Wykorzystanie narzędzi CSR w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy Żywiec S.A.

master
dc.abstract.enCorporate social responsibility is a management concept which is being implemented by modern enterprises. Apart from carrying out their statutory activities, due to the main assumptions of CSR, companies take actions in paralell fields, connected to social and environmental interests. The idea of Corporate Social Resposibility gives companies the opportunity to achieve an advantage on the market through responsible creation of their image among local communities, suppliers and contractors.One of the Polish companies actively implementing the assumptions of CSR is Grupa Żywiec S.A., which is the subject of the study carried out for the diploma dissertation below. The survey verified the respondents' knowledge of the idea of CRS and its assumptions, as well as their opinion on the activities carried out in this area by Żywiec along with an assessment of their impact on the image of the mentioned enterprise.pl
dc.abstract.plSpołeczna odpowiedzialność biznesu to wdrażana przez współczesne przedsiębiorstwa koncepcja zarządzania. Zgodnie z jej założeniami, firmy poza prowadzeniem statutowej działalności realizują równolegle działania, uwzględniające interesy społeczne, środowiskowe oraz inne oczekiwania interesariuszy dotyczące aspektów poza organizacyjnych. Idea Corporate Social Resposibility stanowi czynnik dający firmom możliwość osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, poprzez odpowiedzialne kreowanie swojego wizerunku wśród lokalnych społeczności, dostawców oraz kontrahentów.Jedną z polskich firm aktywnie realizującą założenia CSR jest Grupa Żywiec S.A., będąca przedmiotem badania, przeprowadzonego na rzecz poniżej pracy dyplomowej. Za pomocą ankiety zweryfikowano wiedzę respondentów z zakresu samej idei CRS i jej założeń, a także poznano ich opinię na temat działań prowadzonych w tym zakresie przez spółkę Żywiec wraz z oceną ich wpływu na wizerunek rozważanego przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorBasiaga, Kamilapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2021-10-25T21:38:26Z
dc.date.available2021-10-25T21:38:26Z
dc.date.submitted2021-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-148010-279112pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/281605
dc.languagepolpl
dc.subject.enCorporate social responsibility- management conceptpl
dc.subject.plCSR- koncepcja zarządzania- społeczna odpowiedzialność biznesupl
dc.titleWykorzystanie narzędzi CSR w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy Żywiec S.A.pl
dc.title.alternativeThe use of CSR tools in building a positive image of a company on the example of Grupa Żywiec S.A.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Corporate social responsibility is a management concept which is being implemented by modern enterprises. Apart from carrying out their statutory activities, due to the main assumptions of CSR, companies take actions in paralell fields, connected to social and environmental interests. The idea of Corporate Social Resposibility gives companies the opportunity to achieve an advantage on the market through responsible creation of their image among local communities, suppliers and contractors.One of the Polish companies actively implementing the assumptions of CSR is Grupa Żywiec S.A., which is the subject of the study carried out for the diploma dissertation below. The survey verified the respondents' knowledge of the idea of CRS and its assumptions, as well as their opinion on the activities carried out in this area by Żywiec along with an assessment of their impact on the image of the mentioned enterprise.
dc.abstract.plpl
Społeczna odpowiedzialność biznesu to wdrażana przez współczesne przedsiębiorstwa koncepcja zarządzania. Zgodnie z jej założeniami, firmy poza prowadzeniem statutowej działalności realizują równolegle działania, uwzględniające interesy społeczne, środowiskowe oraz inne oczekiwania interesariuszy dotyczące aspektów poza organizacyjnych. Idea Corporate Social Resposibility stanowi czynnik dający firmom możliwość osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, poprzez odpowiedzialne kreowanie swojego wizerunku wśród lokalnych społeczności, dostawców oraz kontrahentów.Jedną z polskich firm aktywnie realizującą założenia CSR jest Grupa Żywiec S.A., będąca przedmiotem badania, przeprowadzonego na rzecz poniżej pracy dyplomowej. Za pomocą ankiety zweryfikowano wiedzę respondentów z zakresu samej idei CRS i jej założeń, a także poznano ich opinię na temat działań prowadzonych w tym zakresie przez spółkę Żywiec wraz z oceną ich wpływu na wizerunek rozważanego przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Basiaga, Kamila
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2021-10-25T21:38:26Z
dc.date.available
2021-10-25T21:38:26Z
dc.date.submittedpl
2021-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-148010-279112
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/281605
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Corporate social responsibility- management concept
dc.subject.plpl
CSR- koncepcja zarządzania- społeczna odpowiedzialność biznesu
dc.titlepl
Wykorzystanie narzędzi CSR w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy Żywiec S.A.
dc.title.alternativepl
The use of CSR tools in building a positive image of a company on the example of Grupa Żywiec S.A.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
103
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Krakow
14
Bydgoszcz
10
Wroclaw
7
Lodz
3
Olsztyn
3
Poznan
3
Pruszków
3
Szczecin
3
Brzesko
2

No access

No Thumbnail Available