Zarządzanie jakością obsługi klientów wśród pracowników banków.

licenciate
dc.abstract.enThe BA thesis focuses on the quality of customer service at service providing enterprises. It includes a description of the management methods that were used for years in numerous companies throughout the world and it shows how these methods changed in recent decades. The methods and standards in banks are strictly associated with high quality and competitiveness on the market. The study presents the good and bad sides of the currently most often used method of quality evaluation of work among the personnel.pl
dc.abstract.plPraca licencjacka odnosi się do jakości obsługi klienta w przedsiębiorstwach usługowych. Można znaleźć w niej opis sposobów zarządzania, które przez lata wykorzystywane były w wielu firmach na świecie i zobaczyć, jak bardzo zmieniły się one w ostatnich dekadach. Metody oraz standardy w bankach są ściśle powiązane z wysoką jakością i konkurencyjnością na rynku. W pracy przedstawiono dobre oraz złe strony obecnie najczęściej wykorzystywanej metody sprawdzania jakości pracy wśród personelu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorMajewska, Sabinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:33:58Z
dc.date.available2020-07-27T20:33:58Z
dc.date.submitted2018-09-25pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-128164-209106pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231958
dc.languagepolpl
dc.subject.enbank – quality – staff – services - managementpl
dc.subject.plbank - jakość – personel - usługi – zarządzaniepl
dc.titleZarządzanie jakością obsługi klientów wśród pracowników banków.pl
dc.title.alternativeQuality management of customer service in bank employees.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The BA thesis focuses on the quality of customer service at service providing enterprises. It includes a description of the management methods that were used for years in numerous companies throughout the world and it shows how these methods changed in recent decades. The methods and standards in banks are strictly associated with high quality and competitiveness on the market. The study presents the good and bad sides of the currently most often used method of quality evaluation of work among the personnel.
dc.abstract.plpl
Praca licencjacka odnosi się do jakości obsługi klienta w przedsiębiorstwach usługowych. Można znaleźć w niej opis sposobów zarządzania, które przez lata wykorzystywane były w wielu firmach na świecie i zobaczyć, jak bardzo zmieniły się one w ostatnich dekadach. Metody oraz standardy w bankach są ściśle powiązane z wysoką jakością i konkurencyjnością na rynku. W pracy przedstawiono dobre oraz złe strony obecnie najczęściej wykorzystywanej metody sprawdzania jakości pracy wśród personelu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Majewska, Sabina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:33:58Z
dc.date.available
2020-07-27T20:33:58Z
dc.date.submittedpl
2018-09-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-128164-209106
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231958
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
bank – quality – staff – services - management
dc.subject.plpl
bank - jakość – personel - usługi – zarządzanie
dc.titlepl
Zarządzanie jakością obsługi klientów wśród pracowników banków.
dc.title.alternativepl
Quality management of customer service in bank employees.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available