Kreatywność w procesie tworzenia kampanii reklamowej

licenciate
dc.abstract.enThe following essay is split into three parts. The first chapter includes definition of advertising, goals, functions and the elements that advertising should be composed of. Second chapter covers creativity in the process of advertising, "perceptual filtering" and the way ofaffecting someone's attention. What is more, it presents various techniques of stimulation of creative thinking and the elements that can block this process. Third chapter is dedicated to examples of creative and provocative advertising. It presents shocking, ethical and unethicalexamples of advertising campaigns, examples of anti-advertising and social campaigns.pl
dc.abstract.otherPraca podzielona została na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy odnosi się do charakterystyki reklamy jej definicji, celów funkcji oraz elementów z jakich reklama powinna się składać. W rozdziale drugim omówiono zagadnienie kreatywności w reklamie, przedstawiono zagadnienie filtrowania percepcyjnego oraz omówiono jak reklama wpływa na naszą uwagę, przedstawiono techniki twórczego myślenia a także elementy, które mogą je hamować. Rozdział trzeci poświęcony został przykładom reklam kreatywnych i prowokujących Zaprezentowano w nim przykłady reklam szokujących, etycznych oraz nieetycznych, omówiono antyreklamy a także ukazano przykłady wybranych kampanii społecznych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorLasek, Ewapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-14T20:57:01Z
dc.date.available2020-07-14T20:57:01Z
dc.date.submitted2011-07-07pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-56555-98287pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/170970
dc.subject.enadvertising - creativity – creative thinking – advertising campaignpl
dc.subject.otherreklama- kreatywność- myślenie twórcze- kampania reklamowapl
dc.titleKreatywność w procesie tworzenia kampanii reklamowejpl
dc.title.alternativeCreativity in the process of creating advertising campaignpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following essay is split into three parts. The first chapter includes definition of advertising, goals, functions and the elements that advertising should be composed of. Second chapter covers creativity in the process of advertising, "perceptual filtering" and the way ofaffecting someone's attention. What is more, it presents various techniques of stimulation of creative thinking and the elements that can block this process. Third chapter is dedicated to examples of creative and provocative advertising. It presents shocking, ethical and unethicalexamples of advertising campaigns, examples of anti-advertising and social campaigns.
dc.abstract.otherpl
Praca podzielona została na trzy rozdziały. Rozdział pierwszy odnosi się do charakterystyki reklamy jej definicji, celów funkcji oraz elementów z jakich reklama powinna się składać. W rozdziale drugim omówiono zagadnienie kreatywności w reklamie, przedstawiono zagadnienie filtrowania percepcyjnego oraz omówiono jak reklama wpływa na naszą uwagę, przedstawiono techniki twórczego myślenia a także elementy, które mogą je hamować. Rozdział trzeci poświęcony został przykładom reklam kreatywnych i prowokujących Zaprezentowano w nim przykłady reklam szokujących, etycznych oraz nieetycznych, omówiono antyreklamy a także ukazano przykłady wybranych kampanii społecznych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Lasek, Ewa
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-14T20:57:01Z
dc.date.available
2020-07-14T20:57:01Z
dc.date.submittedpl
2011-07-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-56555-98287
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/170970
dc.subject.enpl
advertising - creativity – creative thinking – advertising campaign
dc.subject.otherpl
reklama- kreatywność- myślenie twórcze- kampania reklamowa
dc.titlepl
Kreatywność w procesie tworzenia kampanii reklamowej
dc.title.alternativepl
Creativity in the process of creating advertising campaign
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available