Zarządzanie problemami marketingowymi w małych przedsiębiorstwach na przykładzie firmy z Małopolski

master
dc.abstract.enThis study addresses the topic of managing marketing problems within an enterprise. The aim of the research was to conduct an in-depth analysis of the company in terms of its ability to handle real marketing issues. A multi-criteria analysis was used for this purpose. The research results indicate several key areas that require improvement, providing valuable information for the further development and optimization of marketing activities. Before the research section, the study presents a broad overview of marketing and its related areas. It also describes marketing management, with a particular emphasis on managing the problems and challenges that marketing poses for businesses. This theoretical part provides a solid foundation for understanding the research context. The study contains detailed information and practical guidelines that can be useful not only for the studied enterprise but also for other companies, regardless of their specific activities. As a result, the work provides valuable tools and strategies that can be applied in various business contexts, supporting companies in effectively managing marketing.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy podjęto tematykę zarządzania problemami marketingowymi w przedsiębiorstwie. Celem pracy i przeprowadzonych badań była dogłębna analiza wybranego przedsiębiorstwa pod kątem jego zdolności do radzenia sobie z rzeczywistymi problemami marketingowymi. Wykorzystano do tego analizę wielokryterialną. Wyniki badań wskazują na kilka kluczowych obszarów, które wymagają poprawy, co stanowi cenną informację dla dalszego rozwoju i optymalizacji działań marketingowych. Przed przejściem do części badawczej, w pracy przedstawiono szeroko tematykę marketingu oraz powiązane z nim obszary. Opisano również zarządzanie marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania problemami i wyzwaniami, jakie marketing stawia przed przedsiębiorstwami. Ta teoretyczna część stanowi solidne podstawy do zrozumienia kontekstu badawczego. W pracy zawarto szczegółowe informacje oraz praktyczne wskazówki, które mogą być użyteczne nie tylko dla badanego przedsiębiorstwa, ale również dla innych firm, niezależnie od ich specyfiki działalności. Dzięki temu praca dostarcza wartościowych narzędzi i strategii, które mogą być zastosowane w różnych kontekstach biznesowych, wspierając firmy w efektywnym zarządzaniu problemami marketingowymi.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPiontek, Wojciech - USOS327877 pl
dc.contributor.authorGórecki, Dawid - USOS321974 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerPiontek, Wojciech - USOS327877 pl
dc.date.accessioned2024-07-10T23:11:35Z
dc.date.available2024-07-10T23:11:35Z
dc.date.submitted2024-07-04pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-172776-321974pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/375602
dc.languagepolpl
dc.subject.enMARKETING – MARKETING PROBLEMS – MARKETING CHALLENGES – MARKETING MANAGEMENT – MARKETING PROBLEM MANAGEMENTpl
dc.subject.plMARKETING – PROBLEMY MARKETINGOWE – WYZWANIA MARKETINGOWE – ZARZADZANIE MARKETINGOWE – ZARZĄDZANIE PROBLEMAMI MARKETINGOWYMIpl
dc.titleZarządzanie problemami marketingowymi w małych przedsiębiorstwach na przykładzie firmy z Małopolskipl
dc.title.alternativeManaging Marketing Problems in Small Enterprises on the Example of a Company from Małopolskapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study addresses the topic of managing marketing problems within an enterprise. The aim of the research was to conduct an in-depth analysis of the company in terms of its ability to handle real marketing issues. A multi-criteria analysis was used for this purpose. The research results indicate several key areas that require improvement, providing valuable information for the further development and optimization of marketing activities. Before the research section, the study presents a broad overview of marketing and its related areas. It also describes marketing management, with a particular emphasis on managing the problems and challenges that marketing poses for businesses. This theoretical part provides a solid foundation for understanding the research context. The study contains detailed information and practical guidelines that can be useful not only for the studied enterprise but also for other companies, regardless of their specific activities. As a result, the work provides valuable tools and strategies that can be applied in various business contexts, supporting companies in effectively managing marketing.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy podjęto tematykę zarządzania problemami marketingowymi w przedsiębiorstwie. Celem pracy i przeprowadzonych badań była dogłębna analiza wybranego przedsiębiorstwa pod kątem jego zdolności do radzenia sobie z rzeczywistymi problemami marketingowymi. Wykorzystano do tego analizę wielokryterialną. Wyniki badań wskazują na kilka kluczowych obszarów, które wymagają poprawy, co stanowi cenną informację dla dalszego rozwoju i optymalizacji działań marketingowych. Przed przejściem do części badawczej, w pracy przedstawiono szeroko tematykę marketingu oraz powiązane z nim obszary. Opisano również zarządzanie marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania problemami i wyzwaniami, jakie marketing stawia przed przedsiębiorstwami. Ta teoretyczna część stanowi solidne podstawy do zrozumienia kontekstu badawczego. W pracy zawarto szczegółowe informacje oraz praktyczne wskazówki, które mogą być użyteczne nie tylko dla badanego przedsiębiorstwa, ale również dla innych firm, niezależnie od ich specyfiki działalności. Dzięki temu praca dostarcza wartościowych narzędzi i strategii, które mogą być zastosowane w różnych kontekstach biznesowych, wspierając firmy w efektywnym zarządzaniu problemami marketingowymi.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Piontek, Wojciech - USOS327877
dc.contributor.authorpl
Górecki, Dawid - USOS321974
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Piontek, Wojciech - USOS327877
dc.date.accessioned
2024-07-10T23:11:35Z
dc.date.available
2024-07-10T23:11:35Z
dc.date.submittedpl
2024-07-04
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-172776-321974
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/375602
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
MARKETING – MARKETING PROBLEMS – MARKETING CHALLENGES – MARKETING MANAGEMENT – MARKETING PROBLEM MANAGEMENT
dc.subject.plpl
MARKETING – PROBLEMY MARKETINGOWE – WYZWANIA MARKETINGOWE – ZARZADZANIE MARKETINGOWE – ZARZĄDZANIE PROBLEMAMI MARKETINGOWYMI
dc.titlepl
Zarządzanie problemami marketingowymi w małych przedsiębiorstwach na przykładzie firmy z Małopolski
dc.title.alternativepl
Managing Marketing Problems in Small Enterprises on the Example of a Company from Małopolska
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
7
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Lublin
1

No access

No Thumbnail Available
Collections