Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie aktywnością fizyczną mieszkańców Krakowa poprzez promocje i rozwój klubów fitness
Managing the physical activity of Krakow’s residents through the promotion and development off fitness clubs
KULTURA FIZYCZNA – MARKETING – PROMOCJA – KLUB FITNESS – AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
PHYSICAL CULTURE – MARKETING – PROMOTION – FITNESS CLUB – PHYSICAL ACTIVITY
anża fitness to innowacyjna gałąź gospodarki, która posiada prawdziwy potencjał, aby brylować na rynku. Większość osób kojarzy termin fitness głównie z klubami fitness jednak to pojęcie nie odnosi się jednak wyłącznie do placówek. Wszystko za sprawą wzrostu zainteresowania aktywnością fizyczną oraz zmianom w kształtowaniu podejścia do kwestii zdrowotnych, które niezbędnym elementem w życiu każdego człowieka. Popularność aktywności fizycznej jest zjawiskiem skutecznie zaplanowanym, ponieważ przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingowych stała się ona niemal podstawą do wprowadzenia zmian w życiu społeczności. Promocja aktywnego trybu życia, inwestycje i modernizacje infrastruktury w miastach świadczą o potrzebie ludzi w uczestnictwie w aktywności fizycznej. Kraków jako jedno z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się miast Polski, stanowi interesujący przykład miejsca, gdzie zarządzanie aktywnością fizyczną mieszkańców może znacząco wpływać na jakość życia lokalnej społeczności. Rozbudowana infrastruktura miasta umożliwia uprawianie różnych dyscyplin sportowych, jednak od pewnego czasu najchętniej wybieranymi placówkami są kluby fitness, które oferują mieszkańcom szeroki wybór możliwości do prowadzenia aktywnego trybu życia.
e fitness industry is an innovative branch of the economy that has real potential to shine on the market. Most people associate the term fitness mainly with fitness clubs, but this concept does not refer exclusively to facilities. This is all due to the growing interest in physical activity and changes in shaping the approach to health issues, which are an essential element in the life of every person. The popularity of physical activity is an effectively planned phenomenon, because using appropriate marketing tools, it has become almost the basis for introducing changes in the life of the community. The promotion of an active lifestyle, investments and modernization of infrastructure in cities show the need for people to participate in physical activity. Krakow, as one of the largest and most dynamically developing cities in Poland, is an interesting example of a place where managing the physical activity of residents can significantly affect the quality of life of the local community. The extensive infrastructure of the city allows for practicing various sports disciplines, but for some time now the most popular facilities have been fitness clubs, which offer residents a wide range of opportunities to lead an active lifestyle.
dc.abstract.en | e fitness industry is an innovative branch of the economy that has real potential to shine on the market. Most people associate the term fitness mainly with fitness clubs, but this concept does not refer exclusively to facilities. This is all due to the growing interest in physical activity and changes in shaping the approach to health issues, which are an essential element in the life of every person. The popularity of physical activity is an effectively planned phenomenon, because using appropriate marketing tools, it has become almost the basis for introducing changes in the life of the community. The promotion of an active lifestyle, investments and modernization of infrastructure in cities show the need for people to participate in physical activity. Krakow, as one of the largest and most dynamically developing cities in Poland, is an interesting example of a place where managing the physical activity of residents can significantly affect the quality of life of the local community. The extensive infrastructure of the city allows for practicing various sports disciplines, but for some time now the most popular facilities have been fitness clubs, which offer residents a wide range of opportunities to lead an active lifestyle. | pl |
dc.abstract.pl | anża fitness to innowacyjna gałąź gospodarki, która posiada prawdziwy potencjał, aby brylować na rynku. Większość osób kojarzy termin fitness głównie z klubami fitness jednak to pojęcie nie odnosi się jednak wyłącznie do placówek. Wszystko za sprawą wzrostu zainteresowania aktywnością fizyczną oraz zmianom w kształtowaniu podejścia do kwestii zdrowotnych, które niezbędnym elementem w życiu każdego człowieka. Popularność aktywności fizycznej jest zjawiskiem skutecznie zaplanowanym, ponieważ przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingowych stała się ona niemal podstawą do wprowadzenia zmian w życiu społeczności. Promocja aktywnego trybu życia, inwestycje i modernizacje infrastruktury w miastach świadczą o potrzebie ludzi w uczestnictwie w aktywności fizycznej. Kraków jako jedno z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się miast Polski, stanowi interesujący przykład miejsca, gdzie zarządzanie aktywnością fizyczną mieszkańców może znacząco wpływać na jakość życia lokalnej społeczności. Rozbudowana infrastruktura miasta umożliwia uprawianie różnych dyscyplin sportowych, jednak od pewnego czasu najchętniej wybieranymi placówkami są kluby fitness, które oferują mieszkańcom szeroki wybór możliwości do prowadzenia aktywnego trybu życia. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Zawartka, Marek - USOS156982 | pl |
dc.contributor.author | Słota, Katarzyna - USOS324160 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Zawartka, Marek - USOS156982 | pl |
dc.contributor.reviewer | Kurleto, Małgorzata - 160656 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-09T23:15:37Z | |
dc.date.available | 2024-07-09T23:15:37Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-05 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce i w sporcie | pl |
dc.identifier.apd | diploma-174491-324160 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/374567 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | PHYSICAL CULTURE – MARKETING – PROMOTION – FITNESS CLUB – PHYSICAL ACTIVITY | pl |
dc.subject.pl | KULTURA FIZYCZNA – MARKETING – PROMOCJA – KLUB FITNESS – AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA | pl |
dc.title | Zarządzanie aktywnością fizyczną mieszkańców Krakowa poprzez promocje i rozwój klubów fitness | pl |
dc.title.alternative | Managing the physical activity of Krakow’s residents through the promotion and development off fitness clubs | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |