FACEBOOK – NARZĘDZIE KOMUNIKACJI I MARKETINGU CZY NIEODŁĄCZNY ELEMENT ŻYCIA CODZIENNEGO?

licenciate
dc.abstract.enThis bachelor thesis takes up issues related to the relation between human and social media (in this particular case Facebook). Considering the role of social media in today's reality, this work aims to focus mainly on the negative aspects of ties at various levels and stages of human life. The general Facebook specification will be presented - statistics of the number of users, the idea and policy of the portal, regulations, algorithms that operate not only on the conscious levels of our participation. The research problem included in the work is primarily the impact of social media on society and the individual.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca, podejmuje problematykę dotyczącą relacji między człowiekiem a mediami społecznościowymi (w tym konkretnym wypadku Facebookiem). Biorąc pod uwagę rolę social mediów w dzisiejszej rzeczywistości, praca ta ma na celu skupienie się głównie na negatywnych aspektach więzi na różnych płaszczyznach oraz etapach życia człowieka. Przedstawiona zostanie ogólna specyfikacja Facebooka – statystyki ilości użytkowników, idea i polityka portalu, regulamin, algorytmy działające nie tylko na świadomych poziomach naszego uczestnictwa. Problemem badawczym zawartym w pracy jest przede wszystkim wpływ social mediów na społeczeństwo i jednostkę.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorDubiel, Anetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T16:39:37Z
dc.date.available2020-07-27T16:39:37Z
dc.date.submitted2018-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-124065-208844pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228370
dc.languagepolpl
dc.subject.enFacebook, social media, humanistic management, management, Internet, communication, marketing, user, communitypl
dc.subject.plFacebook, social media, zarządzanie humanistyczne, zarządzanie, Internet, komunikacja, marketing, użytkownik, społecznośćpl
dc.titleFACEBOOK – NARZĘDZIE KOMUNIKACJI I MARKETINGU CZY NIEODŁĄCZNY ELEMENT ŻYCIA CODZIENNEGO?pl
dc.title.alternativeFacebook - a communication and marketing tool or an inseparable element of daily life?pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This bachelor thesis takes up issues related to the relation between human and social media (in this particular case Facebook). Considering the role of social media in today's reality, this work aims to focus mainly on the negative aspects of ties at various levels and stages of human life. The general Facebook specification will be presented - statistics of the number of users, the idea and policy of the portal, regulations, algorithms that operate not only on the conscious levels of our participation. The research problem included in the work is primarily the impact of social media on society and the individual.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca, podejmuje problematykę dotyczącą relacji między człowiekiem a mediami społecznościowymi (w tym konkretnym wypadku Facebookiem). Biorąc pod uwagę rolę social mediów w dzisiejszej rzeczywistości, praca ta ma na celu skupienie się głównie na negatywnych aspektach więzi na różnych płaszczyznach oraz etapach życia człowieka. Przedstawiona zostanie ogólna specyfikacja Facebooka – statystyki ilości użytkowników, idea i polityka portalu, regulamin, algorytmy działające nie tylko na świadomych poziomach naszego uczestnictwa. Problemem badawczym zawartym w pracy jest przede wszystkim wpływ social mediów na społeczeństwo i jednostkę.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Dubiel, Aneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.date.accessioned
2020-07-27T16:39:37Z
dc.date.available
2020-07-27T16:39:37Z
dc.date.submittedpl
2018-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-124065-208844
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228370
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Facebook, social media, humanistic management, management, Internet, communication, marketing, user, community
dc.subject.plpl
Facebook, social media, zarządzanie humanistyczne, zarządzanie, Internet, komunikacja, marketing, użytkownik, społeczność
dc.titlepl
FACEBOOK – NARZĘDZIE KOMUNIKACJI I MARKETINGU CZY NIEODŁĄCZNY ELEMENT ŻYCIA CODZIENNEGO?
dc.title.alternativepl
Facebook - a communication and marketing tool or an inseparable element of daily life?
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
37
Views per month
Views per city
Warsaw
10
Krakow
5
Wroclaw
5
Poznan
3
Dublin
2
Szczecin
2
Bielawa
1
Bydgoszcz
1
Dobre
1
Dąbrowa Górnicza
1

No access

No Thumbnail Available