Promocja marki w mediach społecznościowych. Instagram jako narzędzie marketingowe

master
dc.abstract.enThis paper aims to analyse the effectiveness of marketing campaigns conducted by various companies on Instagram - a social networking app for sharing photos and videos from smartphones. The work consists of four chapters. The first one defines the term of internet marketing, paying special attention to similarities and differences between traditional media and new media. This chapter also characterizes the most popular types of online advertising, what allows to learn different ways of reaching potential customers. The second chapter concentrates on campaigns in social media, emphasizing the importance of choosing the right platform depending to the business and its goals. The third chapter describes the main features and capabilities of Instagram. The fourth one presents various approaches to the Instagram promotion of companies from different industries and describes the results which these companies managed to achieve due to activities which were undertaken.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy została przeanalizowana skuteczność kampanii marketingowych prowadzonych przez firmy posiadające konto w aplikacji Instagram, która jest serwisem społecznościowym o charakterze fotograficznym. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy został poświęcony pojęciu marketingu internetowego, zwracając szczególną uwagę na podobieństwa i różnice między działaniami promocyjnymi w mediach nowoczesnych i tradycyjnych. Rozdział ten także zawiera charakterystykę najbardziej popularnych form reklamy sieciowej, co daje możliwość zapoznania się z różnymi sposobami dotarcia do potencjalnych klientów. W rozdziale drugim opisano prowadzenie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, podkreślając istotność wyboru odpowiedniego serwisu w zależności od rodzaju działalności biznesowej i jej celów. W rozdziale trzecim została dogłębnie scharakteryzowana funkcjonalność oraz możliwości aplikacji Instagram, która w ostatnich latach jest wykorzystywana przez wiele marek jako skuteczne narzędzie promocji w internecie. W rozdziale czwartym zostały przedstawione podejścia do promocji na Instagramie firm, które pochodzą z odmiennych branż i mają różny okres doświadczenia, a także opisane rezultaty, które firmom tym udało się osiągnąć w wyniku podjętych działań marketingowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorVaranetskaya, Viktoryiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:05:27Z
dc.date.available2020-07-27T23:05:27Z
dc.date.submitted2019-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-131663-191934pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234283
dc.languagepolpl
dc.subject.ensocial media, marketing, social media marketing, SMM, internet marketing, online advertising, Instagram, promotion, internet, brand promotionpl
dc.subject.plmedia społecznościowe, marketing, marketing w mediach społecznościowych, marketing internetowy, reklama internetowa, Instagram, promocja, internet, promocja markipl
dc.titlePromocja marki w mediach społecznościowych. Instagram jako narzędzie marketingowepl
dc.title.alternativeSocial media promotion. Instagram as a marketing toolpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper aims to analyse the effectiveness of marketing campaigns conducted by various companies on Instagram - a social networking app for sharing photos and videos from smartphones. The work consists of four chapters. The first one defines the term of internet marketing, paying special attention to similarities and differences between traditional media and new media. This chapter also characterizes the most popular types of online advertising, what allows to learn different ways of reaching potential customers. The second chapter concentrates on campaigns in social media, emphasizing the importance of choosing the right platform depending to the business and its goals. The third chapter describes the main features and capabilities of Instagram. The fourth one presents various approaches to the Instagram promotion of companies from different industries and describes the results which these companies managed to achieve due to activities which were undertaken.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy została przeanalizowana skuteczność kampanii marketingowych prowadzonych przez firmy posiadające konto w aplikacji Instagram, która jest serwisem społecznościowym o charakterze fotograficznym. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy został poświęcony pojęciu marketingu internetowego, zwracając szczególną uwagę na podobieństwa i różnice między działaniami promocyjnymi w mediach nowoczesnych i tradycyjnych. Rozdział ten także zawiera charakterystykę najbardziej popularnych form reklamy sieciowej, co daje możliwość zapoznania się z różnymi sposobami dotarcia do potencjalnych klientów. W rozdziale drugim opisano prowadzenie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, podkreślając istotność wyboru odpowiedniego serwisu w zależności od rodzaju działalności biznesowej i jej celów. W rozdziale trzecim została dogłębnie scharakteryzowana funkcjonalność oraz możliwości aplikacji Instagram, która w ostatnich latach jest wykorzystywana przez wiele marek jako skuteczne narzędzie promocji w internecie. W rozdziale czwartym zostały przedstawione podejścia do promocji na Instagramie firm, które pochodzą z odmiennych branż i mają różny okres doświadczenia, a także opisane rezultaty, które firmom tym udało się osiągnąć w wyniku podjętych działań marketingowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Varanetskaya, Viktoryia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:05:27Z
dc.date.available
2020-07-27T23:05:27Z
dc.date.submittedpl
2019-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-131663-191934
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234283
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
social media, marketing, social media marketing, SMM, internet marketing, online advertising, Instagram, promotion, internet, brand promotion
dc.subject.plpl
media społecznościowe, marketing, marketing w mediach społecznościowych, marketing internetowy, reklama internetowa, Instagram, promocja, internet, promocja marki
dc.titlepl
Promocja marki w mediach społecznościowych. Instagram jako narzędzie marketingowe
dc.title.alternativepl
Social media promotion. Instagram as a marketing tool
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
344
Views per month
Views per city
Krakow
59
Warsaw
58
Poznan
25
Lodz
14
Szczecin
13
Wroclaw
13
Gdansk
10
Katowice
10
Lublin
6
Andrespol
4

No access

No Thumbnail Available