Strategia komunikacji marketingowej małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Peter-Sky

master
dc.abstract.enThe subject of the study are aspects of small business communication with stakeholders. The purpose and also the research problem of the paper is to discover and present the importance of marketing communication in a small business. The work addresses issues of communication theory. The author attempts to characterize the concept of integrated marketing communication as well as relationship marketing. By using the General Electric, PARTS and TOWS/SWOT models, she creates a proposal for the strategy dedicated to PeterSky company. Analyzing the example of a selected organization, the work is an attempt to prove the thesis that despite various problems faced by small entrepreneurs, thanks to adequate communication they are able to develop.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy są aspekty związane z komunikacją małych przedsiębiorstw z interesariuszami. Celem i jednocześnie problemem badawczym pracy jest odkrycie znaczenia komunikacji marketingowej w małym przedsiębiorstwie. Praca porusza kwestie teorii komunikacji. Autorka podejmuje próbę charakteryzacji pojęcia zintegrowanej komunikacji marketingowej czy marketingu relacji. Poprzez wykorzystanie modelu General Electric, PARTS i TOWS/SWOT tworzy propozycję strategii firmy Peter-Sky. Analizując przykład wybranej organizacji, praca jest próbą udowodnienia tezy, że pomimo problemów, z jakimi stykają się mali przedsiębiorcy, dzięki odpowiedniej komunikacji potrafią się rozwijać.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKopeć, Katarzynapl
dc.contributor.authorGzubicka, Zuzannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerKopeć, Katarzynapl
dc.date.accessioned2023-10-30T22:38:07Z
dc.date.available2023-10-30T22:38:07Z
dc.date.submitted2023-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą współczesnąpl
dc.identifier.apddiploma-164624-295202pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322572
dc.languagepolpl
dc.subject.enstakeholders, communication, marketing, business, strategypl
dc.subject.plinteresariusze, komunikacja, marketing, przedsiębiorstwo, strategiapl
dc.titleStrategia komunikacji marketingowej małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Peter-Skypl
dc.title.alternativeMarketing communication strategy of a small enterprise on the example of Peter-Sky companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the study are aspects of small business communication with stakeholders. The purpose and also the research problem of the paper is to discover and present the importance of marketing communication in a small business. The work addresses issues of communication theory. The author attempts to characterize the concept of integrated marketing communication as well as relationship marketing. By using the General Electric, PARTS and TOWS/SWOT models, she creates a proposal for the strategy dedicated to PeterSky company. Analyzing the example of a selected organization, the work is an attempt to prove the thesis that despite various problems faced by small entrepreneurs, thanks to adequate communication they are able to develop.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy są aspekty związane z komunikacją małych przedsiębiorstw z interesariuszami. Celem i jednocześnie problemem badawczym pracy jest odkrycie znaczenia komunikacji marketingowej w małym przedsiębiorstwie. Praca porusza kwestie teorii komunikacji. Autorka podejmuje próbę charakteryzacji pojęcia zintegrowanej komunikacji marketingowej czy marketingu relacji. Poprzez wykorzystanie modelu General Electric, PARTS i TOWS/SWOT tworzy propozycję strategii firmy Peter-Sky. Analizując przykład wybranej organizacji, praca jest próbą udowodnienia tezy, że pomimo problemów, z jakimi stykają się mali przedsiębiorcy, dzięki odpowiedniej komunikacji potrafią się rozwijać.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kopeć, Katarzyna
dc.contributor.authorpl
Gzubicka, Zuzanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Kopeć, Katarzyna
dc.date.accessioned
2023-10-30T22:38:07Z
dc.date.available
2023-10-30T22:38:07Z
dc.date.submittedpl
2023-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą współczesną
dc.identifier.apdpl
diploma-164624-295202
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322572
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
stakeholders, communication, marketing, business, strategy
dc.subject.plpl
interesariusze, komunikacja, marketing, przedsiębiorstwo, strategia
dc.titlepl
Strategia komunikacji marketingowej małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Peter-Sky
dc.title.alternativepl
Marketing communication strategy of a small enterprise on the example of Peter-Sky company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections