Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rola szkoły w rozwoju społecznym ucznia
2009
book section
article
Author
Huget Patrycja
Editor
Sigva Renata
Guzik Agnieszka
Book title / Journal title
Teoretyczne i praktyczne aspekty współczesnej edukacji
Place of publication: Publisher
Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM
Pages
91-99
ISBN
978-83-7571-074-8
Keywords in Polish
rozwój społeczny
psychologia społeczna
Date accessed
2020-10-28
Language
Polish
Book language / Journal language
Polish
Affiliation
Wydział Polonistyki : Katedra Polonistycznej Edukacji Nauczycielskiej
| dc.affiliation | Wydział Polonistyki : Katedra Polonistycznej Edukacji Nauczycielskiej | pl |
| dc.contributor.author | Huget, Patrycja - 128358 | pl |
| dc.contributor.editor | Sigva, Renata - 128072 | pl |
| dc.contributor.editor | Guzik, Agnieszka - 160633 | pl |
| dc.date.accession | 2020-10-28 | pl |
| dc.date.accessioned | 2020-10-28T09:11:16Z | |
| dc.date.available | 2020-10-28T09:11:16Z | |
| dc.date.issued | 2009 | pl |
| dc.date.openaccess | 84 | |
| dc.description.accesstime | po opublikowaniu | |
| dc.description.physical | 91-99 | pl |
| dc.description.publication | 0,56 | pl |
| dc.description.version | ostateczna wersja wydawcy | |
| dc.identifier.isbn | 978-83-7571-074-8 | pl |
| dc.identifier.project | ROD UJ / OP | pl |
| dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251644 | |
| dc.identifier.weblink | http://hdl.handle.net/11315/4266 | pl |
| dc.language | pol | pl |
| dc.language.container | pol | pl |
| dc.pubinfo | Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM | pl |
| dc.rights | Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
| dc.rights.licence | CC-BY-NC-ND | |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode | * |
| dc.share.type | otwarte repozytorium | |
| dc.subject.pl | rozwój społeczny | pl |
| dc.subject.pl | psychologia społeczna | pl |
| dc.subtype | Article | pl |
| dc.title | Rola szkoły w rozwoju społecznym ucznia | pl |
| dc.title.container | Teoretyczne i praktyczne aspekty współczesnej edukacji | pl |
| dc.type | BookSection | pl |
| dspace.entity.type | Publication |
dc.affiliationpl
Wydział Polonistyki : Katedra Polonistycznej Edukacji Nauczycielskiej dc.contributor.authorpl
Huget, Patrycja - 128358 dc.contributor.editorpl
Sigva, Renata - 128072 dc.contributor.editorpl
Guzik, Agnieszka - 160633 dc.date.accessionpl
2020-10-28 dc.date.accessioned
2020-10-28T09:11:16Z dc.date.available
2020-10-28T09:11:16Z dc.date.issuedpl
2009 dc.date.openaccess
84 dc.description.accesstime
po opublikowaniu dc.description.physicalpl
91-99 dc.description.publicationpl
0,56 dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy dc.identifier.isbnpl
978-83-7571-074-8 dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OP dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251644 dc.identifier.weblinkpl
http://hdl.handle.net/11315/4266 dc.languagepl
pol dc.language.containerpl
pol dc.pubinfopl
Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska dc.rights.licence
CC-BY-NC-ND dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/legalcode dc.share.type
otwarte repozytorium dc.subject.plpl
rozwój społeczny dc.subject.plpl
psychologia społeczna dc.subtypepl
Article dc.titlepl
Rola szkoły w rozwoju społecznym ucznia dc.title.containerpl
Teoretyczne i praktyczne aspekty współczesnej edukacji dc.typepl
BookSection dspace.entity.type
Publication Affiliations
No affiliation
Huget, Patrycja
Sigva, Renata
Guzik, Agnieszka
* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.
Views
74
Views per month
Views per city
Warsaw
14
Wroclaw
12
Krakow
5
Lodz
4
Dublin
3
Radom
3
Sokółka
3
Kielce
2
Kietrz
2
Poznan
2
Downloads
huget_rola_szkoly_w_rozwoju_spolecznym_ucznia_2009.pdf
475
huget_rola_szkoly_w_rozwoju_spolecznym_ucznia_2009.odt
318
Open Access
Loading...