Działania promocyjne w Internecie a komunikacja z klientami

licenciate
dc.abstract.enThis BA dissertation mainly presents the impact of the promotion on the Internet on the transfer of information between the company and the client and their decision-making in the process of purchasing products. The role of the Internet as a communication medium is shown here, with regard to social networking sites, but also e-mail marketing and influencer marketing. Taking into account the subject matter, a study was carried out in the form of an anonymous online questionnaire. The aim of the study is to obtain information to what extent online promotion tools influence the purchasing decisions of respondents. The results confirmed the great interest in online shopping and the impact of sales promotion on customers. The conclusions from the research conducted strongly emphasize the importance of certain factors on the relationship between the consumer and the company.pl
dc.abstract.plPraca ta przede wszystkim przedstawia wpływ wybranych narzędzi promocji w Internecie na przekazywanie informacji pomiędzy firmą a klientem i podejmowanie przez nich decyzji w procesie nabywania produktów. Ukazana została tutaj rola Internetu jako medium komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem portali społecznościowych, ale również zagadnień e-mail marketingu oraz influencer marketingu. Biorąc pod uwagę poruszaną tematykę przeprowadzone zostało badanie w postaci anonimowej, internetowej ankiety. Cel badania to uzyskanie informacji w jakim stopniu internetowe narzędzia promocji wpływają na decyzje zakupowe respondentów. Wyniki potwierdziły duże zainteresowanie zakupów internetowych oraz wpływ promocji sprzedaży na klientów. Wnioski z przeprowadzonego badania zdecydowanie podkreślają znaczenie pewnych czynników na relację konsumenta oraz firmy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorJajeśnica, Weronikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2021-07-01T21:33:08Z
dc.date.available2021-07-01T21:33:08Z
dc.date.submitted2021-06-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-140138-253910pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/275888
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet - communication - marketing - social network - promotionpl
dc.subject.plInternet - komunikacja - marketing - portal społecznościowy - promocjapl
dc.titleDziałania promocyjne w Internecie a komunikacja z klientamipl
dc.title.alternativePromotional activities on the Internet and communication with costumerspl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This BA dissertation mainly presents the impact of the promotion on the Internet on the transfer of information between the company and the client and their decision-making in the process of purchasing products. The role of the Internet as a communication medium is shown here, with regard to social networking sites, but also e-mail marketing and influencer marketing. Taking into account the subject matter, a study was carried out in the form of an anonymous online questionnaire. The aim of the study is to obtain information to what extent online promotion tools influence the purchasing decisions of respondents. The results confirmed the great interest in online shopping and the impact of sales promotion on customers. The conclusions from the research conducted strongly emphasize the importance of certain factors on the relationship between the consumer and the company.
dc.abstract.plpl
Praca ta przede wszystkim przedstawia wpływ wybranych narzędzi promocji w Internecie na przekazywanie informacji pomiędzy firmą a klientem i podejmowanie przez nich decyzji w procesie nabywania produktów. Ukazana została tutaj rola Internetu jako medium komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem portali społecznościowych, ale również zagadnień e-mail marketingu oraz influencer marketingu. Biorąc pod uwagę poruszaną tematykę przeprowadzone zostało badanie w postaci anonimowej, internetowej ankiety. Cel badania to uzyskanie informacji w jakim stopniu internetowe narzędzia promocji wpływają na decyzje zakupowe respondentów. Wyniki potwierdziły duże zainteresowanie zakupów internetowych oraz wpływ promocji sprzedaży na klientów. Wnioski z przeprowadzonego badania zdecydowanie podkreślają znaczenie pewnych czynników na relację konsumenta oraz firmy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Jajeśnica, Weronika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2021-07-01T21:33:08Z
dc.date.available
2021-07-01T21:33:08Z
dc.date.submittedpl
2021-06-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-140138-253910
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/275888
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet - communication - marketing - social network - promotion
dc.subject.plpl
Internet - komunikacja - marketing - portal społecznościowy - promocja
dc.titlepl
Działania promocyjne w Internecie a komunikacja z klientami
dc.title.alternativepl
Promotional activities on the Internet and communication with costumers
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
76
Views per month
Views per city
Warsaw
18
Krakow
9
Poznan
6
Lodz
4
Wroclaw
4
Gdynia
3
Bydgoszcz
2
Chandler
2
Gdansk
2
Radom
2

No access

No Thumbnail Available