Zastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2B

master
dc.abstract.enThe main goal of this research is to describe and discuss the use of content marketing as a lead generation method in a SaaS company on B2B market. Content marketing gains popularity as a sales tool, letting accomplish various business goals while keeping a customer-centric approach. Links between lead generation, content marketing and customer journey were discussed, accompanied by possible applications and explanations of impact they have on organization results. The research was designed as a case study which allows a deeper understanding of lead generation process in given organization and the influence of content marketing activities, together with its effectiveness. Together with the conclusions, the author presented further recommendations.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest charakterystyka i dyskusja zastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2B. Marketing treści, coraz częściej stosowany jako narzędzie sprzedaży, pozwala na realizację rozmaitych celów biznesowych firmy w duchu podejścia pro-klienckiego. Przedyskutowano powiązania między pozyskiwaniem leadów, marketingiem treści i koncepcją podróży nabywcy, prezentując możliwe zastosowania i ich wpływ na wyniki biznesowe organizacji. W ramach badań wykorzystano studium przypadku, pozwalające na dogłębne zrozumienie procesu pozyskiwania leadów w organizacji i roli działań z zakresu marketingu treści oraz określenie ich skuteczności. Wnioski z badań uzupełniono o rekomendacje.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.authorDora, Zuzannapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2021-11-02T22:37:05Z
dc.date.available2021-11-02T22:37:05Z
dc.date.submitted2021-10-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie - psychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-149268-225526pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282609
dc.languagepolpl
dc.subject.enB2B – content marketing – inside sales – lead management – SaaSpl
dc.subject.plB2B – marketing treści – pozyskiwanie leadów – SaaS – sprzedaż zdalnapl
dc.titleZastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2Bpl
dc.title.alternativeApplications of content marketing as a lead generation method in the context of a SaaS model on a B2B marketpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main goal of this research is to describe and discuss the use of content marketing as a lead generation method in a SaaS company on B2B market. Content marketing gains popularity as a sales tool, letting accomplish various business goals while keeping a customer-centric approach. Links between lead generation, content marketing and customer journey were discussed, accompanied by possible applications and explanations of impact they have on organization results. The research was designed as a case study which allows a deeper understanding of lead generation process in given organization and the influence of content marketing activities, together with its effectiveness. Together with the conclusions, the author presented further recommendations.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest charakterystyka i dyskusja zastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2B. Marketing treści, coraz częściej stosowany jako narzędzie sprzedaży, pozwala na realizację rozmaitych celów biznesowych firmy w duchu podejścia pro-klienckiego. Przedyskutowano powiązania między pozyskiwaniem leadów, marketingiem treści i koncepcją podróży nabywcy, prezentując możliwe zastosowania i ich wpływ na wyniki biznesowe organizacji. W ramach badań wykorzystano studium przypadku, pozwalające na dogłębne zrozumienie procesu pozyskiwania leadów w organizacji i roli działań z zakresu marketingu treści oraz określenie ich skuteczności. Wnioski z badań uzupełniono o rekomendacje.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.authorpl
Dora, Zuzanna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2021-11-02T22:37:05Z
dc.date.available
2021-11-02T22:37:05Z
dc.date.submittedpl
2021-10-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie - psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-149268-225526
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/282609
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
B2B – content marketing – inside sales – lead management – SaaS
dc.subject.plpl
B2B – marketing treści – pozyskiwanie leadów – SaaS – sprzedaż zdalna
dc.titlepl
Zastosowania marketingu treści jako metody pozyskiwania leadów w kontekście modelu SaaS na rynku B2B
dc.title.alternativepl
Applications of content marketing as a lead generation method in the context of a SaaS model on a B2B market
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
63
Views per month
Views per city
Poznan
12
Warsaw
10
Chybie
7
Brenna
4
Wroclaw
4
Nuremberg
3
Wadowice
3
Buivydiskes
2
Krakow
2
Lodz
2

No access

No Thumbnail Available
Collections