Analiza strategiczna szkółki pływackiej Swim Sport w Krakowie

master
dc.abstract.enThe main aim of this thesis is to understand the macro-environment, micro-environment and the interior of the Swim Sport school in Krakow and to examine customer feedback about the services carried out by the school. Swimming school sector continues to grow, more and more competitive companies are opening making the topic worthy of analysis. In addition, the thesis presents procedures for creation, selection, and implementation of changes to the business strategy and discusses the methods of analysis of the macro and micro-environment. The research was conducted in the form of a questionnaire, which was attended by 52 clients of Swim Sport and the interview with the owner of swimming school. It allowed to verify the quality of services provided by the Swim Sport. The thesis used scientific literature in the range of business management and strategic management.pl
dc.abstract.plPodstawowym celem pracy jest poznanie makrootoczenia, mikrootoczenia oraz wnętrza szkółki Swim Sport w Krakowie oraz zbadanie opinii klientów na temat prowadzonych przez szkółkę usług. Sektor szkółek pływackich wciąż się rozwija, powstaje coraz więcej konkurencyjnych firm, dlatego jest to temat wart analizy. Dodatkowo w rozdziałach zostały omówione procedury tworzenia, wyboru, zmiany i wdrażania strategii w przedsiębiorstwie oraz omówiono metody analizy makrootoczenia i mikrootoczenia. Badania własne przeprowadzone zostały w formie ankiety, w której wzięło udział 52 klientów Swim Sportu oraz wywiadu z właścicielem szkółki- pozwoliły one sprawdzić jakość usług wykonywanych przez szkółkę Swim Sport. W pracy wykorzystano literaturę naukowa z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem oraz zarządzania strategicznego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.authorBom, Roksanapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T04:04:55Z
dc.date.available2020-07-27T04:04:55Z
dc.date.submitted2016-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-111303-183216pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217233
dc.languagepolpl
dc.subject.enANALYSIS ENVIRONMENT- STRATEGY- SWIMMING SCHOOLpl
dc.subject.plANALIZA OTOCZENIA- STRATEGIA- SZKÓŁKA PŁYWACKApl
dc.titleAnaliza strategiczna szkółki pływackiej Swim Sport w Krakowiepl
dc.title.alternativeStrategic analysis of swimming school Swim Sport in Cracow.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main aim of this thesis is to understand the macro-environment, micro-environment and the interior of the Swim Sport school in Krakow and to examine customer feedback about the services carried out by the school. Swimming school sector continues to grow, more and more competitive companies are opening making the topic worthy of analysis. In addition, the thesis presents procedures for creation, selection, and implementation of changes to the business strategy and discusses the methods of analysis of the macro and micro-environment. The research was conducted in the form of a questionnaire, which was attended by 52 clients of Swim Sport and the interview with the owner of swimming school. It allowed to verify the quality of services provided by the Swim Sport. The thesis used scientific literature in the range of business management and strategic management.
dc.abstract.plpl
Podstawowym celem pracy jest poznanie makrootoczenia, mikrootoczenia oraz wnętrza szkółki Swim Sport w Krakowie oraz zbadanie opinii klientów na temat prowadzonych przez szkółkę usług. Sektor szkółek pływackich wciąż się rozwija, powstaje coraz więcej konkurencyjnych firm, dlatego jest to temat wart analizy. Dodatkowo w rozdziałach zostały omówione procedury tworzenia, wyboru, zmiany i wdrażania strategii w przedsiębiorstwie oraz omówiono metody analizy makrootoczenia i mikrootoczenia. Badania własne przeprowadzone zostały w formie ankiety, w której wzięło udział 52 klientów Swim Sportu oraz wywiadu z właścicielem szkółki- pozwoliły one sprawdzić jakość usług wykonywanych przez szkółkę Swim Sport. W pracy wykorzystano literaturę naukowa z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem oraz zarządzania strategicznego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.authorpl
Bom, Roksana
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-27T04:04:55Z
dc.date.available
2020-07-27T04:04:55Z
dc.date.submittedpl
2016-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-111303-183216
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/217233
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ANALYSIS ENVIRONMENT- STRATEGY- SWIMMING SCHOOL
dc.subject.plpl
ANALIZA OTOCZENIA- STRATEGIA- SZKÓŁKA PŁYWACKA
dc.titlepl
Analiza strategiczna szkółki pływackiej Swim Sport w Krakowie
dc.title.alternativepl
Strategic analysis of swimming school Swim Sport in Cracow.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
43
Views per month
Views per city
Wroclaw
8
Warsaw
5
Krakow
4
Dublin
2
Lublin
2
Bełchatów
1
Bydgoszcz
1
Gdynia
1
Gliwice
1
Gmina Przedbórz
1

No access

No Thumbnail Available