Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Incentive travel - nowoczesne narzędzie motywowania w zarządzaniu
Incentive travel - modern instrument of motivating in management
INCENTIVE TRAVEL MOTYWACJA PRZEDSIĘBIORSTWOTURYSTYKA ZARZĄDZANIE
ENTERPRISE \nINCENTIVE TRAVEL\nMANAGEMENT \nMOTIVATION\nTOURISM
Praca licencjacka omawia jedno z nowoczesnych narzędzi motywowania jakim jest incentive travel. Celem nieniejszej pracy było wykazanie czy incentive travel jest faktycznie nowoczesnym i efektywnym narzędziem motywowania pracowników, klientów i kontrahentów przedsiębiorstw. W pierwszej części pracy omówiono pojęcie motywacji, motywowania, a także zjawiska oraz teorie z nimi związane. Wskazano na związek między motywowaniem klientów i kontrahentów a większymi zyskami dla przedsiębiorstw, jak i również na związek między efektywnością pracowników podczas czasu pracy a ich odpowiednim motywowaniem. Zaprezentowano i wyjaśniono pojęcie incentive travel, a następnie przedstawiono jego specyfikę i ważne elementy tej formy motywacji oraz turystyki. Omówiono wpływ incentive travel na pracowników, klientów, kontrahentów przedsiębiorstw. Na podstawie wyjazdu integracyjnego firmy Hydrosolar oraz akcji lojalnościowej tego przedsiębiorstwa pokazano jak w praktyce wygląda organizacja wyjazdów motywacyjnych dla pracowników i kontrahentów organizacji oraz oceniono efektywność tej formy motywacji. W zakończeniu pracy przedstawiono wnioski, do których doprowadziły rozważania na temat incentive travel oraz motywacji pracowników i klientów, kontrahentów przedsiębiorstw.
The thesis is discussing one of modern motivation instrument, which is incentive travel. The purpose of thesis is to show whether incentive travel is a modern and efficient motivation instrument of motivating employees, customers and contracting parties of enterprises. In the first part of thesis I am discussing concept of motivation, motivating, as well as the phenomenon and theories associated with them. I am pointing to the link between motivating customers, contracting parties and bigger profits for enterprises, as well as also the link between the effectiveness of employees during working hours and their proper motivating. I’m presenting and clarifying the incentive travel notion, and then its specificity and important components of this form of motivation and tourisms. I also discuss incentive travel influence on employees, customers and contracting parties of enterprises. Based on the integration trip of the Hydrosolar company and the loyalty share of this enterprise I show how in practice the organization of incentive departures for employees and contracting parties of the organization looks like. In the close-down I am making conclusions to which led the deliberations about incentive travel and the motivation of employees and customers, contracting parties of enterprises.
dc.abstract.en | The thesis is discussing one of modern motivation instrument, which is incentive travel. The purpose of thesis is to show whether incentive travel is a modern and efficient motivation instrument of motivating employees, customers and contracting parties of enterprises. In the first part of thesis I am discussing concept of motivation, motivating, as well as the phenomenon and theories associated with them. I am pointing to the link between motivating customers, contracting parties and bigger profits for enterprises, as well as also the link between the effectiveness of employees during working hours and their proper motivating. I’m presenting and clarifying the incentive travel notion, and then its specificity and important components of this form of motivation and tourisms. I also discuss incentive travel influence on employees, customers and contracting parties of enterprises. Based on the integration trip of the Hydrosolar company and the loyalty share of this enterprise I show how in practice the organization of incentive departures for employees and contracting parties of the organization looks like. In the close-down I am making conclusions to which led the deliberations about incentive travel and the motivation of employees and customers, contracting parties of enterprises. | pl |
dc.abstract.pl | Praca licencjacka omawia jedno z nowoczesnych narzędzi motywowania jakim jest incentive travel. Celem nieniejszej pracy było wykazanie czy incentive travel jest faktycznie nowoczesnym i efektywnym narzędziem motywowania pracowników, klientów i kontrahentów przedsiębiorstw. W pierwszej części pracy omówiono pojęcie motywacji, motywowania, a także zjawiska oraz teorie z nimi związane. Wskazano na związek między motywowaniem klientów i kontrahentów a większymi zyskami dla przedsiębiorstw, jak i również na związek między efektywnością pracowników podczas czasu pracy a ich odpowiednim motywowaniem. Zaprezentowano i wyjaśniono pojęcie incentive travel, a następnie przedstawiono jego specyfikę i ważne elementy tej formy motywacji oraz turystyki. Omówiono wpływ incentive travel na pracowników, klientów, kontrahentów przedsiębiorstw. Na podstawie wyjazdu integracyjnego firmy Hydrosolar oraz akcji lojalnościowej tego przedsiębiorstwa pokazano jak w praktyce wygląda organizacja wyjazdów motywacyjnych dla pracowników i kontrahentów organizacji oraz oceniono efektywność tej formy motywacji. W zakończeniu pracy przedstawiono wnioski, do których doprowadziły rozważania na temat incentive travel oraz motywacji pracowników i klientów, kontrahentów przedsiębiorstw. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Sroślak, Grzegorz - 173757 | pl |
dc.contributor.author | Sobierajewicz, Magdalena | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Chudzik, Jacek - 173343 | pl |
dc.contributor.reviewer | Sroślak, Grzegorz - 173757 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T06:51:21Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T06:51:21Z | |
dc.date.submitted | 2012-06-26 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce | pl |
dc.identifier.apd | diploma-66321-83991 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/179817 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | ENTERPRISE \nINCENTIVE TRAVEL\nMANAGEMENT \nMOTIVATION\nTOURISM | pl |
dc.subject.pl | INCENTIVE TRAVEL MOTYWACJA PRZEDSIĘBIORSTWOTURYSTYKA ZARZĄDZANIE | pl |
dc.title | Incentive travel - nowoczesne narzędzie motywowania w zarządzaniu | pl |
dc.title.alternative | Incentive travel - modern instrument of motivating in management | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |