Kryzys wizerunkowy organizacji na przykładzie Teatru „Bagatela” w Krakowie

licenciate
dc.abstract.enImage crisis is a situation that can affect any company, and the consequences can be very serious. The aim of this work was to investigate how society responded to the image crisis faced by the Bagatela Theatre. The first two chapters are theoretical considerations. The first discusses the image crisis in detail. Possible causes of the crisis, methods of dealing with the crisis and ways of resolving it responsibly are presented. The second chapter presents three image crises of public sector organisations that have been extensively commented on in the media. Two companies in which the Treasury participates and one foundation. The third chapter deals with the methodology, the characteristics of the audited organisation, the studies and the conclusions. Data from newspaper articles about the crisis and user comments on the situation were analysed for the study. Studies have shown that the media were very interested in the crisis in the early stages of the crisis and that the public is positive towards the victims.pl
dc.abstract.plKryzys wizerunkowy to sytuacja, która może dotknąć każdą firmę lub organizację, a jego skutki mogą być bardzo poważne. Celem niniejszej pracy było zbadanie, jaki był odbiór społeczny kryzysy wizerunkowego, z którym mierzył się Teatr Bagatela. Pierwsze dwa rozdziały to rozważania teoretyczne. W pierwszym z nich kryzys wizerunkowy został omówiony w ujęciu szczegółowym. Przedstawiono możliwe źródła kryzysu, metody zwalczania go oraz sposoby odpowiedzialnego wyjścia z kryzysu. W drugim rozdziale przedstawiono trzy szeroko komentowane w mediach kryzysy wizerunkowe organizacji z sektora publicznego. Omówione przypadki dotyczyły dwóch firm, w których Skarb Państwa ma udziały i w jednej fundacji. W trzecim rozdziale przedstawiono metodologię badań własnych, charakterystykę organizacji badanej, badania oraz wnioski. Do badań użyto analizy danych zebranych w formie artykułów prasowych dotyczących kryzysu oraz komentarzy użytkowników odnoszących się do sytuacji. Przeprowadzone badania dowiodły, iż medialne zainteresowanie kryzysem było duże, szczególnie w jego pierwszej fazie oraz społeczeństwo okazało pozytywną postawę wobec ofiar.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKołodziejczyk, Joanna - 200602 pl
dc.contributor.authorSkwarczyński, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKołodziejczyk, Joanna - 200602 pl
dc.contributor.reviewerPeter-Bombik, Katarzyna - 131339 pl
dc.date.accessioned2022-06-30T21:41:03Z
dc.date.available2022-06-30T21:41:03Z
dc.date.submitted2022-06-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie publicznepl
dc.identifier.apddiploma-158100-273240pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293922
dc.languagepolpl
dc.subject.enBAGATELA THEATRE IMAGE CRISIS MEDIA MOLESTATIONpl
dc.subject.plKRYZYS WIZERUNKOWY MEDIA MOLESTOWANIE TEATR BAGATELApl
dc.titleKryzys wizerunkowy organizacji na przykładzie Teatru „Bagatela” w Krakowiepl
dc.title.alternativeThe image crisis of the organization on the example of the "Bagatela" Theater in Cracowpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Image crisis is a situation that can affect any company, and the consequences can be very serious. The aim of this work was to investigate how society responded to the image crisis faced by the Bagatela Theatre. The first two chapters are theoretical considerations. The first discusses the image crisis in detail. Possible causes of the crisis, methods of dealing with the crisis and ways of resolving it responsibly are presented. The second chapter presents three image crises of public sector organisations that have been extensively commented on in the media. Two companies in which the Treasury participates and one foundation. The third chapter deals with the methodology, the characteristics of the audited organisation, the studies and the conclusions. Data from newspaper articles about the crisis and user comments on the situation were analysed for the study. Studies have shown that the media were very interested in the crisis in the early stages of the crisis and that the public is positive towards the victims.
dc.abstract.plpl
Kryzys wizerunkowy to sytuacja, która może dotknąć każdą firmę lub organizację, a jego skutki mogą być bardzo poważne. Celem niniejszej pracy było zbadanie, jaki był odbiór społeczny kryzysy wizerunkowego, z którym mierzył się Teatr Bagatela. Pierwsze dwa rozdziały to rozważania teoretyczne. W pierwszym z nich kryzys wizerunkowy został omówiony w ujęciu szczegółowym. Przedstawiono możliwe źródła kryzysu, metody zwalczania go oraz sposoby odpowiedzialnego wyjścia z kryzysu. W drugim rozdziale przedstawiono trzy szeroko komentowane w mediach kryzysy wizerunkowe organizacji z sektora publicznego. Omówione przypadki dotyczyły dwóch firm, w których Skarb Państwa ma udziały i w jednej fundacji. W trzecim rozdziale przedstawiono metodologię badań własnych, charakterystykę organizacji badanej, badania oraz wnioski. Do badań użyto analizy danych zebranych w formie artykułów prasowych dotyczących kryzysu oraz komentarzy użytkowników odnoszących się do sytuacji. Przeprowadzone badania dowiodły, iż medialne zainteresowanie kryzysem było duże, szczególnie w jego pierwszej fazie oraz społeczeństwo okazało pozytywną postawę wobec ofiar.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Kołodziejczyk, Joanna - 200602
dc.contributor.authorpl
Skwarczyński, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kołodziejczyk, Joanna - 200602
dc.contributor.reviewerpl
Peter-Bombik, Katarzyna - 131339
dc.date.accessioned
2022-06-30T21:41:03Z
dc.date.available
2022-06-30T21:41:03Z
dc.date.submittedpl
2022-06-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie publiczne
dc.identifier.apdpl
diploma-158100-273240
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293922
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BAGATELA THEATRE IMAGE CRISIS MEDIA MOLESTATION
dc.subject.plpl
KRYZYS WIZERUNKOWY MEDIA MOLESTOWANIE TEATR BAGATELA
dc.titlepl
Kryzys wizerunkowy organizacji na przykładzie Teatru „Bagatela” w Krakowie
dc.title.alternativepl
The image crisis of the organization on the example of the "Bagatela" Theater in Cracow
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Warsaw
15
Krakow
13
Bydgoszcz
2
Katowice
2
Wroclaw
2
Bochnia
1
Myślenice
1
Poznan
1
Siemianowice Śląskie
1
Skierniewice
1

No access

No Thumbnail Available