Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
STRATEGIA PROMOCJI JAKO ŹRÓDŁO KRYTERIÓW WYBORU OPERATORA NA PRZYKŁADZIE POSTRZEGANIA SIECI KOMÓRKOWEJ PLAY
Promotion strategy as a target marketing strategy on the example of the fastest growing mobile network in Poland – Play
Strategia promocji, Sieć komórkowa Play,
Promotion strategy, Mobile network Play
Promocja jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej. To dzięki niej marka może osiągnąć sukces rynkowy. Niniejsza praca opisuje nam promocję jako istotny jej element. Przykładem firmy, która skrupulatnie realizuje wszelkie działania marketingowe bazując na szeroko rozwiniętej promocji jest marka sieci komórkowej Play. Polski rynek telekomunikacyjny to ciągła walka o klienta za równo indywidualnego jak i biznesowego. Dlatego, aby sprostać wymaganiom potencjalnego odbiorcy, potrzebne jest innowacyjne działanie. Kreatywna marka zajmuje szczególne miejsce w marketingu. Wszelkie decyzje podejmowane przez firmę kształtują ją, oraz nadają jej odpowiednią formę. Dlatego więc odpowiednio dostosowana oferta jest synonimem właściwego marketingu. Bazując na opiniach potencjalnych odbiorców telefonii komórkowej i skrupulatnie analizując ich odpowiedzi, można stwierdzić, że marka Play od początku swojego powstania doskonale realizuje postanowienia strategii marketingowej.Niniejsza praca zawiera spis aktualnie dostępnych ofert taryfowych wraz z ich cenami. Podsumowaniem są przeprowadzone badania marketingowe, potwierdzające sukces rynkowy sieci. Praca wprowadza do świata marketingu, który pozwala lepiej zrozumieć istotę kreatywnej marki, którą jest Play.
Promotion is one of the most important elements of marketing strategy. It is to the brand helping to achieve success. This work describes us to promotion it as such an important element. An example of a brand performing marketing activities based on a well developed brand promotion is a mobile network. Polish telecommunications market is a constant struggle for the client for both individual and business. Therefore, to meet the needs of potential customers, innovative action is needed.Creative brand holds a special place in marketing. Any decision taken by the company shape it and give it the appropriate form. Therefore adapted offer is synonymous with proper marketing. Based on the opinions of potential customers mobile and carefully analyzing their responses, we can conclude that the brand of Play from the beginning of its foundation perfectly implements the provisions of the marketing strategy.This work contains a list of currently available tariff offers and their prices, understood as promotion quintessence - results of the marketing research are presented, confirming the market success of the network.
dc.abstract.en | Promotion is one of the most important elements of marketing strategy. It is to the brand helping to achieve success. This work describes us to promotion it as such an important element. An example of a brand performing marketing activities based on a well developed brand promotion is a mobile network. Polish telecommunications market is a constant struggle for the client for both individual and business. Therefore, to meet the needs of potential customers, innovative action is needed.Creative brand holds a special place in marketing. Any decision taken by the company shape it and give it the appropriate form. Therefore adapted offer is synonymous with proper marketing. Based on the opinions of potential customers mobile and carefully analyzing their responses, we can conclude that the brand of Play from the beginning of its foundation perfectly implements the provisions of the marketing strategy.This work contains a list of currently available tariff offers and their prices, understood as promotion quintessence - results of the marketing research are presented, confirming the market success of the network. | pl |
dc.abstract.pl | Promocja jest jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej. To dzięki niej marka może osiągnąć sukces rynkowy. Niniejsza praca opisuje nam promocję jako istotny jej element. Przykładem firmy, która skrupulatnie realizuje wszelkie działania marketingowe bazując na szeroko rozwiniętej promocji jest marka sieci komórkowej Play. Polski rynek telekomunikacyjny to ciągła walka o klienta za równo indywidualnego jak i biznesowego. Dlatego, aby sprostać wymaganiom potencjalnego odbiorcy, potrzebne jest innowacyjne działanie. Kreatywna marka zajmuje szczególne miejsce w marketingu. Wszelkie decyzje podejmowane przez firmę kształtują ją, oraz nadają jej odpowiednią formę. Dlatego więc odpowiednio dostosowana oferta jest synonimem właściwego marketingu. Bazując na opiniach potencjalnych odbiorców telefonii komórkowej i skrupulatnie analizując ich odpowiedzi, można stwierdzić, że marka Play od początku swojego powstania doskonale realizuje postanowienia strategii marketingowej.Niniejsza praca zawiera spis aktualnie dostępnych ofert taryfowych wraz z ich cenami. Podsumowaniem są przeprowadzone badania marketingowe, potwierdzające sukces rynkowy sieci. Praca wprowadza do świata marketingu, który pozwala lepiej zrozumieć istotę kreatywnej marki, którą jest Play. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.contributor.author | Kołodziejska, Eliza | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Piotr - 128512 | pl |
dc.contributor.reviewer | Marcinkowski, Aleksander - 130320 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T15:11:52Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T15:11:52Z | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie zasobami ludzkimi | pl |
dc.identifier.apd | diploma-73872-134222 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/186726 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Promotion strategy, Mobile network Play | pl |
dc.subject.pl | Strategia promocji, Sieć komórkowa Play, | pl |
dc.title | STRATEGIA PROMOCJI JAKO ŹRÓDŁO KRYTERIÓW WYBORU OPERATORA NA PRZYKŁADZIE POSTRZEGANIA SIECI KOMÓRKOWEJ PLAY | pl |
dc.title.alternative | Promotion strategy as a target marketing strategy on the example of the fastest growing mobile network in Poland – Play | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |