Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Promocja marki w mediach społecznościowych. Instagram jako narzędzie marketingowe
Social media promotion. Instagram as a marketing tool
media społecznościowe, marketing, marketing w mediach społecznościowych, marketing internetowy, reklama internetowa, Instagram, promocja, internet, promocja marki
social media, marketing, social media marketing, SMM, internet marketing, online advertising, Instagram, promotion, internet, brand promotion
W niniejszej pracy została przeanalizowana skuteczność kampanii marketingowych prowadzonych przez firmy posiadające konto w aplikacji Instagram, która jest serwisem społecznościowym o charakterze fotograficznym. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy został poświęcony pojęciu marketingu internetowego, zwracając szczególną uwagę na podobieństwa i różnice między działaniami promocyjnymi w mediach nowoczesnych i tradycyjnych. Rozdział ten także zawiera charakterystykę najbardziej popularnych form reklamy sieciowej, co daje możliwość zapoznania się z różnymi sposobami dotarcia do potencjalnych klientów. W rozdziale drugim opisano prowadzenie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, podkreślając istotność wyboru odpowiedniego serwisu w zależności od rodzaju działalności biznesowej i jej celów. W rozdziale trzecim została dogłębnie scharakteryzowana funkcjonalność oraz możliwości aplikacji Instagram, która w ostatnich latach jest wykorzystywana przez wiele marek jako skuteczne narzędzie promocji w internecie. W rozdziale czwartym zostały przedstawione podejścia do promocji na Instagramie firm, które pochodzą z odmiennych branż i mają różny okres doświadczenia, a także opisane rezultaty, które firmom tym udało się osiągnąć w wyniku podjętych działań marketingowych.
This paper aims to analyse the effectiveness of marketing campaigns conducted by various companies on Instagram - a social networking app for sharing photos and videos from smartphones. The work consists of four chapters. The first one defines the term of internet marketing, paying special attention to similarities and differences between traditional media and new media. This chapter also characterizes the most popular types of online advertising, what allows to learn different ways of reaching potential customers. The second chapter concentrates on campaigns in social media, emphasizing the importance of choosing the right platform depending to the business and its goals. The third chapter describes the main features and capabilities of Instagram. The fourth one presents various approaches to the Instagram promotion of companies from different industries and describes the results which these companies managed to achieve due to activities which were undertaken.
dc.abstract.en | This paper aims to analyse the effectiveness of marketing campaigns conducted by various companies on Instagram - a social networking app for sharing photos and videos from smartphones. The work consists of four chapters. The first one defines the term of internet marketing, paying special attention to similarities and differences between traditional media and new media. This chapter also characterizes the most popular types of online advertising, what allows to learn different ways of reaching potential customers. The second chapter concentrates on campaigns in social media, emphasizing the importance of choosing the right platform depending to the business and its goals. The third chapter describes the main features and capabilities of Instagram. The fourth one presents various approaches to the Instagram promotion of companies from different industries and describes the results which these companies managed to achieve due to activities which were undertaken. | pl |
dc.abstract.pl | W niniejszej pracy została przeanalizowana skuteczność kampanii marketingowych prowadzonych przez firmy posiadające konto w aplikacji Instagram, która jest serwisem społecznościowym o charakterze fotograficznym. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy został poświęcony pojęciu marketingu internetowego, zwracając szczególną uwagę na podobieństwa i różnice między działaniami promocyjnymi w mediach nowoczesnych i tradycyjnych. Rozdział ten także zawiera charakterystykę najbardziej popularnych form reklamy sieciowej, co daje możliwość zapoznania się z różnymi sposobami dotarcia do potencjalnych klientów. W rozdziale drugim opisano prowadzenie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, podkreślając istotność wyboru odpowiedniego serwisu w zależności od rodzaju działalności biznesowej i jej celów. W rozdziale trzecim została dogłębnie scharakteryzowana funkcjonalność oraz możliwości aplikacji Instagram, która w ostatnich latach jest wykorzystywana przez wiele marek jako skuteczne narzędzie promocji w internecie. W rozdziale czwartym zostały przedstawione podejścia do promocji na Instagramie firm, które pochodzą z odmiennych branż i mają różny okres doświadczenia, a także opisane rezultaty, które firmom tym udało się osiągnąć w wyniku podjętych działań marketingowych. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.contributor.author | Varanetskaya, Viktoryia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Klima, Janina - 128843 | pl |
dc.contributor.reviewer | Bugaj, Justyna - 161421 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T23:05:27Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T23:05:27Z | |
dc.date.submitted | 2019-07-10 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | psychologia w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-131663-191934 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234283 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | social media, marketing, social media marketing, SMM, internet marketing, online advertising, Instagram, promotion, internet, brand promotion | pl |
dc.subject.pl | media społecznościowe, marketing, marketing w mediach społecznościowych, marketing internetowy, reklama internetowa, Instagram, promocja, internet, promocja marki | pl |
dc.title | Promocja marki w mediach społecznościowych. Instagram jako narzędzie marketingowe | pl |
dc.title.alternative | Social media promotion. Instagram as a marketing tool | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |