Produkt trenera personalnego doby internetu

2016
book section
article
dc.abstract.plTematem pracy jest produkt jako element marketingu mix trenera personalnego. Cel autora to odpowiedź na pytanie, co stanowi ofertę najbardziej popularnych trenerów w świecie Internetu oraz porównanie struktury produktów przez nich oferowanych. W pracy zastosowano metodę wielokrotnego studium przypadku, analizując 9 trenerów z 4 krajów. Kryterium doboru trenerów w badaniu była największa popularność na Facebooku i Youtube. Głównym problemem w zwiększaniu zakresu aktywności przez pojedynczego trenera jest ograniczenie czasowe związane z koniecznością indywidualnego, bezpośredniego kontaktu z ograniczoną liczbą klientów jednorazowo. Trenerzy, których produkty są przedmiotem badania znieśli tę barierę, wykorzystując Internet. We wszystkich przypadkach to właśnie Internet stał się głównym kanałem komunikacji z fanami. Bezpłatny kontent umieszczany w kanałach społecznościowych jest fundamentem marketingowym, do którego dołączane są dodatkowe (płatne i bezpłatne) elementy ich oferty.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Katedra Zarządzania w Turystycepl
dc.contributor.authorFazan, Józefpl
dc.contributor.editorNessel, Karolina - 200100 pl
dc.date.accession2017-01-30pl
dc.date.accessioned2017-02-02T15:32:13Z
dc.date.available2017-02-02T15:32:13Z
dc.date.issued2016pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 155-156pl
dc.description.physical143-156pl
dc.description.publication0,8pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-940368-3-6pl
dc.identifier.projectROD UJ / Ppl
dc.identifier.urihttp://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/36818
dc.identifier.weblinkhttp://www.turystyka.uj.edu.pl/documents/6192704/134362354/MOS+2016.+Marketing+w+sporcie.+Sport+w+marketingu.pdf/dc586ce2-e5d9-4254-87f1-18bcdb4e9661pl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKraków : Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiegopl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-SA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeinne
dc.subject.plproduktpl
dc.subject.pltrener personalnypl
dc.subject.plmarketing mixpl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleProdukt trenera personalnego doby internetupl
dc.title.alternativePersonal trainer in the interned erapl
dc.title.containerMarketing w sporcie : sport w marketingu : młodzi o sporcie 2016pl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest produkt jako element marketingu mix trenera personalnego. Cel autora to odpowiedź na pytanie, co stanowi ofertę najbardziej popularnych trenerów w świecie Internetu oraz porównanie struktury produktów przez nich oferowanych. W pracy zastosowano metodę wielokrotnego studium przypadku, analizując 9 trenerów z 4 krajów. Kryterium doboru trenerów w badaniu była największa popularność na Facebooku i Youtube. Głównym problemem w zwiększaniu zakresu aktywności przez pojedynczego trenera jest ograniczenie czasowe związane z koniecznością indywidualnego, bezpośredniego kontaktu z ograniczoną liczbą klientów jednorazowo. Trenerzy, których produkty są przedmiotem badania znieśli tę barierę, wykorzystując Internet. We wszystkich przypadkach to właśnie Internet stał się głównym kanałem komunikacji z fanami. Bezpłatny kontent umieszczany w kanałach społecznościowych jest fundamentem marketingowym, do którego dołączane są dodatkowe (płatne i bezpłatne) elementy ich oferty.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Katedra Zarządzania w Turystyce
dc.contributor.authorpl
Fazan, Józef
dc.contributor.editorpl
Nessel, Karolina - 200100
dc.date.accessionpl
2017-01-30
dc.date.accessioned
2017-02-02T15:32:13Z
dc.date.available
2017-02-02T15:32:13Z
dc.date.issuedpl
2016
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 155-156
dc.description.physicalpl
143-156
dc.description.publicationpl
0,8
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-940368-3-6
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / P
dc.identifier.uri
http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/36818
dc.identifier.weblinkpl
http://www.turystyka.uj.edu.pl/documents/6192704/134362354/MOS+2016.+Marketing+w+sporcie.+Sport+w+marketingu.pdf/dc586ce2-e5d9-4254-87f1-18bcdb4e9661
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Kraków : Katedra Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY-NC-SA
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
inne
dc.subject.plpl
produkt
dc.subject.plpl
trener personalny
dc.subject.plpl
marketing mix
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Produkt trenera personalnego doby internetu
dc.title.alternativepl
Personal trainer in the interned era
dc.title.containerpl
Marketing w sporcie : sport w marketingu : młodzi o sporcie 2016
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
6
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Mogilany
1
Downloads
fazan_produkt_trenera_personalnego_doby_internetu_2016.pdf
28
fazan_produkt_trenera_personalnego_doby_internetu_2016.odt
26