Budowanie wizerunku jednostki terytorialnej na przyķładzie gminy Andrychów.

licenciate
dc.abstract.enThe main purpose of this thesis is to analyse the image and the ways of creating its in territorial marketing. Commune Andrychów was used as an example. Case study research was used and the main source of data was interview, which was conducted with the director of Tourism, Sport and Culture Department of City Hall in Andrychów. Performed conversation allowed to find the responses to the research questions, raised by the author. Research shows, that image is an important category, in case of functioning territorial unit, and its creating requires using mixed set of tools, with simultaneous cooperation people from different environments, which allows to get many benefits by the commune.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest analiza wizerunku oraz sposobu jego budowania w marketingu terytorialnym. Jako przykład, wykorzystano gminę Andrychów. Posłużono się metodą case study research, a głównym źródłem danych był wywiad, przeprowadzony z kierownikiem Wydziału Turystyki, Sportu i Kultury Urzędu Miejskiego w Andrychowie. Odbyta rozmowa pozwoliła znaleźć odpowiedzi na postawione przez autora pytania badawcze. Z badań wynika, iż wizerunek jest istotną kategorią w przypadku funkcjonowania jednostki terytorialnej, a jego budowanie wymaga użycia zróżnicowanego zestawu narzędzi, przy jednoczesnej współpracy osób z różnych środowisk, co pozwala na osiąganie wielu korzyści przez gminę.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorŻywioł, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T09:39:49Z
dc.date.available2020-07-27T09:39:49Z
dc.date.submitted2017-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-117099-192712pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222338
dc.languagepolpl
dc.subject.encommune Andrychów – territorial marketing – image of territorial unitpl
dc.subject.plgmina Andrychów – marketing terytorialny – wizerunek jednostki terytorialnejpl
dc.titleBudowanie wizerunku jednostki terytorialnej na przyķładzie gminy Andrychów.pl
dc.title.alternativeCreating image of territorial unit by the example of commune Andrychów.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main purpose of this thesis is to analyse the image and the ways of creating its in territorial marketing. Commune Andrychów was used as an example. Case study research was used and the main source of data was interview, which was conducted with the director of Tourism, Sport and Culture Department of City Hall in Andrychów. Performed conversation allowed to find the responses to the research questions, raised by the author. Research shows, that image is an important category, in case of functioning territorial unit, and its creating requires using mixed set of tools, with simultaneous cooperation people from different environments, which allows to get many benefits by the commune.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest analiza wizerunku oraz sposobu jego budowania w marketingu terytorialnym. Jako przykład, wykorzystano gminę Andrychów. Posłużono się metodą case study research, a głównym źródłem danych był wywiad, przeprowadzony z kierownikiem Wydziału Turystyki, Sportu i Kultury Urzędu Miejskiego w Andrychowie. Odbyta rozmowa pozwoliła znaleźć odpowiedzi na postawione przez autora pytania badawcze. Z badań wynika, iż wizerunek jest istotną kategorią w przypadku funkcjonowania jednostki terytorialnej, a jego budowanie wymaga użycia zróżnicowanego zestawu narzędzi, przy jednoczesnej współpracy osób z różnych środowisk, co pozwala na osiąganie wielu korzyści przez gminę.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Żywioł, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-27T09:39:49Z
dc.date.available
2020-07-27T09:39:49Z
dc.date.submittedpl
2017-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-117099-192712
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/222338
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
commune Andrychów – territorial marketing – image of territorial unit
dc.subject.plpl
gmina Andrychów – marketing terytorialny – wizerunek jednostki terytorialnej
dc.titlepl
Budowanie wizerunku jednostki terytorialnej na przyķładzie gminy Andrychów.
dc.title.alternativepl
Creating image of territorial unit by the example of commune Andrychów.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Krakow
6
Wroclaw
3
Zabrze
3
Gdynia
2
Warsaw
2
Dublin
1
Katowice
1
Krasne
1
Milanówek
1
Sanok
1

No access

No Thumbnail Available