Usługi świadczone przez firmę Human Outsourcing w opinii klienta

master
dc.abstract.enA survey examining the level of customer satisfaction is reported in the thesis. . The research method, apart from the survey, was author’s participant observation. The aim of the research was to find the answer to the following questions: what is the level of customer satisfaction of the services of an outer company- Human Outsourcing? are the services it offers professional and effective? will the customers want to use the outer company services again? are the employees experienced enough in gastronomy? Conclusions: customers do not look at outsourcing services paying special attention to a fast and efficient recruitment or a flexible offer. Customers pay attention to the price, which sometimes serves as an excuse for the outsourcing service. They are very cautious about outsourcing services because this kind of services is not well known yet. The respondents rarely used outsourcing services. Most of them declare that they want to use the services of Human Outsourcing in future, which shows high level of the services.pl
dc.abstract.plW pracy przedstawiono wyniki badania poziomu satysfakcji klienta. Metodą badawczą oprócz ankiety była obserwacja uczestnicząca. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: Jakie jest poziom zadowolenia klientów z usług firmy zewnętrznej- Human Outsourcing? Czy usługi które oferuję są profesjonalne i bez zarzutu spełniają swoją rolę? Czy klienci będą chcieli powtórnie skorzystać z usług firmy zewnętrznej? Czy oferowani pracownicy są dostatecznie doświadczeni w branży gastronomicznej? Wnioski : Klienci nie patrzą na usługi outsourcingowe pod kontem dobrego „ szybkiego „ pracownika , sprawnej rekrutacji czy elastycznej oferty. Klienci patrzą na cenę która czasem bywa powodem rezygnacji z usługi outsourcingowej. Ostrożnie podchodzą do usługi outsourcingowej ponieważ nie jest jeszcze powszechnie znana, ankietowani respondenci w rzadko korzystali wcześniej z usług firm zewnętrznych. Większość badanych z chęcią skorzysta w przyszłości z usług firmy Human Outsourcing co świadczy o wysokim poziomie usług.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.authorAdamska, Małgorzatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T12:45:14Z
dc.date.available2020-07-24T12:45:14Z
dc.date.submitted2012-10-25pl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-71352-134688pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/184437
dc.languagepolpl
dc.subject.enoutsourcing, gastronomy, outsourcing companypl
dc.subject.ploutsourcing, gastronomia, firma outsourcingowapl
dc.titleUsługi świadczone przez firmę Human Outsourcing w opinii klientapl
dc.title.alternativeOutsourcing of services by Human Outsourcing client assessment.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
A survey examining the level of customer satisfaction is reported in the thesis. . The research method, apart from the survey, was author’s participant observation. The aim of the research was to find the answer to the following questions: what is the level of customer satisfaction of the services of an outer company- Human Outsourcing? are the services it offers professional and effective? will the customers want to use the outer company services again? are the employees experienced enough in gastronomy? Conclusions: customers do not look at outsourcing services paying special attention to a fast and efficient recruitment or a flexible offer. Customers pay attention to the price, which sometimes serves as an excuse for the outsourcing service. They are very cautious about outsourcing services because this kind of services is not well known yet. The respondents rarely used outsourcing services. Most of them declare that they want to use the services of Human Outsourcing in future, which shows high level of the services.
dc.abstract.plpl
W pracy przedstawiono wyniki badania poziomu satysfakcji klienta. Metodą badawczą oprócz ankiety była obserwacja uczestnicząca. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: Jakie jest poziom zadowolenia klientów z usług firmy zewnętrznej- Human Outsourcing? Czy usługi które oferuję są profesjonalne i bez zarzutu spełniają swoją rolę? Czy klienci będą chcieli powtórnie skorzystać z usług firmy zewnętrznej? Czy oferowani pracownicy są dostatecznie doświadczeni w branży gastronomicznej? Wnioski : Klienci nie patrzą na usługi outsourcingowe pod kontem dobrego „ szybkiego „ pracownika , sprawnej rekrutacji czy elastycznej oferty. Klienci patrzą na cenę która czasem bywa powodem rezygnacji z usługi outsourcingowej. Ostrożnie podchodzą do usługi outsourcingowej ponieważ nie jest jeszcze powszechnie znana, ankietowani respondenci w rzadko korzystali wcześniej z usług firm zewnętrznych. Większość badanych z chęcią skorzysta w przyszłości z usług firmy Human Outsourcing co świadczy o wysokim poziomie usług.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.authorpl
Adamska, Małgorzata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-24T12:45:14Z
dc.date.available
2020-07-24T12:45:14Z
dc.date.submittedpl
2012-10-25
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-71352-134688
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/184437
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
outsourcing, gastronomy, outsourcing company
dc.subject.plpl
outsourcing, gastronomia, firma outsourcingowa
dc.titlepl
Usługi świadczone przez firmę Human Outsourcing w opinii klienta
dc.title.alternativepl
Outsourcing of services by Human Outsourcing client assessment.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
10
Views per month
Views per city
Wroclaw
3
Dublin
2
Bayreuth
1
Lublin
1
Szczecin
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available