Perswazyjna funkcja poszczególnych typów postaci występujących w reklamach społecznych

2018
journal article
article
cris.lastimport.wos2024-04-09T18:37:57Z
dc.abstract.enThe advertisement has a sender. This problem is more complicated, because the researchers indicate two types of sender of the advertisement. The sender are people, which order to create the advertisement and person, which occurs in the advertisement. The main objective of this article is person, which occurs in the social advertisement. In this article the author describes type of persons, which occur in the social advertisement. The author of the article describes persuasive function of the person, which occur in the social advertisement. The subject of the research are advertising films.pl
dc.abstract.plReklama jest komunikatem perswazyjnym posiadającym określonego nadawcę. Wyróżnia się dwa typy nadawcy komunikatu reklamowego. Jest nim podmiot zlecający utworzenie danej reklamy oraz osoba w niej występująca. Przedmiotem mojego zainteresowania jest osoba występująca w reklamie społecznej. W niniejszym artykule wskazuję wybrane typy postaci, które pojawiają się w reklamach społecznych, oraz opisuję, w jaki sposób osoba występująca w przekazie społecznym wpływa na perswazyjność tego rodzaju komunikatu. Analizowany materiał badawczy obejmuje filmy reklamowe.pl
dc.contributor.authorWójciuk, Annapl
dc.date.accession2018-08-07pl
dc.date.accessioned2018-08-07T08:17:54Z
dc.date.available2018-08-07T08:17:54Z
dc.date.issued2018pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 82pl
dc.description.number20 (1)pl
dc.description.physical63-82pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.doi10.12797/ZNTDSP.09.2018.20.04pl
dc.identifier.eissn2082-9213pl
dc.identifier.issn2299-2383pl
dc.identifier.projectROD UJ / OPpl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/56143
dc.identifier.weblinkhttp://www.doktoranci.uj.edu.pl/documents/1167150/0/ZN+Spol+20_1_2018/4ef95e1c-f115-472f-886b-2c6d6b724992#page=63pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.licenceCC-BY-NC
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.enadvertisementpl
dc.subject.ensocial advertisementpl
dc.subject.ensender of the advertisementpl
dc.subject.enperson, which occurs in the advertisementpl
dc.subject.enpersuasionpl
dc.subject.plreklamapl
dc.subject.plreklama społecznapl
dc.subject.plnadawca reklamypl
dc.subject.plosoba występująca w reklamiepl
dc.subject.plperswazjapl
dc.subtypeArticlepl
dc.titlePerswazyjna funkcja poszczególnych typów postaci występujących w reklamach społecznychpl
dc.title.alternativeType of the persons, which occurs in the social advertisementspl
dc.title.journalZeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nauki Społecznepl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
cris.lastimport.wos
2024-04-09T18:37:57Z
dc.abstract.enpl
The advertisement has a sender. This problem is more complicated, because the researchers indicate two types of sender of the advertisement. The sender are people, which order to create the advertisement and person, which occurs in the advertisement. The main objective of this article is person, which occurs in the social advertisement. In this article the author describes type of persons, which occur in the social advertisement. The author of the article describes persuasive function of the person, which occur in the social advertisement. The subject of the research are advertising films.
dc.abstract.plpl
Reklama jest komunikatem perswazyjnym posiadającym określonego nadawcę. Wyróżnia się dwa typy nadawcy komunikatu reklamowego. Jest nim podmiot zlecający utworzenie danej reklamy oraz osoba w niej występująca. Przedmiotem mojego zainteresowania jest osoba występująca w reklamie społecznej. W niniejszym artykule wskazuję wybrane typy postaci, które pojawiają się w reklamach społecznych, oraz opisuję, w jaki sposób osoba występująca w przekazie społecznym wpływa na perswazyjność tego rodzaju komunikatu. Analizowany materiał badawczy obejmuje filmy reklamowe.
dc.contributor.authorpl
Wójciuk, Anna
dc.date.accessionpl
2018-08-07
dc.date.accessioned
2018-08-07T08:17:54Z
dc.date.available
2018-08-07T08:17:54Z
dc.date.issuedpl
2018
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 82
dc.description.numberpl
20 (1)
dc.description.physicalpl
63-82
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.doipl
10.12797/ZNTDSP.09.2018.20.04
dc.identifier.eissnpl
2082-9213
dc.identifier.issnpl
2299-2383
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OP
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/56143
dc.identifier.weblinkpl
http://www.doktoranci.uj.edu.pl/documents/1167150/0/ZN+Spol+20_1_2018/4ef95e1c-f115-472f-886b-2c6d6b724992#page=63
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
dc.rights.licence
CC-BY-NC
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
advertisement
dc.subject.enpl
social advertisement
dc.subject.enpl
sender of the advertisement
dc.subject.enpl
person, which occurs in the advertisement
dc.subject.enpl
persuasion
dc.subject.plpl
reklama
dc.subject.plpl
reklama społeczna
dc.subject.plpl
nadawca reklamy
dc.subject.plpl
osoba występująca w reklamie
dc.subject.plpl
perswazja
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Perswazyjna funkcja poszczególnych typów postaci występujących w reklamach społecznych
dc.title.alternativepl
Type of the persons, which occurs in the social advertisements
dc.title.journalpl
Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Nauki Społeczne
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
17
Views per month
Views per city
Poznan
4
Warsaw
3
Gdansk
2
Krakow
2
Ashburn
1
Gdynia
1
Ruda Śląska
1
San Jose
1
Sofia
1
Szczercow
1
Downloads
wojciuk_perswazyjna_funkcja_poszczegolnych_typow_postaci_2018.odt
121
wojciuk_perswazyjna_funkcja_poszczegolnych_typow_postaci_2018.pdf
57