taryfowych wraz z ich cenami. Podsumowaniem są przeprowadzone badania marketingowe, potwierdzające sukces rynkowy sieci. Praca wprowadza do świata marketingu, który pozwala lepiej zrozumieć istotę kreatywnej marki, którą jest Play.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.authorpl
Kołodziejska, Eliza
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-24T15:11:52Z
dc.date.available
2020-07-24T15:11:52Z
dc.date.submittedpl
2013-06-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-73872-134222
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/186726
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Promotion strategy, Mobile network Play
dc.subject.plpl
Strategia promocji, Sieć komórkowa Play,
dc.titlepl
STRATEGIA PROMOCJI JAKO ŹRÓDŁO KRYTERIÓW WYBORU OPERATORA NA PRZYKŁADZIE POSTRZEGANIA SIECI KOMÓRKOWEJ PLAY
dc.title.alternativepl
Promotion strategy as a target marketing strategy on the example of the fastest growing mobile network in Poland – Play
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
7
Views per month
Views per city
Warsaw
2
Wroclaw
2
Boardman
1
Dublin
1
Radom
1

No access

No Thumbnail Available